Appartement Paraiso Alcudiasterster

Tonen op kaart

32 reviews over Appartement Paraiso Alcudia

• 9maud20-07-2013

super leuke vakantie

Wij zijn 13 dagen in dit hotel geweest met jonge kinderen 5 en 4 jaar. We hebben het erg naar onze zin gehad in dit hotel. het is een super mooie locatie direct aan het mooie strand. De kamers zijn netjes en goed ingericht, niet groot maar groot genoeg. Er wordt erg goed schoongemaakt in het hele hotel, personeel/bediening is erg vriendelijk. Het eten is ook erg goed, een goed ontbijt en lekker avondeten, goed van smaak en genoeg variaties. In de buurt voldoende supermarkten en souvenirs winkels om eens even een stukje te lopen, maar er loopt ook een mooi pad langs het strand naar Alcudia haven, Old Town Alcudia is ook erg mooi. Bus stopt voor de deur. Animatie voor de kinderen zeer geslaagd verzorgd door een gezellig klein team. Het is vooral een overzichtelijk hotel, niet massaal. Er verblijven veel Scandinaviërs, rustige aardige mensen. er komen niet veel Nederlanders maar dat vonden wij helemaal niet erg. Wij hebben in ieder geval genoten en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8remon van westenbrugge16-07-2013

erg mooie locatie

mooi hotel je loopt echt zo het strand op.de kamers zijn groot genoegt en van alle gemakken voorzien, wij zaten op app 420, lekker rustig en wel uitzicht op zee, niet aan de animatie kant, maar waar het speeltuintje zit, perfect. het eten is geweldig, iedere dag een ander thema, in de ochtend is het lekker en in de avond, er wordt hier veel aandacht aan gegeven, de obers zijn ook geweldig met name ober Biel, we hebben zelfs persoonlijk contact van over gehouden, de mensen in Mallorca zijn vriendelijke mensen en trots dat ze uit Mallorca komen, er zitten veel mensen uit Scandinavië, die zijn erg op hun zelf gericht, maar je hebt er ook geen last van. er zijn altijd mensen die s 'morgens de handdoeken alvast weg leggen voordat ze gaan eten, ik snap deze mensen niet, lig je recht aan een super strand, wij gingen iedere morgen lekker naar het strand, bovenal een super hotel en omgeving, ik kan dit hotel aan iedereen aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Celine21-08-2012

Kei leuke vakantie gehad

Een leuk hotel met erg vriendelijk personeel. Kamers zien er netjes uit. Alleen jammer van dat kleine wasbakje op de badkamer. Ook het uitzicht op de zee is adembenemend mooi en verveelt nooit. Het ontbijt is erg goed'. Het buffet is iedere avond anders en smaakt ook goed. Leuk Nederlands animatieteam waar onze kinderen het goed mee konden vinden. Als je de tuin uitloopt sta je meteen op het strand met een zeebodem die echt heel langzaam afloopt. Leuke markt in Alcudia. Ook de jeepsafari vonden onze kinderen erg leuk. In dit hotel zitten veel scandinaviers en maar heel weinig Hollanders. Deze bestemming is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9franklin, daan, teun, brigitte19-07-2012

oh volgend jaar dus weer he

mijn indruk van deze accommodatie is geweldig het personeel was zo lief en de ligging was prachtig in de buurt zitten leuke restaurantjes en kun je der lekker eten de winkels zijn goedkoop en vriendelijk wij hebben echt een supervakantie gehad oh ja we hebben ook de grot van kameret bekeken heel erg interresant en we zijn het mallorca stadion wezen bekijken. dit is dus echt een aanrader voor iedereen die van gezelligheid houd en z,n kinderen goed kwijt kan !!!! p.s hotel wordt goed verzorgt

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9p_oudealink27-05-2012

Zeer goed hotel met super ligging

Het hotel ligt pal aan het strand, wat zeer breed is en langzaam in zee afloopt, ideaal voor kinderen! Het hotel is gerenoveerd en de kamers zien er als nieuw uit. De kamer was niet extreem groot, maar voor ons (2 volwassenen en een kleintje) ruim genoeg. De kamer is voorzien van airco/koelkast/kookplaat/flatscreen. Hoewel alles is vernieuwd hadden ze op een aantal details beter kunnen letten. Zoals het erg kleine wasbakje in de badkamer, de douchecabine die het water niet helemaal tegenhoudt en de slaapkamer die niet helemaal verduisterd kan worden. De kamer werd regelmatig schoongemaakt en de rest van het hotel zag er verzorgd uit. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en het animatieteam deed haar best. Het ontbijt en het avondeten werden in buffetvorm geserveerd, met genoeg keuze in warme en koude gerechten. Waarbij 's avonds ook vlees of vis terplekke werd gebakken. In de omgeving zijn voornamelijk hotels/restaurants en souvenierwinkels.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9Simone15-10-2011

Schitterend gelegen

Geweldige vakantie gehad in oktober 2011. Bij aankomst stond het kinderbedje voor onze kleinste al klaar in ons appartement! Schitterend gelegen direct aan het strand. De zee loopt hier heel langzaam af, perfect voor de kinderen om te genieten. Half uurtje kinderdisco 's avonds ook erg leuk. Top locatie, kan het appartement zeker aanbevelen !

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 8Elmer03-10-2011

Leuk complex met mooie ligging

Net terug van Paraiso Alcudia. Leuk complex met erg goede ligging, direct aan het mooie witte zandstrand en helder water. Bijna alle appartementen hebben zee/zwembadzicht. Iedere avond een show. Kamers zijn schoon maar wel gedateerd, er is airco. In de directe omgeving zijn restaurantjes en supermarktjes. Eten in het complex kan ook, overdags is de bar aan het zwembad open waar je een hapje kan eten en savonds is er een lopend buffet. We hebben daar geen gebruik van gemaakt want uit eten gaan is net zo duur, het buffet zag er goed maar simpel uit. Het personeel is erg vriendelijk en zijn erg behulpzaam. Enige 2 nadelen zijn dat de appartementen gedateerd zijn en de kamers zijn redelijk gehorig. Voor de rest een echte aanrader met name voor mensen die graag aan het strand of zwembad liggen. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad. Auto huren is verstandig als je stadjes wilt bezoeken.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Jeroen19-09-2011

mooie appartementen met perfecte ligging

Leuke appartementen voor 2 personen erg ruim. De ligging is perfect met het strand voor de deur en het water is heerlijk. Veel animatie voor de kinderen. Via de receptie is alles te regelen en te boeken zoals excursies, autoverhuur enz. Het centrum port de alcudia ligt op 2 km, is goed te lopen maar de taxi en bus stoppen voor de deur. Een leuke haven met restaurantjes aan het water "pippers" is een aanrader hier kan je echt heerlijk eten Alcudia is een gezellige plaats met veel winkels en restaurants.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8kool10-07-2011

Perfecte ligging aan zee!

Net terug van 8-daagse vakantie! Supergeslaagd! Direct aan het strand, vriendelijk personeel, vooral gericht op gezinnen met kinderen. Weinig Nederlandse vakantiegangers, voornamelijk scandinaviers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Carina20-06-2011

Heerlijk aan het strand

Paraiso de Alcudia is een fijn appartementencomplex, pal aan het strand. Je hebt niet zo heel veel hotels die pal aan het strand liggen in Alcudia en het is leuk om zeezicht te hebben als je 's avonds op het balkon zit en je kindje ligt te slapen. Het grote nadeel van dit appartementencomplex is dat de entertainment erg luidruchtig is. Het podium ligt aan de strandkant, pal onder alle balkons. Overdag vindt er vanalles plaats en 's avonds gaat het los van 20.30 tot 23.00. Dat is op zich een prima tijd, maar ik vond het jammer dat je geen een avond rustig een boek kon lezen op je balkon of fatsoenlijk met elkaar kon kletsen, want het volume staat echt hard. Verder heb ik er geen spijt van, want wij vonden het heerlijk om zo het strand op te kunnen lopen met alle strandspullen. Bij de receptie zijn ze heel aardig, de kamers zijn ruim en schoon genoeg. Verder nog een minpuntje, in juni tenminste, is dat ze onvoldoende bedjes en parasols bij het zwembad hadden staan voor iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

6 tips over Appartement Paraiso Alcudia

• Simone, 15-10-2011

Auto gehuurd en vandaar uit Mallorca ook verder verkend. Aquarium in Palma is schitterend en maar 40 minuten rijden

• remon van westenbrugge, 16-07-2013

er staat een man verder op, die zet men speciaal apparaat tekst op petjes, echt leuk om te zien. pak de taxi in plaats van de bus. op zondag en dinsdag is er markt op alcudia

• Celine, 21-08-2012

Probeer wel een kamer te krijgen op een verdieping want anders kijk je tegen de poolbar en het podium van de animatie aan.

5 vragen over Appartement Paraiso Alcudia

• krijn koetsveld, 22-03-2014

welke touroperator

Zie beoordelingen van 2013 kan iemand mij vertellen welke touroperator ik dit hotel kan boeken

• Hanna, 24-08-2013

wie weet

Of er een koelkast op de kamer is, airco aanwezig is en wifi?

• Piet, 29-07-2013

matrassen van hotelbedden

Kan iemand ons vertellen of de matrassen van de hotelbedden hard of zacht zijn?

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8