Hotel Globales Condes de Alcudia

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag22°18°
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Condes de Alcudia voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Globales Condes de Alcudia in het Nederlands

Dit nooit meer

Dwater
26-8-2016

Wat een verschrikkelijke ervaring om in dit hotel te verblijven. Bij aankomst was het hotel overboekt en werden wij 4 dagen naar een hotel in the middle of nowhere gestuurd terwijl wij maar 1 week geboekt hadden. Wij betaalde voor zeezicht en een hotel dat dicht bij de boulevard zat maar het vervangende hotel was verschrikkelijk, ongedierte liep over onze bagage en bedden en er was geen winkel in de nabije omgeving te bekennen. Het uitzicht van onze kamer was op een soort vuilnisbelt. Bij aankomst in condes zagen wij dat dagelijks tientallen mensen ruzie hadden bij de balie vanwege overboekingen. Het personeel scheld je uit in het Spaans en is vreselijks onaardig. Bij het diner moet je betalen voor je drankjes terwijl je all-inclusive hebt geboekt Aan de receptie wordt er tegen je gelogen en maar wat wijs gemaakt. Het is een vreselijk hotel ga hier nooit heen!!!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Goed net hotel

Jan Duursma
9-10-2015

Hotel ligt dichtbij het strand en in het centrum. Hotelkamers zijn zeer schoon, maar wel gehorig. Personeel is zeer vriendelijk All inclusive voldoet ruimschoots aan de verwachtingen

Gereisd Met partner in oktober 2015

Dit nooit meer

Hans Versteeg
1-9-2013

Goede ontvangst, hierna is het afgelopen. Het personeel kijkt je niet aan, spreekt niet met de gasten, heel onpersoonlijk. All incl. is triest, alles uit plastic bekers uitsluitend te verkrijgen bij het zwembad. Beperkt sterke drank uit automaat welke de smaak niet bevorderd (alles nep)

Gereisd Met partner in augustus 2013

Soladore

perfect hotel voor engelse mensen.

erik evers
6-8-2012

Eten en locatie(100m van strand) was perfect, het zwembad veels te klein. De animatie was een ramp (een dikke 0) en de overige hotelgasten waren voor 99% engels,iers,wales of van schotse afkomst.

In

Gereisd Met partner in juli 2012

Voor één keertje.....geen aanrader !!!

À. de Bruin
1-8-2012

Een echt Engels hotel, beslist geen Hollandse gasten, kamers klein, badkamer klein, 2 kleine liften voor 3/4 personen....dus lange wachtrijen voor de lift. All-inclusive....maar je moet wel je drinken betalen bij het eten..!?!?!? De plaats zelf is schitterend, mooie stranden ( 4 minuten lopen ), de oude stad Alcudia erg mooi, leuke markt, heerlijk weer, leuke winkels...dat is allemaal perfect, maar kies niet voor dit Hotel

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Geweldig voor een groep

J. Harbers
23-10-2010

Dit hotel is geweldig voor een grotere groep, maar niet voor een stel. Erg schoon, perfecte kamers, voortreffelijk eten en ondanks de soms horkerige gasten erg vriendelijk. Alle faciliteiten voor fietsers en om te ontspannen. Belachelijk goedkoop voor wat ze bieden... Bediening doet enorm haar best, wat wil je meer...!!

Gereisd Met vrienden in mei 2010

een heerlijk hotel, fijne ligging.

mario
15-10-2009

dit was een heerlijk hotel,proper, en zeer vriendelijk personeel.en goed eten geen dag hetzelfde,voldoende variatie van ontbijt tot diner .kamers waren zeer netjes niet super de luxe maar alles superschoon,elke dag nieuwe handdoeken ,en om 2 dg schoon beddegoed.op de hogere etage,s v.a de 5et. een fantastisch uitzicht over de baai van Alcudia.van hieruit makkelijk met bus overal naar toe .oude gedeelte van Alcudia 10 min lopen en de moeite waard,met oude omwalling en nauwe gezellige straatjes.alles bij elkaar fantastisch

Gereisd Met partner in september 2009

leuk hotel gunstige ligging

Marion
21-9-2009

Leuk 3* hotel. Het heeft een zeer gunstige ligging voor zowel het strand,winkels etc. Het eten was uitstekend en de obers zeel alert! Zwembad was niet aan de grote kant maar wel voldoende gratis bedjes. Animatie zowel overdag als 's-avonds voor groot en klein. De kamer was niet al te groot maar perfect in orde. Heb een leuke vakantie gehad en prijs kwaliteit in evenwicht.

Gereisd Met vrienden in september 2009

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Monique
21-9-2009

Een prima 3 sterren hotel! Het zwembad is klein maar het terras er omheen is groot genoeg met voldoende gratis bedjes. Animatie zowel overdag als 's avonds is uitstekend. Het eten is geweldig! Enorm veel keus dus er zit altijd wel wat van je gading bij. De kamers zijn keurig schoon, een keurige badkamer en een ruim balkon. Wij zaten op de 7e etage aan de voorkant en hadden een fantastisch uitzicht op de baai. Het prachtige strand ligt pp ca. 100mtr. lopen van het hotel en de zee loopt heel geleidelijk af. Ook vlakbij ligt de haven met veel luxe jachten. Helaas hebben we van de 8 dagen maar 3 zon gehad. Daar valt nou eenmaal niets aan doen. Samengevat: een prettig hotel voor een leuke prijs!

Gereisd Met vrienden in september 2009
2008

Fantastische ligging

stelletje
19-11-2008

Mooi hotel, leuk personeel, heerlijk eten, entertainment voor iedereen... alleen wel elke avond bingo!

Gereisd Met partner in oktober 2008

• Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales Condes de Alcudia in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales Condes de Alcudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.