Hotel PortBlue Club Pollentia Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor PortBlue Club Pollentia Resort voor je op een rij gezet:

127 reviews over Hotel PortBlue Club Pollentia Resort

• 7Anoniem08-09-2019

Goed, maar absoluut geen 9+

Goed resort, kamers zijn schoon en personeel is aardig. Ligging is redelijk afgelegen, een echt zandstrand (Port Polencia) is te ver om te lopen langs een drukke weg.

Voor een resort met een 9.5 vond ik het eten heel matig. Lunch en diner was het zelfde eten, en de hoeveelheid keus en variatie tussen dagen is redelijk beperkt. Ontbijt was wel uitstekend.

Alleenreizend

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Wim Egbers11-03-2019

Port Blue is een fantastisch resort. Wijn vonden alles perfekt. Voldeed aan alle verwachtingen. Aanrader voor mensen die een probleemloze vakantie tegen moet willen zien.

• 9P. Van Royen20-10-2016

Fantastisch hotel, zowel qua accommodatie als eten

Uitgestrekt resort hotel, afstand receptie tot verstgelegen kamer is ca. 500 m. Rustig voor mensen die rust zoeken. Zeer mooie zwembaden, nieuw spa (zwembad, wellness, sauna, ...), winkeltje en fietsenverhuur op domein, natuurreservaat achter hotel, hotel gescheiden door weg van zee. Ca. 2 km van Alcudia haven, ca. 4 km van Pollenca haven. Er is een kant (resto, zwembad, bar) voorbehouden voor de volwassenen, kant voor ouders met kinderen (apart resto en supermooi zwembad met bubbelbaden). Tenniscourts, speeltuin, kinderclubs, ... Fantastische buffetten, zowel 's morgen als 's avonds. Veel variatie, versgeperst sinaasappelsap en versgemaakte smooties, en telkens buffet met lokale specialiteiten (ontbijt en diner).

Met vrienden

• 8Annemarie12-06-2016

Genoten!

Was hier met mijn 16-jarige dochter een weekje in juni. Prachtige locatie, heerlijke zwembaden, prima hotelkamer met goede airco, ook zonder huurauto enorm veel mogelijkheden voor excursies waarbij je van de locatie gehaald en gebracht wordt. Iedere dag gratis bus naar een ander strandje. Daarnaast stopt de bus ieder kwartier voor de locatie, en deze brengt je voor 1,55 euro naar leuke stadjes en strandjes in de buurt. Wij hadden alleen ontbijt geboekt, en dat was overvloedig en heerlijk. Schappelijke prijzen voor drankjes, ijsjes, salades e.d. gedurende de dag. Voornamelijk zeer vriendelijk personeel tegengekomen.Ik vind het echt een aanrader. Minder dan een uur van het vliegveld vandaan. Ook heerlijk dat 1 gebied met zwembad en restaurant alleen voor volwassenen is.

Met oudere kinderen

• 10roberto de belgica23-10-2015

fantastisch

hotel-resort Pollentia is en bederf want als je eenmaal bent geweest dan kom je zeker terug, verslavend, ik weet het want 2016 wordt mijn 33 jaar dat ik daar verlof neem, dus je bent verwittigd, noem mij iets op dat niet goed is en ik zal zeggen dat dit de waarheid niet is. Dus komen , zoveel mogelijk. Roberto

• 9ysbeerke24-11-2014

mooie vakantie

wij zijn er in october geweest. nog super weer gehad het zwemwater was wel al fris. Mooi hotel: de kamers liggen wel goed uit elkaar, een min puntje de kamers hadden een muffe geur vochtigheidsgraat was dan ook hoog die periode, mooi land je moet er een auto of motor huren voor wat uitstapjes, wij zijn ook met het openbaar vervoer naar palma geweest goedkoop en ook goed te doen. Eten was er goed, en de chouws die er in de avond gegeven werden waren de mooiste die ik al gezien heb. kom zeker nog eens weer

• 7Gaëtan05-01-2014

gewonevakantie

Hier heb je geen luxe vakantie maar voor de jonge sportieve reisiger wel interessant

• 9greet16-06-2012

Heerlijke vakantie

Net terug van deze fantastische vakantieplaats, nette kamers, proper sanitair, ook aan het zwembad en restaurant. Super vriendelijk personeel die altijd klaar stonden om het iedereen naar hun zin te maken. Veel mogelijkheden om uitstappen te maken, er rijdt bvb. elke dag een gratis bus naar een ander strand in de buurt. Zeer uitgebreide buffetten, het enige min-puntje was dat het warme eten regelmatig maar lauw was. Ik kan iedereen dit resort aanbevelen

• 8rero09-10-2011

een aanrader

prachtig groot domein , kamers in uitstekende toestand met airco en frigo op de kamer . zeer rustug begin septemeber zijn wij er geweest , om middernacht alle resto en bars gesloten nachtrust verzekerd , vriendelijk personeel , all in zeer goed geen bijbetalingen achteraf . Licht wel op 60 km van de luchthaven ( 1 uur bus ) pendeldienst van uit het hotel naar de dicht bijzijnde dorpen. bezienswaardigheden rond het hotel weinig . hoofstad Palma per lijn bus , wel overstappen in acudia reistijd 2 uur of per excursie

Met oudere kinderen

• 8Jozef01-09-2011

Prachtig complex, zeer rustig gelegen.

Voor velen misschien te afgezonderd, gelegen tussen Alcudia en Pollenca. Beiden op enkele km afstand gelegen, te voet te doen, maar beter met de fiets. Het strand bestaat uit keien, geen zandstrand. Prachtig zwembad in het complex. Lekker eten en vriendelijke bediening. Mogelijkheid om op het terras te eten, zalig. Bestaat uit duplex woningen in een ruim park. Midden een natuurgebied. In de buurt geen winkeltjes en restaurants.

Met vrienden

2 tips over Hotel PortBlue Club Pollentia Resort

• Alice van der Heide, 13-05-2013

Ga eens de binnenlanden in! Costitx is een prachtig dorpje waar je helemaal tot rust komt. Ik heb daar heel aardige Nederlanders ontmoet, die (korte) wandelingen organiseren en veel kunnen vertellen over het eiland. Beleef Mallorca anders: www.wandelenopmallorca.com

• ysbeerke, 24-11-2014

Schooter huren en het gebergte in trekken super!!!

0 vragen over Hotel PortBlue Club Pollentia Resort

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen