Appartement Ferrer Maristany

Familie

fijn hotel,vriendelijk personeel,

sylvia nabuurs
13-6-2016

Prima , kleinschalig hotel met erg vriendelijk personeel, goede ligging in centrum, alles op loopafstand, ontbijt goed, verschillende keren gebruik gemaakt van het avond eten in buffetvorm, erg goed,

tophotel

bremer
7-9-2009

Prima hotel!

Eten subliem!

kamers meer dan prima(aparte slaapkamer)

Personeel zeer aardig en behulpzaam.

Als ik iets nadeligs zou moeten noemen.

De schoonmaak van kamers kan ietsie beter en er waren wat spullen kapot op onze kamer.

En er is geen enkele vorm van animatie terwijl er best veel kinderen zijn maar je kan gebruik maken van animatie in bahia hotel.

Bij ingang hotel linksaf, rechtsaf en weer linksaf dan ligt bahiahotel aan je rechterhand. max 2 min lopen.

Zwembad is prima, ligbedden ruim voldoende.

Een hotel waar je tot rust kunt komen en je vertier elders kan zoeken als je dat wil. Midden in centrum, 2 minuten lopen naar het strand. fijn zandstrand en geen branding en je kan ver de zee in lopen dus ideaal voor kleintjes.

M.A., Ecommerce, 2-3-2016

Geachte gast

Hartelijk dank voor uw reactie. We zouden erg blij zijn als we u als onze gast weer kunnen verwelkomen tijdens uw volgende Mallorca vakantie. Tot dan wensen wij u het allerbeste.

Zonnige groeten uit Mallorca

Uw Ferrer team

Sylvia

Maristany

Linda
19-1-2009

Appartement was ruim. Iedere dag werd er schoongemaakt en schone handdoeken neergehangen. Het complex ligt op een drukke hoek waar overdag veel bussen voorbij rijden. Bij het zwembad stinkt het daardoor vaker naar uitlaatgassen. En ´s-avonds speelt een musikant op de hoek van de straat tot diep in de nacht (ca. 00.00 uur). Het eten was er prima, afwisselend. Het restaurantpersoneel is super vriendelijk en met kinderen maken ze altijd grapjes.

Alcudia is een leuk stadje. We zaten vlakbij de jachthaven waar 1 keer per week een markt plaatsvond.

Het strand is mooi en de zee is heel rustig omdat het in een baai ligt. Voor kinderen is dit heerlijk. Waren inderdaad algen.

Bij ons zat het weer niet zo mee, maar al met al toch een fijne vakantie gehad.

M.A., Ecommerce, 2-3-2016

Liebe Linde,

Vielen Dank für Ihre Bewertung und die konstruktive Kritik. Vielleicht haben Sie ja mal wieder Lust in Can Picafort Ihren Ulaub zu verbringen? Wir freuen uns auf Ihren Besuch. Es hat sich hier sehr viel verändert.

Mit freundlichen Grüssen

Ihr FERRER Team

Sylvia

2007

Ruim appartement

Munoz
10-8-2007

Ruim appartement. Matige schoonmaak. Zwakke uitvoering van beloften (zoals reparatie). Vies zwembad/wirlpool. Slecht onderhouden tuin. Pooltafel in slechte conditie. Spelmachines/Internet voortdurend stuk.

Lawaaiige ligging. Overdag een voortdurend langsrijden/stoppen van stads- en tourbussen waardoor rustig bij het zwembad liggen uitgesloten is. Strand: niet boeiend, geen golfslag en heel langzaam aflopend. Dus daarom juist weer wel geschikt voor kleine kinderen. helaas veel alg in zee.

Eten (buffet was aan de kleine kant maar viel door afwisseling en kwaliteit toch weer mee) en vriendelijkheid personeel was wel oké.

Hoe dit hotel aan 4 sterren komt is mij volslagen duister. Heb jaren in de reiswereld gewerkt en ik zou 3 al aan de hoge kant vinden. Uit de overige recenties valt op te maken dat een bepaalde categorie mensen dit appartement wel een goede keus vindt. Voor ons met kinderen van 11 tot 13 viel het tegen hoewel we samen veel lol hebben gehad.

Appartement ruim, heel netjes ingericht, voorzien van klimaatbeheersing.

Appartement ligt in het gezellige centrum van Port d'Alcudia, ook vlakbij een hele mooie haven en als je de straat oversteekt ben je al bijna op het strand.

In het centrum aan het strand en zwembad

T. Bouwer
2-8-2007

In het centrum aan het strand en zwembad. Heerlijke restaurantjes mooi stuk van Mallorca prachtig wit strand super voor kinderen. De haven was ook erg gezellig buurtsuper dichtbij alles op loopafstand. Oude stad Alcudia ook een bezoekje waard erg mooi ga wel met taxi lopen vonden wij iets te ver. Wij hebben eensupervakantie gehad.

2006

Wij waren er de laatste week van oktober 2006. Mooi, modern en schoon hotel. De kamers/appartementen zijn erg ruim en comfortabel. Daarnaast modern en volledig ingericht. Dagelijkse schoonmaak. Heel goed mogelijk om zelf te koken door complete keuken. Ligging is vlak bij het strand (helaas niet áán het strand)en ook bushalte is voor de deur als je wat verder weg wil. Vriendelijke receptie. Vooral voor Hollanders interessant: er werkt dagelijks een nederlandse Wilma die erg behulpzaam is. Wij hadden geen zeezicht geboekt bijvoorbeeld maar heeft ze (gratis) voor ons geregeld. Aanrader dus.

Prima hotel in het centrum van Alcudia

Krajenbrink
    13-6-2006

Prima hotel in het centrum van Alcudia. Minpuntje is de kwaliteit van het strand. Al met al is Alcudia en het hotel goed geschikt om er een dikke week te vertoeven .

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferrer Maristany in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferrer Maristany zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.