Aparthotel Eden Lago

• Kinderopvang
Meer aparthotel info

163 reviews over Aparthotel Eden Lago

• 8fam. Leusink10-09-2012

Het was een fijne vakantie maar te duits.

Een leuk hotel, alleen weinig ligbedden bij het zwembad voor zoveel gasten. We hadden 3 mooie apartementen in het bijgebouw aan de overkant van het hotel, heerlijk rustig. Eten was redelijk maar in Alcudia Garden veel beter. Animatie (6 duitse meiden) was superslecht en alleen voor de duitse gasten. Voor niet duitste kindjes geen animatie. Ondanks dat hebben we een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Saskia05-06-2012

Wij willen nu al terug!

Mooi hotel, netjes en schoon. Wij hadden appartement nummer 131, een familiekamer op de hoek met een ruim balkon rondom het appartement en met uitzicht op het zwembad en het podium voor de animatie.

Het eten was prima, niet speciaal, maar wel altijd keurig netjes verzorgd en warm! Veel salades, fruit en alle soorten drankjes die je zelf mocht tappen. Ook een speciaal kinderbuffet. Het restaurant is keurig aangekleed, met tijdens het diner zelfs gedekt met linnen servetten.

Het zwembad is top! Onze meiden van 5 en 8 hebben zich uitstekend vermaakt, echt niet te klein, hoog uit wat aan de koude kant.

Het enige minpunt is de Duitstalige animatie. Onze meiden vonden geen aansluiting maar probeerde wel fanatiek mee te doen. Omdat ze geen Duits spraken werd er echter niet naar ze omgekeken. Jammer!!! Misschien een tip om een Nederlands talige animator toe te voegen. Overigens was de animatie wel heel leuk opgezet en werd er echt aandacht aan besteed; dat moet gezegd worden!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 0Anja30-05-2012

Fijne vakantie.. voor 1 x

Eten was goed, net spectaculair. Wel een kinder buffetje.

Het was een goed hotel en een fijne vakantie, vriendelijk personeel, goede all inclusive. Groot nadeel, ver van het centrum van alcudia. Moet met de taxi. Afstand naar strand is goed te doen. Geen leuk kinderzwembad, gewoon een rondje. Piepklein speeltuintje met veel te hoge glijbaan, 1 wip en ijzeren huisje. De animatie was wel heel leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Tukker26-05-2012

Leuk :)

Leuk hotel, ontvangst in hotel wat minder. Kamers zijn perfect, schoon & netjes. Eten is lekker, maar opzich en vergeleken met andere hotels niet uitgebreid, maar dat maakte ons niet zoveel uit. Zee is super, mooi blauw zeewater. Mooie locatie aan meer. Lopen naar strand is minder, maar is natuurlijk te doen :) Animatie voor kleine kinderen is leuk. Zwembad erg klein. In alcudia zijn leuke winkeltjes, en natuurlijk heb je een markt in oud alcudia ook erg leuk om heen te gaan. conclusie: leuk hotel :D

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9Tobias en Shelley07-05-2012

Heerlijk ontspannen!

Dit prachtige hotel is gelegen tussen de plaatsen : Playa Mundo en Alcudia-stad. Beiden zijn te voet of per bus ( €1.25 per ticket) goed te bereiken. Het prachtige strand is 2 minuten lopen vanaf het hotel. Het hotel is van alle gemakken voorzien en verkeert in nieuwstaat. Het eten vanaf het ontbijt tot aan het diner is goed verzorgd en gevarieerd. Vanaf de kamers heb je prachtig uitzicht op het naast gelegen meertje. De kamers worden dagelijks gereinigd behalve ma. en do. de handdoeken worden dagelijks vernieuwd. Enige minpunt van de kamers zijn de slaapbanken. De animatie heeft een uitgebreid weekprogramma voor jong en oud, maar is duits- en engelstalig.

Het was een heerlijke vakantie en zullen hier zeker nog een keer verblijven!

Gereisd met partner in april 2012

• 7cindy_728-10-2011

Leuk hotel

Leuk hotel, eten is goed. Ook vaker wat aparte dingen. Animatie alleen in duits.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Paul04-09-2011

Fantastische vakantie

We zijn hier vorig jaar ook geweest, en het was nog beter dan vorig jaar, het eten was zeer goed(beter dan vorig jaar, ook toen was het goed), kamers zeer schoon, personeel vriendelijk. Ook de ligging is fantastisch, 300-400 meter van strand. Winkeltjes dichtbij. Animatie is wel duits gericht, echter de kinderen vermaken zich opperbest. Ontbijt en eten zeer veel variatie en ook zeer goed!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Ron en Linda04-09-2011

een must voor All-in liefhebbers

Hotel Eden Lago is een zeer goed hotel. Erg schoon, goede kamers/appartementen en het eten is er werkelijk fantastisch. Volop vermaak overdag voor de kids, verzorgt door het actieve animatieteam. Wel erg jammer dat er bij het animatieteam geen nederlandse animator zit c.q. iemand die nederlands spreekt. Duits is de voertaal en dat was voor onze kinderen een belemmering om overal aan deel te nemen. Er is een heerlijk zwembad op het binnenterein van het hotel en de zee ligt op 10 minuten afstand lopen. Het personeel is echt supervriendelijk en behulpzaam, ze zorgen dat het de gasten aan niets ontbreekt. Kortom: een topbestemming voor All-in liefhebbers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 6Fam. O.01-09-2011

heel druk

Wij zijn 15 dagen in dit hotel geweest, we hebben géén ligbed aan het zwembad gekregen. Dus we gingen naar het strand, 4,50 euro per ligbed / per dag betaald( heb je dus niks aan de ALL-IN formule!) Ook 's avonds was het een probleem een plek op het terras te krijgen (3 x gelukt van de 15 dagen!!) De plek om het hotel (terras en zwembad) is té klein voor het aantal gasten in het hoofdseizoen. Kortom heel druk. Kamer prima. Eten heel goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8h.bonte31-08-2011

goed hotel met enkele minpunten

Wij verbleven van 16 t/m 30 augustus 2011 in dit hotel. Het personeel is vriendelijk relaxed en behulpzaam. Het eten is goed. Buiten de cocktails om kun je zelf je drankjes pakken aan de bar en in het restaurant. De kamers zijn goed ingericht. 24 uur per dag airco. Een keukentje met koelkast. 5 Keer per week schoonmaak en 7 keer schone handdoeken. Wij hadden een kamer 5 hoog met een prachtig uitzicht op het meer en de bergen. De animatie is `s avonds goed, als deze niet wordt verzorgd door het animatieteam. Wij hadden behoorlijk veel last van muggen en mieren op de kamer. Het is aan te bevelen om muggenmelk met deet mee te nemen. Het zwembad is erg klein en er zijn weinig ligstoelen. Wij zijn daarom vaak naar zee gegaan. De zee ligt kort bij het hotel. De zee en het strand zijn geweldig. Je huurt op het strand twee ligstoelen met parasol voor 8,50 euro. Mallorca is een prachtig eiland en het is dan ook zeker aan te bevelen om het eiland per auto te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2011

Aparthotel Eden Lago info