Hotel Eix Alcudia

23 reviews over Hotel Eix Alcudia

• 2019
    7sandra30-06-2019

voor herhaling vatbaar

we zijn 6 nachten naar Mallorca geweest. het vliegen was heen geen aanrader. zeer veel jongelui die al genoeg alcohol op hadden voor vertrek. aangekomen in Palma stond via touroperator onze huurauto klaar. voor een mooie prijs konden we onbezorgd rijden over het eiland naar Puerto de Alcudia. daar kwamen we bij een enorm resort/ dorpje kun je wel zeggen. een grote straat met aan weerszijde 8 appartement complexen ieder met een eigen zwembad. de kamer was voor 2 volwassenen en eventueel 2 kinderen/jongeren. de aankleding was oud, maar het was er keurig schoon. handdoeken lagen er en bedden waren netjes opgemaakt. het all inclusive deel was goed geregeld. netjes, genoeg en plaats voor iedereen. hierbij geldt ook..hoe netjes ben je thuis en hoe gedraag je je in een buffet restaurant. we hebben het eiland bekeken, nog lang niet alles. far de formentor is een aanrader, maar ook outlett Mallorca! we hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 6Lynette15-04-2019

Goed hotel maar het zwembad was te klein

Mooi hotel Een mini lift waar de buggy bijna niet in past. Een grotere lift aan de andere kan van het hotel. Bij het zwembad waren erg weinig parasols. Het zwembad was te bereiken met een stijl trap en te klein voor het aantal gasten

Lekker eten en veel variatie. Dichtbij een winkelstraat.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 2018
    8Marike11-08-2018

Fantastisch,

Alcudia is een gezellig vestiging stadje. Wandelen of de stads muur. De gezellige markt op zondag en dinsdag. Play alcudie is een aanrader vooral voor gezinnen met kinderen de eerste 200 meter de ze is is vrij ondiep knie hoogte ongeveer. Ook op de haven is het heerlijk vertoeven met de verschillende terrasjes en shops. Ook is er s' avons een ambachtelijke markt. En ander vertier.

Alleen gereisd in juli 2018

• 7Thomas17-06-2018

te duur voor wat je krijgt

animatie ,eten ,schoon , vriendelijke mensen , tuin werd goed bijgehouden. minder was de herrie in het massale restaurant , badlakens die je per dag kon huren, de fitnesruimte een paar toestellen waarbij alle voorbijgangers kon zien wat je deed ook als je naar de eetzaal liep , heel klein binnenbadje ,van 3 bij 5 meter ,het park kan iedereen binnen lopen geen beveiliging aanwezig ,geen ehbo als je hier om vroeg werd je naar een dokter gestuurd of lieten ze een dokter uit de stad komen met alle kosten van dien , en de prijs vond ik erg hoog ik heb 1300 euro betaald voor 9 dagen met ontbijt .

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Marco06-10-2017

Prima hotel

Prima hotel, goed gelegen en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9John16-09-2016

Helemaal Top!

Hartstikke leuk hotel waar wij een erg leuke week hebben gehad. We hadden half pension, en hebben met regelmaat genoten van de goede verzorging van het eten. Er wordt met passie gewerkt door het personeel, een en al vriendelijkheid. Het hotel doet erg d'r best om de gasten bij het hotel te houden. Elke avond een optreden (C-artiest, maar toch), happy hour en gewoon schappelijke prijzen van de consumpties. Ze doen gewoon erg hun best. Ideaal gelegen, in het centrum,maar toch niet in de drukte en ook lekker dicht bij het strand. Zorg er wel voor dat je een kamer neemt aan de binnenkant, bij het zwembad. Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Willem13-07-2016

Mooi 4 sterren hotel

Dicht bij het strand en centrum. Met openbaar vervoer kun je alle kanten uit.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7marloes30-07-2013

Super! Boven verwachting eigenlijk!

We hadden van hotel Alcudia niet veel verwacht omdat het een 3-ster hotel is. Toen we daar kwamen zag alles er anders uit dan omschreven was op internet en in reisboekjes. Zo was er een 2e mooie zwembad wat niet beschreven stond op internet.

De omgeving is goed je moet wel doorlopen tot het 2e strandhuisje daar heb je een mooie blauwe zee. Het personeel is super vriendelijk heb je een probleem ze lossen dit gelijk op zo hadden wij last van mieren op ons balkon dit was op gelost binnen 15 minuten.

De staat van de kamers is zeer goed alleen de badkamer heeft geen enkele luxe deze is aan vervanging toe. Maar het is wel goed schoon in dit hotel! De airco doet het zeer goed!

Alle handdoeken die s'avonds op de strandbedjes liggen word door het barpersoneel er afgehaald. Hier hangen grote A4-tjes over in het hotel dat dit niet toegestaan is.

Kortom een super vakantie gehad!

Het eten was goed alleen weinig afwisseling na 3 dagen ben je blij als je kunt gaan uiteten.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8hilly en billy20-09-2012

centraal, niet te duur

De ligging van het hotel is uitstekend: vlakbij veel winkels, restaurants, terrasjes en het strand. De service in het hotel is goed te noemen: kamer wordt goed schoon gemaakt, vriendelijk personeel, alleen de receptie is nogal zakelijk en kan best een wat vriendelijkere uitstraling hebben. Het eten is o.k. Wel is het wat vreemd dat bier getapt wordt in een wijnglas (in de eetzaal) en dat men voor een glas water (wijnglasformaat) 1 euro rekent.(We hadden geen all-incl) Als je weet dat een 5-literfles water ook 1 euro kost ....... Het zwembad is klein en rondom staat het mudvol met ligbedden en stoelen.Handdoeken zijn ook vroeg aanwezig. Wij gaven voorkeur aan het strand, voor 9 euro beschik je van 10 tot 18 uur over 2 ligbedden en een parasol. Alcudia is een leuke plaats, met op di en zo grote markt. Als je van markten houdt: Inca donderdag, met bus half uurtje.

Gereisd met partner in januari 2012

• 6rike van manen14-08-2011

niet nog een keer

wij waren met vrienden en hun kinderen, kamers erg klein,wel schoon! elke dag schone handdoeken,en bedden keurig opgemaakt of verschoond! zwembad was niet groot,maar de kinderen konden leuk spelen wat tegen viel,waren de vele britten en oost europese,en geen nederlanders! was vooral voor de kinderen moeilijk contakt maken. wat ook erg was,was die vele handdoeken al in de nacht op de ligbedden werden gelegd,en het gegraai van het eten pakken bij het buffet!er was meer als voldoende,,,,dus niet direkt om om 8.00.13.00.20.00.gaan eten en de stoelen op het terras werden bezet gehouden,door er spullen op te leggen,ik was dat zat en haalde het gewoon weg en gingen zitten! verder mooi strand leuk plaatjes mooie boulevard en fijne vakantie gehad

Gereisd met vrienden in juli 2011

• Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats