Géén boekingskosten

Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia

SpanjeMallorcaAlcudia / Puerto de Alcudia

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 49 reviews

Meer aparthotel info

49 Reviews over Grupotel Port d'Alcudia

• 9StephanP01-10-2014

Fantastische plek

Het hotel is onlangs gerenoveerd en dat zeker in positieve zin. Het heeft een prachtig zwembad, een apart kindergedeelte wat voor de kleintjes erg leuk is. De service is goed, eten is goed en hygiëne is in orde. De kamers zijn erg ruim en met de nieuwste materialen opgetrokken. Personeel is erg vriendelijk en animatie genoeg op alle delen van de dag in het hotel, mooi aangelegde en veilig afgewerkte speeltuin aan zijkant van hotel. Het strand op een paar honderd meter, water is erg helder en ideaal voor jonge gezinnen, daar je na 100 meter nog steeds maar tot je knieën in het water staat.

• 8pip_luttehoven02-01-2014

het was matig !

14 dagen in het gruphotel , we kwamen aan en we kregen een kamer toegewezen en we doen de deur open en we zien alleen maar drankflessen abnormaal , vervolgens moesten we een dag wachten voordat we in de kamer konden . voorderest was het oké , eten was wel heel erg goed en het was 10 minuten lopen naar het prachtige witte strand met blauw heldere zee 15 minuten van het waterpark waar het wel heel erg druk was maar dat heb je overal , zwembad klein en voor de linderen was het matig .. volgend jaar lekker weer naar ibiza

• 9De Brock-Verhelle09-10-2013

goed hotel aanrader.

Ligging: wij lagen aan de straatkant niet zo intersant veel lawaai van de werken in de keuken, gerammel met boorden en glazen, enz.

• 9Herma18-09-2013

Prima familie hotel

Prima familie hotel Afgelopen winter geheel gerenoveerd, rustige ligging, ruime kamers/balkon en netjes schoongemaakt. Het eten is prima. Vriendelijk personeel, er werd voor iedere leeftijd activiteiten georganiseerd. Binnen een paar minuten lopen sta je op het strand, 20 minuten lopen naar het oude centrum van Alcudia..

• 8lisette03-08-2013

mooi gerenoveerd hotel

Mooi hotel mooie kamers en badkamer met heerlijke douche Ligging iets minder drukke weg over naar het strand Vriendelijk personeel lekker warm gevarieerd eten altijd een tafeltje vrij in het restaurant. goede airco op de kamer en in het hotel als je binnenkomt. Altijd een plekje aan het zwembad een hele leuke vakantie in een goed hotel

• 6frederik fluweel29-05-2013

Kinderparadijs Grupotel port Alcudia

Dit hotel is pas prachtig gerenoveerd en wij mochten als een van de eerste gasten genieten van de mooie kamers met 2 led televisies ,de nieuwe tafels en stoelen, de nieuwe ligbedden en de prachtig marmeren vloeren. Allemaal prima maar als ze niet beter op kinderen oppassen die alles vernielen zal het hotel snel veranderen in een puinhoop. Kinderparadijs hotel port Alcudia is dus niets voor oudere gasten zoals wij. Het hotel is zeer gehorig en je hoort dag en nacht gerommel en geschuif met stoelen, banken en bedden.Het eten is redelijk en elke dag hetzelfde.Jammer dat het vlees net een schoenzool is.Het personeel is vriendelijk en de service prima. Het hotel ligt 500 meter van het strand over een zeer drukke dubbele weg. Naar de haven is 1 KM en naar de oude stad 2 KM. De oude stad is zeer mooi. De rest van Alcudia is erg verloederd en echte vakantie stemming komt hier niet op. Dit is echter persoonlijk en voor iedere gast natuurlijk anders.

• 8Katarzyna15-05-2013

Świeżo po remoncie

Kiedy przyjechaliśmy, hotel był otwarty pierwszy dzień po generalnym remoncie. Świetne wnętrza, zwłaszcza pokoje. Był jednak problem z ciepłą wodą - z kranu raz leciał wrzątek, a raz lodowata woda! Bardzo dobre jedzenie, ale słaby wybór na śniadaniu.

• 8Karin Verbeek03-09-2012

Heerlijk plek

We zijn 10 dagen in het aparthotel geweest en het was zalig, het eten was goed het appartement was schoon en het zwembad was zalig, liep mooi af van ondiep naar diep en nog een klein badje voor de kleintjes. Het personeel was super aardig, je hoort ons dus niet klagen, dus wie weet zien ze ons nog wel een keer terug.

• 8H.Sietzema29-08-2012

prima vakantie

Een prima accommodatie die op goed beloopbare afstand van het strand ligt in een rustige omgeving. Het appartement heeft een ruime slaapkamer en balkon. Het zitgedeelte is wat krap door de opstelling van het meubilair(slaapbank). Zeer (kind)vriendelijk personeel. Het eten is goed , ruim voldoende en wordt steeds opnieuw vers aangevuld. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. De schoonmaak gedurende het verblijf wordt wat oppervlakkig en snel gedaan.

• 8Diana23-08-2012

Goed middenklasse hotel

Dit is een goed middenklasse hotel. Het hotel ligt op een paar minuten lopen van het strand en het centrum. Om bij het strand te komen moet je wel een drukke weg over, wat met kleine kinderen minder ideaal is. Tegenover het hotel ligt een supermarkt. Qua eten vond ik dat er voldoende keuze was. Voor kinderen is er een apart kinderbadje, een speeltuin en animatie. De kamers waren groot genoeg (wij waren met z'n 2e). Het was een 2-kamerappartement met een groot balkon. Rondom het hotel is er voldoende gratis parkeergelegenheid voor als je een huurauto hebt.

Het hotel is heel erg op de Duitsers gericht. Dit merk je ook goed bij de animatie. Iedere avond is er minidisco voor de kleintjes en daarna een show (bijv. Loro-show, Flamenco-show, circus-act en coverband). Overdag wordt er ook vanalles georganiseerd.

Tijdens ons verblijf had er een kind zijn behoefte in het zwembad gedaan. Het zwembad werd meteen voor een aantal uur gesloten en grondig gereinigd. Dit vond ik erg goed.

Aparthotel Grupotel Port d'Alcudia info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)