Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

8Fantastisch

Spanje, Mallorca, Alcudia / Puerto de Alcudia

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 489p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Brussel zaventem
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

46 reviews over Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

• 8pip_luttehoven02-01-2014

het was matig !

14 dagen in het gruphotel , we kwamen aan en we kregen een kamer toegewezen en we doen de deur open en we zien alleen maar drankflessen abnormaal , vervolgens moesten we een dag wachten voordat we in de kamer konden . voorderest was het oké , eten was wel heel erg goed en het was 10 minuten lopen naar het prachtige witte strand met blauw heldere zee 15 minuten van het waterpark waar het wel heel erg druk was maar dat heb je overal , zwembad klein en voor de linderen was het matig .. volgend jaar lekker weer naar ibiza

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9De Brock-Verhelle09-10-2013

goed hotel aanrader.

Ligging: wij lagen aan de straatkant niet zo intersant veel lawaai van de werken in de keuken, gerammel met boorden en glazen, enz.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Herma18-09-2013

Prima familie hotel

Prima familie hotel Afgelopen winter geheel gerenoveerd, rustige ligging, ruime kamers/balkon en netjes schoongemaakt. Het eten is prima. Vriendelijk personeel, er werd voor iedere leeftijd activiteiten georganiseerd. Binnen een paar minuten lopen sta je op het strand, 20 minuten lopen naar het oude centrum van Alcudia..

Gereisd met partner in januari 2013

• 8lisette03-08-2013

mooi gerenoveerd hotel

Mooi hotel mooie kamers en badkamer met heerlijke douche Ligging iets minder drukke weg over naar het strand Vriendelijk personeel lekker warm gevarieerd eten altijd een tafeltje vrij in het restaurant. goede airco op de kamer en in het hotel als je binnenkomt. Altijd een plekje aan het zwembad een hele leuke vakantie in een goed hotel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6frederik fluweel29-05-2013

Kinderparadijs Grupotel port Alcudia

Dit hotel is pas prachtig gerenoveerd en wij mochten als een van de eerste gasten genieten van de mooie kamers met 2 led televisies ,de nieuwe tafels en stoelen, de nieuwe ligbedden en de prachtig marmeren vloeren. Allemaal prima maar als ze niet beter op kinderen oppassen die alles vernielen zal het hotel snel veranderen in een puinhoop. Kinderparadijs hotel port Alcudia is dus niets voor oudere gasten zoals wij. Het hotel is zeer gehorig en je hoort dag en nacht gerommel en geschuif met stoelen, banken en bedden.Het eten is redelijk en elke dag hetzelfde.Jammer dat het vlees net een schoenzool is.Het personeel is vriendelijk en de service prima. Het hotel ligt 500 meter van het strand over een zeer drukke dubbele weg. Naar de haven is 1 KM en naar de oude stad 2 KM. De oude stad is zeer mooi. De rest van Alcudia is erg verloederd en echte vakantie stemming komt hier niet op. Dit is echter persoonlijk en voor iedere gast natuurlijk anders.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Karin Verbeek03-09-2012

Heerlijk plek

We zijn 10 dagen in het aparthotel geweest en het was zalig, het eten was goed het appartement was schoon en het zwembad was zalig, liep mooi af van ondiep naar diep en nog een klein badje voor de kleintjes. Het personeel was super aardig, je hoort ons dus niet klagen, dus wie weet zien ze ons nog wel een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8H.Sietzema29-08-2012

prima vakantie

Een prima accommodatie die op goed beloopbare afstand van het strand ligt in een rustige omgeving. Het appartement heeft een ruime slaapkamer en balkon. Het zitgedeelte is wat krap door de opstelling van het meubilair(slaapbank). Zeer (kind)vriendelijk personeel. Het eten is goed , ruim voldoende en wordt steeds opnieuw vers aangevuld. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. De schoonmaak gedurende het verblijf wordt wat oppervlakkig en snel gedaan.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Diana23-08-2012

Goed middenklasse hotel

Dit is een goed middenklasse hotel. Het hotel ligt op een paar minuten lopen van het strand en het centrum. Om bij het strand te komen moet je wel een drukke weg over, wat met kleine kinderen minder ideaal is. Tegenover het hotel ligt een supermarkt. Qua eten vond ik dat er voldoende keuze was. Voor kinderen is er een apart kinderbadje, een speeltuin en animatie. De kamers waren groot genoeg (wij waren met z'n 2e). Het was een 2-kamerappartement met een groot balkon. Rondom het hotel is er voldoende gratis parkeergelegenheid voor als je een huurauto hebt.

Het hotel is heel erg op de Duitsers gericht. Dit merk je ook goed bij de animatie. Iedere avond is er minidisco voor de kleintjes en daarna een show (bijv. Loro-show, Flamenco-show, circus-act en coverband). Overdag wordt er ook vanalles georganiseerd.

Tijdens ons verblijf had er een kind zijn behoefte in het zwembad gedaan. Het zwembad werd meteen voor een aantal uur gesloten en grondig gereinigd. Dit vond ik erg goed.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8liesbeth31-08-2011

prima hotel

net teruggekomen van mallorca, in dit hotel gezeten, prima hotel, het eten goed wel vaak hetzelfde, maar wel voldoende, het zwembad vond ik niet erg schoon, mijn oudste dochter heeft ook oorontsteking gekregen en kon hierdoor 4 dagen niet zwemmen. elke avond entertaiment en was zeer gevarieerd. je zit dichtbij het strand wel je moet inderdaad een drukke weg oversteken. maar goede uitgangspunt voor leuke uitstapjes met de auto

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Familie Melis21-08-2011

Goed aparthotel

Wij zijn onlangs in dit aparthotel verbleven en hebben een hele leuke tijd hier gehad. De kamers zijn mooi en ruim, ook een heel fijn en ruim balkon, met 4 stoelen. Het eten was iedere dag weer erg lekker, voor ieder wat wils te vinden. Het zwembad was ook erg overzichtelijk en wat ook fijn was bij het zwembad was dat het niet te vol met ligbedjes lag zoals je weleens ziet bij andere hotels. Het hotel ligt erg centraal, dicht bij het strand, dicht bij de winkels en heel erg dichtbij de haven. Alcudia is een hele leuke plaats.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras