Hotel Mirada de Alcudia

Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°20°

1 review over Hotel Mirada de Alcudia in het Nederlands

Heerlijk genoten van het appartement

Rhandy
6-5-2017

Een heerlijke vakantie van een week gehad in Port de Alcudia. Wij zaten in het appartementen complex van Mirada de Alcudia. Positieve punten: - Schoon Appartement - Ruim genoeg voor 2 personen - Pal aanzet strand - Goede service

Mindere punten: - Afstand naar de boulevard van Port de Alcudia is een km of 4 - Je kon ook gebruik maken van bijvoorbeeld het zwembad maar dan moet je naar herhotel wat er schuin achter ligt.

Oplossing: - Voor de afstand hadden we de oplossing dat als je de andere kant uit gaat van de hoofdstraat, je met 250 m in Playa de Muro zit. vanaf daar begonnen weer allerlei winkeltjes en restaurantjes. - Voor het zwembad gebruiken hadden wij de mazzel met mooi weer waardoor we heerlijk op het strand zaten.

Tips: - Restaurant La Sirenas in Port de Alcudia - Steakhouse Dakota in Playa de Muro

Eiland zelf is erg mooi middelhoge bergen en veel groen. Ook veel authentieke stadjes en de Coves del Drach zijn ook zeker de moeite waard. Verder vind ik in veel winkeltjes en restaurants weinig klantvriendelijkheid en ook de service is vaak niet goed. Ook vond ik het eiland duur voor Spaanse begrippen, zeker voor wat je krijgt.

Gereisd Met partner in mei 2017

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelTafeltennis

• AdresCarre Geranis 3 E-7410(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirada de Alcudia in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirada de Alcudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.