Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia ***

Review geschreven door Diana

Goed middenklasse hotel

Diana
23-8-2012

Dit is een goed middenklasse hotel. Het hotel ligt op een paar minuten lopen van het strand en het centrum. Om bij het strand te komen moet je wel een drukke weg over, wat met kleine kinderen minder ideaal is. Tegenover het hotel ligt een supermarkt. Qua eten vond ik dat er voldoende keuze was. Voor kinderen is er een apart kinderbadje, een speeltuin en animatie. De kamers waren groot genoeg (wij waren met z'n 2e). Het was een 2-kamerappartement met een groot balkon. Rondom het hotel is er voldoende gratis parkeergelegenheid voor als je een huurauto hebt.

Het hotel is heel erg op de Duitsers gericht. Dit merk je ook goed bij de animatie. Iedere avond is er minidisco voor de kleintjes en daarna een show (bijv. Loro-show, Flamenco-show, circus-act en coverband). Overdag wordt er ook vanalles georganiseerd.

Tijdens ons verblijf had er een kind zijn behoefte in het zwembad gedaan. Het zwembad werd meteen voor een aantal uur gesloten en grondig gereinigd. Dit vond ik erg goed.

Gereisd met partner in juni 2012