Hotel Roc Boccaccio

Hotel aan zeeWeer vandaag27°19°
Hotel Roc Boccaccio
7,9

Hotel Roc Boccaccio op Mallorca heeft een gunstige ligging in het centrum vlakbij het strand en is in 2018 gerenoveerd. Er is een zwembad met voldoende bedjes, overdags en ‘s avonds animatie en goed eten en drinken in de all-inclusive. Op het strand kun je ook drinken en lunchen. De oude stad Alcudia is leuk of bezoek Cap de Formentor.

104 reviews over Hotel Roc Boccaccio in het Nederlands

De laatste keer .

harm
9-8-2019

Ben in dit Hotel vaker geweest, wat opviel de prijzen waren met 40 % gestegen tov. 2017. Dat er een renovatie heeft plaatsgevonden was bekend het bekende Spaanse afwerkingsniveau was ook duidelijk zichtbaar, weefsel behang ( scan ) was domweg over de kunstof wandschroten geplakt, leek wek een golfslag bad blijft dus een brandgevaarlijk hotel. wat schieten wij als gast eigenlijk op met deze renovatie kamers zijn supergehorig niets aan veranderd . Wat ook opviel eetzaal was erg warm, navraag bij personeel leerde dat dit al vele malen aan de nieuwe manager verteld was maar deze wilde geen feedback. Hotel was ook niet volgeboekt wat me ook niet verwonderde. Kortom prijsniveau fors gestegen en service niet navenant , wij komen hiet niet weer .

Gereisd Met partner in juli 2019

Fijn hotel vlakbij het strand

Bert Wekema
21-7-2019

Voor de tweede keer naar dit hotel geweest. Nog steeds fantastisch op alle gebieden , uitstekende all inclusieve buffetten met als extra service hun beachbar aan het strand. Goede prijs kwaliteit verhouding. We hebben een prachtige vakantie gehad van 12 dagen hier en komen hier zeker terug.

Geweldig

Helene
27-6-2019

Voor de tweede keer hier geweest en het was weer top!kamer wel wat klein maar gerieflijk.heerlijke badkamer met regendouche .alle dagen schoon maak .het eten is gevarieerd en heerlijk ruim restaurant .hier hoef je niet te zoeken voor een plek .ruimte genoeg .vooral het buiten gedeelte is heerlijk aan het meer.en het beste pluspunt is de beachbar op het strand!als je op het strand wil lunchen is daar smiddags ook een lunch buffet.en s'avonds is er altijd entertainment in het hotel .wij hebben weer genoten.ligging aan winkelstraat en het prachtige strand op 200 meter

Gereisd Met partner in juni 2019

Never ever again

Linda
26-4-2019

Ga hier niet naartoe met kinderen Er is NIKS voor ze Animatieteam is 1 bejaarde man verkleed als clown die alleen minidisco doet, verder niks De beachbar om te lunchen aan t strand moet nog gebouwd worden en snacks in de middag zijn er structureel niet

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Heerlijk!

Wendy
17-4-2019

Heerlijk hotel, centraal gelegen. Pluspunt de eigen strandbar waar je de hele dag lekker je drankjes kunt halen en smiddags wat kunt eten.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Te prijzig geworden.

Robert
29-3-2019

Drie jaar op rij een heerlijke vakantie gehad in dit hotel, echter na de renovatie in 2018 zijn de prijzen explosief gestegen.jammer,prijs/kwaliteit was goed.

Gereisd Met partner in juni 2018

betaalde in 2016 899 euro pp. in 2019 1381 euro

peter
8-11-2018

Hotel is niet verkeerd maar prijzen zijn na renovatie exsplosief gestegen. Prijs kwaliteit verhouding gaat nu volledig mank heel jammer.

Heerlijk all-inclusie vakantie !

Marieke
8-11-2018

Fijn hotel en mooie, schone, ietwat kleine kamers. Leuke animatie iedere avond. Heel aardig personeel, bediening en schoonmaak. Het eten was gevarieerd en lekker. Sommige gerechten werden ter plekket klaargemaakt. Goede ligging tussen winkeltjes. Oude stad Alcudia snel en makkelijk te bereiken met de bus of ook te belopen (4,5 km). Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed verzorgd hotel met centrale ligging

Fam Tjin
2-11-2018

Prima hotel met gunstige ligging in centrum en vlak bij het strand. Hotel ligt aan een drukke weg maar hebben hier geen (geluids)hinder van ondervonden. De kamers zijn onlangs gerenoveerd, modern ingericht met een mooie strakke badkamer met douchecabine met stort/regendouche. Wij hadden twee 2pers.-kamers geboekt en de één was wel beduidend ruimer dan de ander. Dagelijkse schoonmaak is prima. Het eten was uitstekend. Altijd voldoende en er werd helemaal tot het einde bijgevuld. Uiteraard dagelijks terugkomende (populaire) standaard gerechten, maar ook iedere avond een ander thema met bijbehorende gerechten zoals bv Amerikaanse avond, Aziatische avond etc. All-in drinken ruime keus, zelfs cocktails, eten tussen maaltijden door larig. Net zwembad, niet heel groot. In de tuin voldoende (gratis) bedjes en parasols. Handdoekenservice tegen geringe betaling. Enthousiaste animatie maar avondprogramma eenzijdig. Al met al zeker een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke short break

Wendy
17-10-2018

Gerenoveerd hotel. We verbleven in oktober 5 dagen. Zeer centrale ligging. Kamers zijn vrij klein maar wel volledig. Heerlijke bedden. Het eten is gevarieerd en lekker. Het zwembad vrij klein. Goed all in concept met A merken. Een echte meerwaarde is de eigen strandbar waar je drankjes krijgt en kunt eten rond het middaguur. Wij komen zeker terug!😍

Gereisd Met partner in oktober 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roc Boccaccio in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roc Boccaccio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.