Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia ***

Review geschreven door StephanP

Fantastische plek

StephanP
1-10-2014

Het hotel is onlangs gerenoveerd en dat zeker in positieve zin. Het heeft een prachtig zwembad, een apart kindergedeelte wat voor de kleintjes erg leuk is. De service is goed, eten is goed en hygiëne is in orde. De kamers zijn erg ruim en met de nieuwste materialen opgetrokken. Personeel is erg vriendelijk en animatie genoeg op alle delen van de dag in het hotel, mooi aangelegde en veilig afgewerkte speeltuin aan zijkant van hotel. Het strand op een paar honderd meter, water is erg helder en ideaal voor jonge gezinnen, daar je na 100 meter nog steeds maar tot je knieën in het water staat.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2013