Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

Aparthotel
Airport hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag23°13°
Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Port d'Alcudia voor je op een rij gezet:

46 reviews over Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia in het Nederlands

Eerste keer, laatste keer

fam. Otter
8-8-2010

Op zich prima hotel, maar all-inclusive is zeer beperkt, buffet 's ochtends was matig, weinig keus, 's avonds wel wat meer keus maar nog steeds beperkt. Kamers zijn mooi met groot balkon. Personeel redelijk vriendelijk. De animatie is een grote aanfluiting, evenals de shows 's avonds. Op 3 minuten afstand van het strand, prachtige haven waar je 's avonds langs de winkeltjes kan lopen. Voor de rest: eerst keer, laatste keer. Ben je hotels in Turkije of Egypte gewend, dan is dit hotel zeker niet aan te raden. Kinderen vervelen zich ook al snel omdat er weinig te doen is in het hotel en bij het zwembad. Matig.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2010

Sportief familiehotel: cijfer 10

Familie Hoogsteen Kollumerzwaag
4-8-2010

Grupotel Port d'Alcudia is ons zeer goed bevallen. Mooie grote kamer met een groot balkon. Zwembadzijde is aanbevolen wegens mooi uitzicht. Eten is goed. All inclusive is goed. Ook het lunchpakket dat je mee krijgt als je een keer een dagje uit gaat is goed. Er staat ook eten voor je klaar als je 's nacht uit moet checken. Mooi zwembad met lekker water. Kinderen waren ook blij met het voetbalveldje. Tevens is er tennis, tafeltennis, biljart, speeltuin, sauna, fitness, jacuzzi, internet enz. enz. Animatieteam organiseert veel sport. Tot elf uur 's avonds animatie in het hotel. Na elf uur is het rustig in het hotel en kun je heerlijk slapen. Vriendelijk personeel. Spar supermarkt tegenover hotel. Vijf minuten lopen naar het perfecte zandstrand. Je kunt heel ver de zee in. Rij bomen langs strand voor als het te heet was. Perfecte vakantie gehad in dit hotel. Dikke 10 voor alles. Gezelligheid 's avonds in haven Puerto d'Alcudia en bij meer Estany Esperança. Is even een stukje lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Voor de tweede keer een geweldige vakantie gehad!!

Yvonne
30-7-2010

Dit jaar voor de tweede keer naar dit hotel geweest en we hebben er weer net zo van genoten als vorig jaar! Ten opzichte van vorig jaar was het eten echt verbeterd wat betreft keuze aan groente en fruit En de avondshows waren professioneler. Personeel is supervriendelijk en altijd even tijd voor de kids. Het hotel is schoon en het zwembad is heerlijk. Al met al, volgend jaar vertrekken we weer met ons gezin naar dit hotel, maar dan niet voor twee maar drie weken!

D-reizen

Gezellig hotel, zeer vriendelijk personeel.

Willie
29-7-2010
  • De kamers waren goed schoon en mooi ruim (maar inderdaad wel wat kalk).
  • Het personeel is bijzonder vriendelijk, zeker voor kinderen. Echt een pluspunt voor het hotel.
  • Het zwembad was voor ons groot genoeg en er was altijd wel een ligbedje vrij. Het water wordt regelmatig door de technische dienst gecontrolerd.
  • Het eten vonden we goed. Tussen de middag snacks (o.a. pizza, pasta, lasagne, groente, rauwkost om zelf je salade te maken, friet, ijs, fruit). Dus snacks in de wat ruimere zin van het woord. 's Avonds is het niet veel uitgebreider, maar wel wat meer gezonde dingen. Enige minpunt was dat het eten niet warm bleef op de warmhoudplaten, dat had beter gemoeten. Maar verder vonden we het eten goed verzorgd.
  • De animatie 's avonds vonden we zeer goed. Soms word professioneel vermaak ingehuurd (wel veelal in het Duits). Het is echt gezellig 's avonds.
  • Het hotel ligt op loopafstand van het mooie strand. Je moet wel een drukke straat over. Zeebrapad is iets verder om.

Prima vakantie gehad

Fam. van Vliet
18-7-2010

We zijn net terug uit Alcudia. Erg leuke vakantie gehad. All-inclusive geboekt. Drankjes waren de hele dag inbegrepen. Bij de maaltijden waren frisdrank, bier en huiswijn inbegrepen. Aan het zwembad geen alcohol, wel frisdrank. Voor ons was het prima. Het eten was voor ons gevariërd genoeg. Er was altijd fruit aanwezig. Bij het ontbijt, lunch en diner. Allemaal in buffetvorm. s'middags was het altijd net iets anders als s'avonds wat je kon krijgen. Mooi zwembad. Altijd wel een bed kunnen vinden, terwijl de eeste week volgeboekt was. Prachtig strand dichtbij. Langzaam aflopend, ideaal voor kinderen. Centrum was iets verder weg. Erg rustig gelegen. Personeel ontzettend vriendelijk voor kinderen. Het enige wat we jammer vonden, was dat alle animatie in het duits was. Al met al hebben we een erg leuke vakantie gehad. De kinderen hebben het reuze naar hun zin gehad. Er is wel genoeg te zien in de buurt. Gewoon de bus pakken en taxi is ook erg goedkoop daar.

Prima hotel

fam Potse
13-6-2010

Dit hotel is een prima hotel , maar je moet wel met enkele dingen rekening houden. Tussen de middag hebben ze alleen snacks i.p.v. een uitgebreid middagbuffet. Het avondeten is pas na 19.00 uur. Wel lekker en gevarieerd eten! Bier en cocktails moet je ter plaatse bij boeken voor 6 euro p.p.p.d. Op de weg van het hotel naar het strand, vind je niet veel winkeltjes! Er zijn ook niet zoveel mogelijkheden om in de buurt uitstapjes te maken. Het hotel was schoon. Alhoewel er in onze kamer een flinke lading kalk aan de kranen zat en wat scheuren in de tegels. Mooi groot balkon. Voor de kinderen was er een mooi zwembad en speeltuin (met klimtoestel, 2 glijbanen, wipwap). OOk de jongen van de animatie ging erg leuk met de kinderen om!! Erg enthousiast. Prima hotel (fijne vakantie) maar de volgende keer toch iets anders !

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Nooit meer

Wolters
7-3-2010

Wij hadden all inclusive geboekt en was uitermate slecht 's middags had je de keuze uit 3 gerechten en alleen frisdrank was inbegrepen (bier was helemaal niet inbegrepen), veel friet en pasta. 's morgens en 's avonds was wat uitgebreider maar veel hetzelfde. Animatie voor kinderen tot 6 jaar is overdag matig, voor kinderen vanaf 7 jaar is leuk (moet je die wel hebben). Animatie 's avonds was wel goed, leuke shows. Om een bedje te bemachtigen moest je 's morgens om 9 uur klaar staan. Dan deden ze de kettingen eraf en kon je een plekje uitzoeken. Kwam je later dan had je pech. Het zwembad ging zelfs een keer dicht vanwege vervuiling. Klopt ook, een paar dagen later kreeg mijn dochter zware oorontsteking en keelontsteking. Thuis aangekomen kreeg mijn man ook een dubbele oorontsteking. Allemaal vanwege het vieze zwembad. Kortom voor ons valt dit hotel af. Strand is wel super!! Centrum is super!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

super vakantie

familie Beelen
30-9-2009

We hebben een super vakantie gehad, half pension. Veel animatie voor zowel volwassenen als kinderen: sport spel clown enz. Pedro en zijn collega's vermaken je goed, de hele dag door. Kamer netjes maar simpel. Dichtbij strand, centrum 10 minuten lopen.

goede vakantie gehad

fam Pieters
21-9-2009

Wij waren er met onze dochter van bijna twee. We hebben een goede vfakantie gehad. Half pension en dat zou ik aanraden want all inclusief is daar erg mager. We hebben ook een auto gehuurd om het eiland te bekijken en wat bewegings vrijheid te hebben. Ik vond het personeel aardig. Het zwembad was prima en ook de speeltuin was goed. Mijn dochter vond de kinderdisco geweldig met de zingende clown. Wij kwamen niet voor de animatie dus daar heb ik geen mening over. We waren in het nazeisoen maar de mensen deden het geweldig om iedereen het naar de zin te maken. Eten was niet geweldig maar goed genoeg voor de rpijs. elke dag meer dan genoeg keuze en heerlijk veel vers fruit. zowel s'ochtennds als s'avonds. Prima verblijf.

lekkere vakantie gehad

fam pieters
21-9-2009

We kwamen s'avonds om 11 uur aan en in de koelkast stond een sandwich voor ons klaar. Het appartement was voor ons goed te doen. We waren met een kleintje van bijna twee. Ze heeft zich prima vermaakt aan het zwembad en op het balkon. Ook de kinderdisco met clown vond ze prachtig. De speeltuin met twee glijbanen en schommels was haar lievelinsplek. Dus voor onze dochter was het er zeer geslaagd. Voor ons was het eten prima te doen. Het is niet heel bijzonder maar wel afwisselend en netjes verzorgt. Na 9 dagen was ik het wel zat. Ze eten er weinig groentes maar wel elke dag fruit bij het ontbijt en het avond eten. We zaten er half pension en dat kan ik aanraden. All inclusive is daar erg mager. We hebben een auto gehuurd en lekker het eiland verkend. Personeel is erg vriendelijk, vooral voor kinderen. We hebben een goede vakantie gehad.

Aparthotel info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.