Hotel PortBlue Club Pollentia Resort

Hotel PortBlue Club Pollentia Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor PortBlue Club Pollentia Resort voor je op een rij gezet:

122 reviews over Hotel PortBlue Club Pollentia Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch hotel, zowel qua accommodatie als eten

P. Van Royen
20-10-2016

Uitgestrekt resort hotel, afstand receptie tot verstgelegen kamer is ca. 500 m. Rustig voor mensen die rust zoeken.

Zeer mooie zwembaden, nieuw spa (zwembad, wellness, sauna, ...), winkeltje en fietsenverhuur op domein, natuurreservaat achter hotel, hotel gescheiden door weg van zee. Ca. 2 km van Alcudia haven, ca. 4 km van Pollenca haven.

Er is een kant (resto, zwembad, bar) voorbehouden voor de volwassenen, kant voor ouders met kinderen (apart resto en supermooi zwembad met bubbelbaden). Tenniscourts, speeltuin, kinderclubs, ...

Fantastische buffetten, zowel 's morgen als 's avonds. Veel variatie, versgeperst sinaasappelsap en versgemaakte smooties, en telkens buffet met lokale specialiteiten (ontbijt en diner).

Genoten!

Annemarie
12-6-2016

Was hier met mijn 16-jarige dochter een weekje in juni. Prachtige locatie, heerlijke zwembaden, prima hotelkamer met goede airco, ook zonder huurauto enorm veel mogelijkheden voor excursies waarbij je van de locatie gehaald en gebracht wordt. Iedere dag gratis bus naar een ander strandje. Daarnaast stopt de bus ieder kwartier voor de locatie, en deze brengt je voor 1,55 euro naar leuke stadjes en strandjes in de buurt. Wij hadden alleen ontbijt geboekt, en dat was overvloedig en heerlijk. Schappelijke prijzen voor drankjes, ijsjes, salades e.d. gedurende de dag. Voornamelijk zeer vriendelijk personeel tegengekomen.Ik vind het echt een aanrader. Minder dan een uur van het vliegveld vandaan. Ook heerlijk dat 1 gebied met zwembad en restaurant alleen voor volwassenen is.

fantastisch

roberto de belgica
23-10-2015

hotel-resort Pollentia is en bederf want als je eenmaal bent geweest dan kom je zeker terug, verslavend, ik weet het want 2016 wordt mijn 33 jaar dat ik daar verlof neem, dus je bent verwittigd, noem mij iets op dat niet goed is en ik zal zeggen dat dit de waarheid niet is. Dus komen , zoveel mogelijk. Roberto

mooie vakantie

ysbeerke
24-11-2014

wij zijn er in october geweest. nog super weer gehad het zwemwater was wel al fris. Mooi hotel: de kamers liggen wel goed uit elkaar, een min puntje de kamers hadden een muffe geur vochtigheidsgraat was dan ook hoog die periode, mooi land je moet er een auto of motor huren voor wat uitstapjes, wij zijn ook met het openbaar vervoer naar palma geweest goedkoop en ook goed te doen. Eten was er goed, en de chouws die er in de avond gegeven werden waren de mooiste die ik al gezien heb. kom zeker nog eens weer

gewonevakantie

Gaëtan
5-1-2014

Hier heb je geen luxe vakantie maar voor de jonge sportieve reisiger wel interessant

Heerlijke vakantie

greet
16-6-2012

Net terug van deze fantastische vakantieplaats, nette kamers, proper sanitair, ook aan het zwembad en restaurant. Super vriendelijk personeel die altijd klaar stonden om het iedereen naar hun zin te maken. Veel mogelijkheden om uitstappen te maken, er rijdt bvb. elke dag een gratis bus naar een ander strand in de buurt. Zeer uitgebreide buffetten, het enige min-puntje was dat het warme eten regelmatig maar lauw was.

Ik kan iedereen dit resort aanbevelen

een aanrader

rero
9-10-2011

prachtig groot domein , kamers in uitstekende toestand met airco en frigo op de kamer . zeer rustug begin septemeber zijn wij er geweest , om middernacht alle resto en bars gesloten nachtrust verzekerd , vriendelijk personeel , all in zeer goed geen bijbetalingen achteraf . Licht wel op 60 km van de luchthaven ( 1 uur bus ) pendeldienst van uit het hotel naar de dicht bijzijnde dorpen. bezienswaardigheden rond het hotel weinig . hoofstad Palma per lijn bus , wel overstappen in acudia reistijd 2 uur of per excursie

Voor velen misschien te afgezonderd, gelegen tussen Alcudia en Pollenca.

Beiden op enkele km afstand gelegen, te voet te doen, maar beter met de fiets.

Het strand bestaat uit keien, geen zandstrand.

Prachtig zwembad in het complex.

Lekker eten en vriendelijke bediening. Mogelijkheid om op het terras te eten, zalig.

Bestaat uit duplex woningen in een ruim park. Midden een natuurgebied. In de buurt geen winkeltjes en restaurants.

genieginger
13-6-2011

Ik heb 2 keer in dit hotel gewerkt en ben er 1 keer op vakantie geweest (vorige zomer). Ik vind dit hotel prachtig. Mooie liggeing aan de zee en het park zelf heeft een oase van rust. Overal mooie bloemen, watertjes, bruggetjes, prachtig. het zwembad, de animatie (zeker voor de kinderen is het top) de bungalows het is echt prachtig. het eten zou wel wat beter kunnen maar over smaak valt te twisten natuurlijk..... Ik hou van dit fantastische hotel resort en ik kom graag weer eens terug

Entertainment maakte onze vakantie!

anoniem
16-10-2010

Service kan over het algemeen beter, zeker bij het barpersoneel en de receptie, vooral de nederlandse dame. Eten was heerlijk. De tuinen in het hotel zijn mooi aangelegd en goed verzorgd, mooi zwembad en ook de kamers waren goed.

Het entertainmentteam heeft onze vakantie gemaakt! Debby, Olivye, Romain, Anouk, Guus en Kenny super bedankt voor een geweldige vakantie! Mooie shows, met als hoogtepunt de madonna show. De hele dag door activiteiten van aqua aerobics met Debby tot aan boogschieten met Romain en natuurlijk nog een partijtje waterpolo met Guus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PortBlue Club Pollentia Resort in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PortBlue Club Pollentia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel PortBlue Club Pollentia Resort scoort een 8.4 uit 10 op basis van 125 reviews.