Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca

8,8

8 reacties Aparthotel Iberostar Ciudad Blanca

Tienerleeftijd

Hendriëtte, 9-8-2017

Ik lees veel over kleine kinderen maar is dit hotel ook geschikt voor 16 jarige tieners?

Verwarmd zwembad

marjan, 20-4-2016
Is het zwembad verwarmd?

Vergelijk met resort

Ilse, 11-11-2014

Wij willen met onze 2 kinderen van 2,5 en aantal familie leden op vakantie. Nu opperde mijn zwager dit hotel ,maar we vroegen ons alleen af of dit hotel vergelijkbaar is met een resort. Oftwel kun je je hier een week vermaken zonder het hotel af te gaan of kunnen we dan beter naar een resort gaan. Het oogt namelijk wat klein en ook qua faciliteiten.

Groetjes Ilse

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Ciudad Blanca voor je op een rij gezet:

studio kamers

jacques van poppel, 22-2-2014

in welk gedeelte of block liggen de studio kamers van het hotel

tuinzijde of zeezicht en welk kamer nummer hebben ze

gr jacques

Rolstoel / gehandicapten

Caroline, 18-12-2013
Kan iemand vertellen hoe rolstoel vriendelijk dit hotel is, en of er grote hoogteverschillen inzitten,en een tegel of verhard pad over t strand naar zee???

wie weet

Sonja, 15-7-2013
wie weet of er op het strand ook een bar is die bij all inclusive hoort en is er gratis wifi?

Badhandoeken service

Jolanda , 19-3-2013

Hallo,

Ik ga van de zomer naar dit hotel en ik vroeg me af of er een badhandoeken service aanwezig is, ik kan dit nergens vinden.

Groetjes,

Jolanda

reisduur luchthaven - hotel

isabelle, 20-12-2011
Kan iemand mij vertellen hoe lang je onderweg bent van de luchthaven van palma tot aan het hotel iberostar ciudad?