Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door frederik fluweel

Kinderparadijs Grupotel port Alcudia

frederik fluweel
29-5-2013

Dit hotel is pas prachtig gerenoveerd en wij mochten als een van de eerste gasten genieten van de mooie kamers met 2 led televisies ,de nieuwe tafels en stoelen, de nieuwe ligbedden en de prachtig marmeren vloeren. Allemaal prima maar als ze niet beter op kinderen oppassen die alles vernielen zal het hotel snel veranderen in een puinhoop. Kinderparadijs hotel port Alcudia is dus niets voor oudere gasten zoals wij. Het hotel is zeer gehorig en je hoort dag en nacht gerommel en geschuif met stoelen, banken en bedden.Het eten is redelijk en elke dag hetzelfde.Jammer dat het vlees net een schoenzool is.Het personeel is vriendelijk en de service prima. Het hotel ligt 500 meter van het strand over een zeer drukke dubbele weg. Naar de haven is 1 KM en naar de oude stad 2 KM. De oude stad is zeer mooi. De rest van Alcudia is erg verloederd en echte vakantie stemming komt hier niet op. Dit is echter persoonlijk en voor iedere gast natuurlijk anders.

Gereisd met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)