Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

Aparthotel
Airport hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag23°13°
Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Port d'Alcudia voor je op een rij gezet:

46 reviews over Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia in het Nederlands

Goed aparthotel

Familie Melis
21-8-2011

Wij zijn onlangs in dit aparthotel verbleven en hebben een hele leuke tijd hier gehad. De kamers zijn mooi en ruim, ook een heel fijn en ruim balkon, met 4 stoelen. Het eten was iedere dag weer erg lekker, voor ieder wat wils te vinden. Het zwembad was ook erg overzichtelijk en wat ook fijn was bij het zwembad was dat het niet te vol met ligbedjes lag zoals je weleens ziet bij andere hotels. Het hotel ligt erg centraal, dicht bij het strand, dicht bij de winkels en heel erg dichtbij de haven. Alcudia is een hele leuke plaats.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel goed hotel, ideaal met jonge kinderen!

Fam. van Herk
18-8-2011

We waren met 2 gezinnen naar dit hotel gegaan en we hebben een zeer leuke vakantie beleefd. De kamers zijn ruim en de balkons heel groot. Alles zeer schoon! We hadden mooi uitzicht op het zwembad. Het zwembad is overigens ideaal voor kinderen en erg overzichtelijk. Niet te groot en niet te diep met een apart kinderbad voor de kleintjes. Ruim voldoende ligbedden waar je pas vanaf 09.00 uur je handdoek op kunt leggen. Heel goed geregeld! Direct langs het zwembad ligt een leuke speeltuin. Kinderen hebben er dus alle vrijheid. Natuurlijk ook fijn voor de ouders :-) Het eten was ook zeer goed. Voldoende keuze en ook warm! All-in een beetje ingetogen. IJsjes en koekjes van 17:00-18:00 en alcohol buiten etenstijd apart betalen. Maar dat lees je ook in de brochure. Het strand is op nog geen 5 min. lopen. Moet wel een drukke weg oversteken. De zee heel mooi helder en lang ondiep. Hotel ligt erg centraal. Rechts leuke winkelstraatjes en links de haven van Alcudia. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Mooi hotel met ruime kamer

Linda
14-8-2011

Dit is een mooi, net en schoon hotel, met hele ruime kamers. Heel jammer is dat het All In niet helemaal klopt.... Je moet apart betalen voor alcohol en snacks. Als je naar het strand wilt gaan moet je een hele drukke weg oversteken, wat niet echt fijn is als je kinderen bij hebt die nog in de buggy zitten. Wel een paar winkeltjes in de buurt, maar best ver van de winkelstraat van de haven van Alcudia. De twee jongens van de animatie waren gelukkig nederlanders en heel erg leuk ! Elke avond wel een show of optreden, die waren goed.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

D-reizen

Niet doen veel te duur voor wat je krijgt.

familie van kempen
14-8-2011

De rit naar het hotel van de luchthaven was al heel erg lang bijna 2 uur over gedaan. Het personeel heel onvriendelijk bij de receptie . Eten in restaurant heel eentonig , koud en smakeloos . De animatie was zeer amateuristisch.( 2 nl jongens ) ze probeerden wel leuk te doen maar dat lukte toch niet erg. Dan hebben we ook nog het zwembad !! Volgens mij hadden ze een afspraak met de dienstdoende arts . Er waren elke dag nieuwe gevallen van oorontstekingen bij de kinderen. Voor onze dochter was de vakantie zo ook afgelopen er is twee keer een dokter bijgeweest , ze mocht niet meer zwemmen .Bij het hotel gemeld .Kon niet van het zwembadwater zijn, was van de zee volgens hun . We zijn niet naar zee geweest !!!! Wij hebben bij een touroperator geboekt en 3600 euro betaald voor all in 2 volwassenen en 2 kids 13 en 8 jaar .De bedden zijn heel hard en de veren steken er bijna doorheen. Ik ga nooit meer. Oud en aan renovatie toe.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heel veel duitsers

hilke
2-7-2011

Het hotel is schoon en netjes, all-in concept klopt niet geen alcohol buiten de eetzaal en overdag geen snacks. Eten niet echt warm en weinig variatie zelfs geen soep smiddags. Alleen maar op duitsers ingesteld jammer voor de nederlandse kindjes

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Geweldige vakantie gehad!

rondanamuller
15-6-2011

Goed hotel, vriendelijk personeel. Mooie ligging, net iets van het strand, maar een heerlijk kort wandelingetje is altijd leuk! Prijs is super, we hadden AI. Eten was lekker, iedere dag wat anders, en smaakte heerlijk.

Echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Prima hotel

Familie met jonge kinderen
30-8-2010

We hebben 2 weken begin augustus in dit hotel verbleven op basis van all-in en we hebben het heel goed naar ons zin gehad. De kinderen 6 en 9 hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Ondanks dat onze kinderen geen duits of engels spraken, deed het animatieteam toch haar best om ze erbij te betrekken. Bijna elke avond was er minidisco & heel leuke show voor de volwassenen. Kamers waren eenvoudig maar schoon, eten in buffetvorm lekker en gevarieerd. Het personeel heel kindvriendelijk. (Tuurlijk zit er wel een nukkige ober bij) Mooi strand dichtbij dat je via een drukke weg moet bereiken en de winkeltjes, restaurants etc 5 min. lopen. Ook leuk om met de bus naar de markt van Alcudia te gaan. Kost maar 1,25 pp. Ook leuk om een keer naar de haven te gaan met een koets. Let wel op met boeken. Je hebt all-in en all-in light (zonder alcohol). All-in in dit hotel betekent 3 maaltijden, hele dag door drank en tussen 17 en 18.00u is er een ijsje of koekje. Al met al een heel leuk hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

zeer mooie accomodatie

speer
19-8-2010

Mooi appartementencomplex. Ligt dichtbij strand en winkels. Zeer vriendelijk personeel. Appartement voorzien van zeer ruime slaapkamer met kluisje wat je kunt huren, woonkamer met 2 bedbanken, eettafel en kleine keuken en erg veel opbergruimte! in beide kamers. Badkamer met ligbad(met douche), toilet en wastafel. Netjes allemaal! Bijna elke dag schone handdoeken- want ook de schoonmaaksters hebben soms een dagje vrij- en 2 maal per week schone bedden. Mooi zwembad met genoeg parasols en ligbedden. Van animatie hebben wij geen gebruik gemaakt. Wij hadden half-pension en genoten elke dag weer van ontbijt en diner. 's Morgens warme dranken en sapjes uit automaat. Verschillende soorten brood, fruit, yoghurt, graanprodukten, warme gerechten als ei, worstjes, ed. Zeer veel keus 's avonds: soep, koude salade, vis, vlees, groente, pasta, pizza, patat. Elke dag veel variatie in het aanbod van dit alles! Toetjesbuffet met 3 soorten ijs, sausjes, fruit, taart, kaas. Kortom voor elk wat wils

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Hotel met zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

reisadviseur
10-8-2010

Net 3 sterren hotel, badkamer is enigszins aan vernieuwing toe. Het appartement heeft een ruim balkon met zitjes. Animatie volop aanwezig, wel in het Duits, maar vonden onze kinderen geen probleem. Ontzettend leuke vakantie gehad, dit was een van de voordeligste All In hotels voor het hoogseizoen en moet zeggen dat het hotel best goed was. Je kunt dit hotel inderdaad niet vergelijken met de all in hotels in Turkije. Want dit is appels met peren vergelijken. Zwembad is overzichtelijk met kleine kinderen, zelfs in het hoogseizoen was meestal nog wel een ligstoel te krijgen, kleine speeltuin is aanwezig en strand en centrum zijn op loopafstand. We hebben nog een dag een auto gehuurd en de westkust is prachtig om te bezoeken, bergen en mooie baaien.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

prima prijs kwaliteit verhouding

blije gast
10-8-2010

wij vonden het een prima plek voor een vakantie. We waren met 2 kinderen van 4 en 6 jr oud en deze vermaakte zich prima bij het zwembad en op het nabij liggende strand. Allebei naar onze mening prima voor jonge kinderen. De zeebodem loopt heel geleidelijk af en aangezien je in een baai zit zijn de golven ook niet te hoog,bij het strand is onder de dennenbomen nog een speeltuintje ook dit vonden ze een leuke plek om te spelen. De kamer waren ruim genoeg,wij hadden een aparte slk voor de kinderen en deze was ruim zat,ruime balkons. Het eten was naar ons idee prima: Bij het ontbijt keuze uit verschillende soorten brood,onbijtgranen,eieren,spek,fruit etc, bij de lunch inderdaad weinig brood maar wel genoeg andere dingen.Het diner prima zeker gezien het een 3 stereen accomodatie is. Wij vonden de shows sávonds wel leuk,van de animatie overdag weinig gebruik gemaakt omdat de kinderen het te druk hadden bij het zwembad of op het strand.leuke vakantie gehad zeker de moeite waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.