Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

Aparthotel
Airport hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag21°11°
Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Port d'Alcudia voor je op een rij gezet:

46 reviews over Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia in het Nederlands

Fantastische plek

StephanP
1-10-2014

Het hotel is onlangs gerenoveerd en dat zeker in positieve zin. Het heeft een prachtig zwembad, een apart kindergedeelte wat voor de kleintjes erg leuk is. De service is goed, eten is goed en hygiëne is in orde. De kamers zijn erg ruim en met de nieuwste materialen opgetrokken. Personeel is erg vriendelijk en animatie genoeg op alle delen van de dag in het hotel, mooi aangelegde en veilig afgewerkte speeltuin aan zijkant van hotel. Het strand op een paar honderd meter, water is erg helder en ideaal voor jonge gezinnen, daar je na 100 meter nog steeds maar tot je knieën in het water staat.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

het was matig !

pip_luttehoven
2-1-2014

14 dagen in het gruphotel , we kwamen aan en we kregen een kamer toegewezen en we doen de deur open en we zien alleen maar drankflessen abnormaal , vervolgens moesten we een dag wachten voordat we in de kamer konden . voorderest was het oké , eten was wel heel erg goed en het was 10 minuten lopen naar het prachtige witte strand met blauw heldere zee 15 minuten van het waterpark waar het wel heel erg druk was maar dat heb je overal , zwembad klein en voor de linderen was het matig .. volgend jaar lekker weer naar ibiza

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

goed hotel aanrader.

De Brock-Verhelle
9-10-2013

Ligging: wij lagen aan de straatkant niet zo intersant veel lawaai van de werken in de keuken, gerammel met boorden en glazen, enz.

Gereisd met vrienden in september 2013

Prima familie hotel

Herma
18-9-2013

Prima familie hotel Afgelopen winter geheel gerenoveerd, rustige ligging, ruime kamers/balkon en netjes schoongemaakt. Het eten is prima. Vriendelijk personeel, er werd voor iedere leeftijd activiteiten georganiseerd. Binnen een paar minuten lopen sta je op het strand, 20 minuten lopen naar het oude centrum van Alcudia..

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi gerenoveerd hotel

lisette
3-8-2013

Mooi hotel mooie kamers en badkamer met heerlijke douche Ligging iets minder drukke weg over naar het strand Vriendelijk personeel lekker warm gevarieerd eten altijd een tafeltje vrij in het restaurant. goede airco op de kamer en in het hotel als je binnenkomt. Altijd een plekje aan het zwembad een hele leuke vakantie in een goed hotel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Kinderparadijs Grupotel port Alcudia

frederik fluweel
29-5-2013

Dit hotel is pas prachtig gerenoveerd en wij mochten als een van de eerste gasten genieten van de mooie kamers met 2 led televisies ,de nieuwe tafels en stoelen, de nieuwe ligbedden en de prachtig marmeren vloeren. Allemaal prima maar als ze niet beter op kinderen oppassen die alles vernielen zal het hotel snel veranderen in een puinhoop. Kinderparadijs hotel port Alcudia is dus niets voor oudere gasten zoals wij. Het hotel is zeer gehorig en je hoort dag en nacht gerommel en geschuif met stoelen, banken en bedden.Het eten is redelijk en elke dag hetzelfde.Jammer dat het vlees net een schoenzool is.Het personeel is vriendelijk en de service prima. Het hotel ligt 500 meter van het strand over een zeer drukke dubbele weg. Naar de haven is 1 KM en naar de oude stad 2 KM. De oude stad is zeer mooi. De rest van Alcudia is erg verloederd en echte vakantie stemming komt hier niet op. Dit is echter persoonlijk en voor iedere gast natuurlijk anders.

Gereisd met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk plek

Karin Verbeek
3-9-2012

We zijn 10 dagen in het aparthotel geweest en het was zalig, het eten was goed het appartement was schoon en het zwembad was zalig, liep mooi af van ondiep naar diep en nog een klein badje voor de kleintjes. Het personeel was super aardig, je hoort ons dus niet klagen, dus wie weet zien ze ons nog wel een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

prima vakantie

H.Sietzema
29-8-2012

Een prima accommodatie die op goed beloopbare afstand van het strand ligt in een rustige omgeving. Het appartement heeft een ruime slaapkamer en balkon. Het zitgedeelte is wat krap door de opstelling van het meubilair(slaapbank). Zeer (kind)vriendelijk personeel. Het eten is goed , ruim voldoende en wordt steeds opnieuw vers aangevuld. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. De schoonmaak gedurende het verblijf wordt wat oppervlakkig en snel gedaan.

Gereisd met vrienden in Tue Jul 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed middenklasse hotel

Diana
23-8-2012

Dit is een goed middenklasse hotel. Het hotel ligt op een paar minuten lopen van het strand en het centrum. Om bij het strand te komen moet je wel een drukke weg over, wat met kleine kinderen minder ideaal is. Tegenover het hotel ligt een supermarkt. Qua eten vond ik dat er voldoende keuze was. Voor kinderen is er een apart kinderbadje, een speeltuin en animatie. De kamers waren groot genoeg (wij waren met z'n 2e). Het was een 2-kamerappartement met een groot balkon. Rondom het hotel is er voldoende gratis parkeergelegenheid voor als je een huurauto hebt.

Het hotel is heel erg op de Duitsers gericht. Dit merk je ook goed bij de animatie. Iedere avond is er minidisco voor de kleintjes en daarna een show (bijv. Loro-show, Flamenco-show, circus-act en coverband). Overdag wordt er ook vanalles georganiseerd.

Tijdens ons verblijf had er een kind zijn behoefte in het zwembad gedaan. Het zwembad werd meteen voor een aantal uur gesloten en grondig gereinigd. Dit vond ik erg goed.

Gereisd met partner in juni 2012

prima hotel

liesbeth
31-8-2011

net teruggekomen van mallorca, in dit hotel gezeten, prima hotel, het eten goed wel vaak hetzelfde, maar wel voldoende, het zwembad vond ik niet erg schoon, mijn oudste dochter heeft ook oorontsteking gekregen en kon hierdoor 4 dagen niet zwemmen. elke avond entertaiment en was zeer gevarieerd. je zit dichtbij het strand wel je moet inderdaad een drukke weg oversteken. maar goede uitgangspunt voor leuke uitstapjes met de auto

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.