Appartement Lagoon Center

6 reviews over Appartement Lagoon Center in het Nederlands

Prima

echtpaar 60+
19-9-2016

Alles is zoals je op de foto's ziet. Heel gezellig en netjes ingericht. Rustig en kleinschalig. Pluspunten: Prima bedden, rustige ligging maar toch alles op loopafstand in de buurt. Minpuntje: Zwembad is redelijk klein, water is te koud, wordt niet extra verwarmd en pas eind van de ochtend schijnt de zon er op, dus geen tijd om voldoende op te warmen. Er is geen waterkoker, wel een koffiezetapparaat. In de badkamer is geen haardroger. Tip: Als je in deze buurt in een hotel of appartement zit (veel waterpartijen en meertjes)neem dan iets mee om de muggen te weren En een goed middel tegen Jeuk als je toch bent gestoken!!

Veel Scandinavische gasten en naar ons idee het meest geschikt voor 50 plussers. Voor 2 personen Prima. Voor 4 betekent dat er 2 op de banken in de huiskamer moeten slapen. Voor kleine kindjes is het zwembadwater echt Te koud.

Gereisd Met partner in september 2016

Mooi appartement

anita
29-8-2016

Rustige ligging,de boulevard is maar klein stukje lopen naar het strand is het maar 800 m maar met de hitte valt het niet altijd mee. Het app is nog vrij nieuw miste alleen een waterkoker was wel een koffiezetapp. Het zwembad was koud maar ligt ook een groot gedeelte van de dag in de schaduw en was wat klein voor het aantal gasten gelukkig is er een zonnedek waar je heerlijk kunt liggen. Prijzen van de bar zjjn aan de dure kant.

Prima appartement met vriendelijk personeel!

Annemarie
13-7-2016

We hadden met zijn tweeën een ruim appartement. Weliswaar was de badkamer nog niet verbouwd, maar alles werkte prima. Lekker warm water en goede waterdruk. Vriendelijke mensen zowel aan de receptie als bij het zwembad. Minpunt is het koude water in het zwembad. Wij konden wel drankjes en hapjes bestellen bij het zwembad. De ober kwam het gewoon brengen. Prima geregeld. Waardeloos was de reisleiding van touroperator die totaal ontbrak. Er was o.a. geen informatieboek bij de receptie (de hotelleiding had daar aan het begin van het seizoen al om gevraagd) geen bezoek van een hostess en daardoor hebben we geen excursies kunnen maken. Zo'n slechte service hebben we bij touroperator nooit eerder meegemaakt. Erg jammer maar daar kan de hotelleiding niets aan doen.

Gereisd Met partner in juni 2016

Leuk voor een keer

ELLEN EN AAD RENSEN
29-6-2016

Geen wifi op kamer, gehorrige kamers,veel scandinavische en engelse mensen. 24 uur per dag rollende koffers over de gang omdat mensen komen of gaan. Onverwarmd zwembad, dat alleen opgewarmd wordt door de zon. Je mag niks eten of drinken bij het zwembad, allen op terras iets bestellen is erg prijzig. Veel omgevings geluiden de gehele dag van klussende mensen.

Uitstekend.

Gerlof Timmer
7-9-2015

Goed appartementen complex. Nette (schone) ruime kamers. Alle voorzieningen in de buurt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Behulpzaam personeel. Mooi zwembad. Schoon strand op loopafstand.

Fijne appartementen

Hij en zij
8-6-2015

Niet te groot appartementencomplex (81 kamers) in een rustige wijk. Heerlijk relaxte sfeer, vriendelijk personeel. Veel Scandinavische (vooral Zweedse) gasten. Géén entertainment gelukkig! Maar als je dat wilt valt er genoeg te ´genieten´in de omgeving ... Restaurants en winkels, ook 2 supermarkten, vlakbij. Mooi breed strand op zo´n 700 meter, maar route is goed te belopen. Schone kamers, voor 2 personen ruim genoeg, voor 4 wellicht wat krap. Badkamers (nog) niet gerenoveerd, maar voldeed voor ons prima. Foto´s kloppen, alleen staat er niets op de tafels. Voldoende serviesgoed voor 4 personen (koekenpan, grote pan, steelpan, kurketrekker, blik- flesopener, er is zelfs een kaasschaaf!). Niet te groot balkon met tafeltje en 2 stoelen. Aardig uitzicht op het stadje en de bergen.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lagoon Center in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lagoon Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.