Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

Aparthotel
Airport hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag23°12°
Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Port d'Alcudia voor je op een rij gezet:

46 reviews over Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia in het Nederlands

Prima! All-inclusive?

Fam Van Griensven
1-9-2009

Onze vakantie in Port d'Alcudia zit er helaas op. De receptie is netjes en de check-in ging snel. Onze kamer (zwembad zijde!) was netjes en goed (waterkoker en broodrooster). Nadeeltje: de bestek-la zit onder, net boven de vloer. Hierdoor kon onze jongste zoon (1,5 jaar) bij het bestek (messen). De kamer werd netjes schoongemaakt, al "kon je er niet van de vloer eten". Het personeel was, een uitzondering daargelaten, erg vriendelijk. Het eten was over het algemeen eenvoudig maar goed, al lag er soms wat aangebrand (vlees). Het animatie team verdient een dikke 10! Actief voor jong en oud! Het zwembad is schoon en leuk met een lekkere temperatuur water. De supermarkt tegenover het hotel is misschien niet de goedkoopste maar wel erg handig. Zee en strand op 5 minuten lopen is top! "All-inclusive" is dus EXCLUSIEF alcoholische dranken en van 11:00 tot 23:00. Waar je niet op zit te wachten, is, als je nét voor vertrek om 10:50 nog even een drankje gaat halen, je daarvoor dan moet betalen...

Fam. met jonge kinderen
23-8-2009

Wij zijn net terug uit Mallorca, Grupotel Port d'Alcudia. Het was echt een geweldige vakantie. Animatieteam perfect! Ze doen veel voor kinderen en ook voor volwassenen. Leuke shows 's avonds. Wij hadden half pension en dat was heel goed, genoeg gevarieerd eten. All-in schijnt slecht te zijn, tussen 17.00u en 18.00u een ijsje, geen bier/alcohol inbegrepen, lunch alleen tussen 13.00u en 14.00u. Verder vriendelijk personeel. Kamers worden goed schoon gehouden. Het zijn geen nieuwe kamers, maar wel netjes met grote balkons. Wij lagen aan zwembadzijde, aan straatzijde is veel geluidsoverlast van naastliggend café. Kamers zijn wel gehorig maar voor ons zeker voor herhaling vatbaar, een echte aanrader.

voor herhaling vatbaar

fam. de Wit
22-8-2009

nette accommodatie(niet supermodern maar overal was het schoon), mooi zwembad, vriendelijk personeel, 10 minuten lopen naar zee,kamers aan de straatzijde hebben last van geluidsoverlast discotheek, supermarkt vlakbij. Wij hadden half pension en dit is ons goed bevallen.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

zeer zeker een hotel om terug te komen!!

Fam. Drijver
20-8-2009

Net terug gekomen van een zeer geslaagde vakantie op Mallorca. Grupotel Port d'Alcudia is een heel gezellig familiehotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Mooi groot zwembad met genoeg ligbedden, nette schone kamers met een groot balkon en genoeg overige voorzieningen. Het eten is tussen de middag vrij beperkt, veel gefrituurd, maar bij het ontbijt en het diner is er genoeg keus. Het animatieteam krijgt van ons een extra pluim want die zorgen echt voor een hele gezeliige gemoedelijke sfeer en altijd heel lief voor de kinderen. Heel de dag worden er zowel voor de kinderen als volwassenen activiteiten georganiseerd. 's Avonds is er mini-disco en een show. De ligging is prima, niet direct aan zee, maar binnen 5 minuten lopen ben je op het mooie zandstrand. Voor ons gezin zeker een plek om volgend jaar naar terug te keren!!

lees de beoordeling maar

karin
16-8-2009

allinclusief is hier wel HEEl matig all inclusief:alcohol overdag is NIEt inclusief

receptie+ schoonmaak :prima klantvriendelijkheid bar/restaurant: ronduit chagarijnig!! eten: abominabel slecht,weinig variatie en keuze

strand lekker dichtbij,super! geen badhandoeken te verkrijgen voor ligbedjes geen wasmachine in de wijde omgeving aanwezig , want ik had niet gerekend op veel badhanddoeken mee te moeten nemen...

voor ons geen retour meer dus ,die geluiden hoorden we deze 2 weken alleen maar overigens.

prima accommodatie

familie B.
6-8-2009

We zijn hier met ons gezin geweest en dat was goed te doen in het appartement. Slaapbanken zijn gewoon matrassen dus ruimte genoeg, met ook een groot balkon. Schoonmaak kon beter. Zwembad is groot en het water is erg aangenaam van temperatuur en schoon. Voldoende ligbedden en deze worden wel gereserveerd ondanks dat vermeld staat dat dit niet is toegestaan. Eten is prima en voldoende gevarieerd voor 3*. Strand is 5 minuten lopen, "drukke" centrum 15 à 20 minuten. Supermarkt voor de deur. Wel een stuk duurder dan de Eroski verderop richting centrum. Prima prijs/kwaliteit verhouding !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Leuk en goed verzorgd hotel waar je voornamelijk duitsers en scandinaviers treft. Wij waren met 4 volwassenen en boekte all inclusive wat wij er verzorgd uit vonden zien. Let op; als je all inclusive hebt geboekt kan je de lunch als picknick mee krijgen na het ontbijt als je dat optijd aangeeft. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. De kamers te klein voor 4 volw pers. Wel geschikt voor 2 pers + 2 kind. Strand prima, leuk en kindvriendelijk (5 min lopen). Zwembad bij hotel ook goed. Bedjes genoeg en de zwembadbar gezellig. Leuke eettentjes en koffie corners niet gevondel. Wel terrassen vol met duitse en engelse aanplakborden waar wij nl toch niet zo van houden. Aanrader; ga een dag met bus naar Palma. Goede verbinding en voor 20 euro pp (45 min met bus). Haven leuk, maar voor 1 keer of koppie koffie. Prijzen in winkeltjes verschillen erg (Nivea zonolie van 16,75 e tot uiteindelijk 7,70 e.). 11 dagen vonden wij genoeg, maar het hotel is zeker een vermelding waard.

Gereisd met partner in juni 2009
2008

een topvakantie!

fam kouwen
22-8-2008

ik vondt het een heel leuk hotel en het zwembad was groot tegenover was gelijk een supermarkt dus dat was wel handig maar je moest wel een eindje lopen om bij het gezeligge te komen de kamers waren goed maar de lange gangen wat minder en verder waren er elke avond wel leuke dingen bijvoorbeel een papagaaien show en een goochelshow

en verder was het een topvakantie!!

Gereisd familie in augustus 2008

leuk hotel!

fam ter Hofstede
17-7-2008

Hier onze bevindingen van de vakantie. Het hotel ziet er verzorgd uit en de kamers zijn netjes voor een 3 sterren hotel. Zeker met kinderen is het een aanrader, het zwembad is erg kindvriendelijk en veilig. Het animatieteam doet het ook erg leuk We waren er op basis van logies we gingen iedere avond uit eten. Over het algemeen is het eten op Mallorca erg gericht op Engelsen en Duitsers en eenzijdig. Je kunt kiezen uit slappe patat met een hamburger dit met droge sla opgeleukt met een smakeloze ui en tomaat. Beter zijn de pizza,s en pasta,s. Persoonlijk raden we dan ook halfpension aan. Wat we wel jammer vonden is dat we een van de weinige Nederlanders waren, zeker voor de kinderen. Nog een tip is dat de prijzen in de winkels enorm verschillen onderling. De bootreis van vier uur is leuk , we raden aan om je eigen eten mee te nemen tenzij je 14 euro wil betalen voor 2 patat en een cola! Kortom een leuke bestemming

Gereisd familie in juli 2008

Zojuist 9 dagen in dit aparthotel gezeten

Peter en Kim
3-6-2008

Zojuist 9 dagen in dit aparthotel gezeten. Ondanks matige weersomtandigheden prima geammuseerd. Ligging is erg fijn; vlak bij mooi groot strand (5min lopen) en vele gezellige restaurants, winkels, bars en mooie natuur binnen loopafstand. Alcudia is prachtige oude stad, Port d'Alcudia is levendig, zonder echt massatoerisme. Tip: boek HP voor die paar tientjes meer. Ontbijt en Diner zijn voldoende keuzerijk. Ga niet zelf op die 2 pitjes liggen koken.

Gereisd met partner in juni 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.