Appartement Paraiso Alcudiasterster

Tonen op kaart

32 reviews over Appartement Paraiso Alcudia

• 9Leonie21-06-2009

fantastische plek!

Wij waren er met een groepje vrienden (tussen de 18/19 jaar) we hebben erg genoten van onze vakantie! het appartement heeft een goede ligging direct aan het strand, kamers zagen er allemaal netjes uit en personeel was vriendelijk! ik raad het iedereen aan!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9Dyanne en Yvonne06-12-2008

Super vakantie!

Het was echt een super vakantie! Alleen er waren best kleine hotel kamers voor zoveel geld. De rest was geweldig

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

• 9laura26-09-2008

Droomvakantie

Na 8 dagen Paraiso Alcudia hebben we besloten om volgend jaar weer te gaan. Het is er werkelijk prachtig. In de omgeving kun je mooie wandeltochten maken. Loop maar eens om het meer heen. Je ziet er van alles. Het uitzicht vanuit het appartement naar zee is te gek. Inderdaad zijn de restaurantjes in de buurt behoorlijk aan de prijs. De supermarktjes ook. Een mercadonna of een eroski is er wel maar liggen beide nogal ver weg. Vooral als je alles lopend moet doen. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

• 6H. de Brouwer25-08-2007

Ligging vlak aan het strand was goed, rustig en toch dicht bij het centrum. Animatie voor de kinderen (en volwassenen) leek nergens op (gemakzuchtig animatieteam). Personeel aan receptie en kamermeisje wel heel vriendelijk. Veel scandinaviers en (bijna) geen nederlanders in complex. Zwembad komt 's middags in de schaduw (van hotel) te liggen, te weinig bedjes en parasols. Toiletten beneden erg smerig. Kamers werden wel goed gepoetst. Badkamer erg klein. e.e.a. is ook al redelijk oud.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8ronald smit16-08-2006

heel goed complex ,prachtig gelegen aan een heel mooi strand,met alles erop en eraan.kamers zijn heeel erg schoon,het hele complex trouwens,als je van strand houdt ,zit je hier goed .ongeveer eenkwartier lopen vande winkels en de haven .

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8pascale29-07-2006

wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze 2 kinderen. mooi uitzicht vanuit appartement over zee.er waren best veel nederlanders. miste wel mde airco,echt bloed heet.eten in complex was heel slecht,alleen bij zwembad wel goed eten.bij de haven kan je lekker eten bij bodega, bekend bij receptie. heerlijk zwembad en goede service met handdoeken verwijderen ivm reserveren van bedjes.12juli geweest

Gereisd in juli 2006

• 8p van der pol25-07-2006

Het appartementencomplex is uitermate geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Er is zowel overdag als 's avonds animatie voor de kleintjes. Strand loopt heel geleidelijk af in zee en het complex ligt direct aan het strand, maar het zwembad is ook prima, erg schoon. 's Ochtends wel vroeg opstaan om een plekje te bemachtigen aan het zwembad. Gelukkig werden handdoeken weggehaald van mensen die wilden 'reserveren'. Er zijn veel Skandinaviers en Engelsen, maar toen wij er waren ook redelijk veel Nederlanders. Eten in het toeristische centrum is niet geweldig, daarvoor moet je echt naar de haven toe. Daar doet het geheel ook wat authentieker aan.

Gereisd in juli 2006

• 8Ada + Lenie29-06-2006

Net terug uit Alcudia Het appartement Paraiso de alcudia was niet luxe maar alles zat erin wat je voor een vakantie nodig hebt en het uitzicht was fantastisch ook was de schoonmaak zeer goed. Het is echt een aanrader alle winkeltjes en terrasjes bij de hand Het appartementen complex is wel erg dicht bevolkt met Engelse en Scandinavische gezinnen met kinderen het komt wel voor dat je bijna over de buggy"s valt en om een plaats in het zwembad te bemachtigen moet je om 06.00 uur opstaan anders zijn alle bedjes gereserveerd met handoeken maar aan het mooie witte strand zijn genoeg bedjes te krijgen. Nog een opmerking de reis hadden wij bij Touroperator geboekt ook dat is een aanrader alles was zeer goed geregeld

Gereisd in juni 2006

• 8tim25-05-2005

Complex met mooi zwembad. Ruim Kinderbad. Appartementen zijn schoon en netjes. De ligging is perfect aan het mooie strand. Het eten in het hotel viel tegen. Buiten de deur zijn volop mogelijkheden. Weinig nederlandse gasten. Animatie is in het Engels, leuk voor kleine kinderen. Tip: Boek de reis in Duitsland, het prijsverschil is meer dan de helft.

Gereisd in mei 2005

• 9Mariska19-03-2004

Erg leuke accommodatie, met een perfecte ligging aan het strand en winkeltjes en restaurants om de hoek! De service en schoonmaak waren ook prima. Het plaatsje zelf en de accommodatie zijn een echte aanrader! Het eten buiten de deur is wel aardig aan de prijs. Echt een appartement waar wij nog vaak met plezier aan terug denken.

Gereisd in maart 2004

6 tips over Appartement Paraiso Alcudia

• Simone, 15-10-2011

Auto gehuurd en vandaar uit Mallorca ook verder verkend. Aquarium in Palma is schitterend en maar 40 minuten rijden

• remon van westenbrugge, 16-07-2013

er staat een man verder op, die zet men speciaal apparaat tekst op petjes, echt leuk om te zien. pak de taxi in plaats van de bus. op zondag en dinsdag is er markt op alcudia

• Celine, 21-08-2012

Probeer wel een kamer te krijgen op een verdieping want anders kijk je tegen de poolbar en het podium van de animatie aan.

5 vragen over Appartement Paraiso Alcudia

• krijn koetsveld, 22-03-2014

welke touroperator

Zie beoordelingen van 2013 kan iemand mij vertellen welke touroperator ik dit hotel kan boeken

• Hanna, 24-08-2013

wie weet

Of er een koelkast op de kamer is, airco aanwezig is en wifi?

• Piet, 29-07-2013

matrassen van hotelbedden

Kan iemand ons vertellen of de matrassen van de hotelbedden hard of zacht zijn?

Appartement Paraiso Alcudia info

• Aantal sterrensterster