Aparthotel Eden Lago

Meer aparthotel info

163 reviews over Aparthotel Eden Lago

• 1jolanda27-07-2014

Helaas

Voor het eerst zet ik een reactie op Zoover omdat wij dit echt nodig vinden. Wifi 30euro per week extra. Safe 30euro per week extra. 2x per week Geen schoonmaak. Strandlakens kosten 1 euro per wissel. All incl. Op het strand moet je iedere dag 9euro voor het bedje betalen.. of op zand liggen natuurlijk. Animatie is slecht en om 22.20u afgelopen. Om 23u is t hotel gesloten. Het eten dat is een geval apart. Klagen over eten doen we nooit maar dit slaat alles. 13dgn hetzelfde eten en ja ook wij zeggen altijd bij het lezen van dergelijk commentaar dat is onzin maar dit is echt. Niet eens vers bijv bij de salades komen de worteltjes uit een glazen potje. De borden zijn echt vies. Het vlees was of kip of lever niet gaar of veel vet. Om half negen ruimen ze alles al op. Alcudia is leuk. De zee is prachtig net als heel Mallorca maar dit hotel...nee nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Ron27-07-2014

Kinderijk aparthotel

Kwaliteit van het eten is goed alleen het aanbod is matig, dit komt mede omdat ze het bij de bakplaat niet bij houden. Het hotel is zeer Duits gericht en de animatie alleen in zijn Duits. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, bad handdoeken service is aanwezig en gratis, alleen als je ze wisselt moet men 1 € betalen per handdoek om te wassen. Met de bus naar alcudia kost 1,55, een taxi met 4 personen betaal je 7,00. Handdoekje leggen en parasols reserveren is hier ook al heel vroeg, geef dit aan bij de badjuffrouw en ze zorgt ervoor dat de handdoeken die er al heel lang liggen weg genomen worden, zodat iedereen een bedje kan hebben. Kamer bijboeken tot 5 uur op de dag van vertrek kost 26 € Dit is een echt kinder hotel en het zwembad en strand is dan ook erg druk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7Fam uit Borne20-07-2014

Leuk hotel voor 1e keer all in

Het hotel ligt op de grens bij playa de muro. Alcudia is verdeeld in oude centrum, haven en verderop richting playa de muro .Dit laatste is wat verouderd ook aan straatbeeld te zien, playa de muro erg netjes. Naar alcudia haven savonds erg gezellig moet je met de bus. Prima om te doen moet je ook naar de oude stad. Naar het strand kun je direct oversteken iets verder op vanuit playa de muro heb je ook aantal terrasjes erbij voor wat koffie of paar winkeltjes Het strand is prachtig mooi geweldig zand en vanuit hier een pier op het water. Het lijkt wel de Malediven zo blauw! Het hotel is netjes, nette appartementen en leuk zwembad. Geen extra luxe ofzo. Wel wat wind vanaf het meer. Veel animatie op Duitsers gericht. Eten prima voor ons geen mega luxe maar voldoende en redelijk gevarieerd. Het personeel werkt enorm hard en is erg vriendelijk! Kortom voor ons een leuke vakantie voor een leuke prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8jarno14-07-2014

top vakantie!!!!

We zijn 8 dagen bij Eden Lago geweest. Is erg gericht op Duitse en Deense toeristen. Weinig Nederlandse gasten. Dit vonden wij niet zo erg. Personeel is erg behulpzaam en aardig. De all-inclusive formule is erg goed. We hebben ontzettend lekker gegeten. Veel variatie en voor iedereen wel wat. Overdag is er ook een buffet, iets minder variatie, maar wel lekker. Tot 23.00 uur 's avond kun je alles gratis krijgen, ook sterke drank. Zwembad viel ons tegen, ongeveer een meter diep. Het strand is dichtbij met helder blauw water. Al met al een top vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8W. Halfman20-09-2013

Prima hotel, dichtbij het strand.

Wij hebben een heerlijke week gehad in hotel Eden Lago. Alles was prima verzorgd. Schoon appartement en 3 keer per dag een prima buffet. Het is overwegend Duits, maar dat was ons verteld. Het animatieteam was actief en voor 's avonds hadden ze een musical e.d. ingestudeerd. Het hotel is niet al te groot en daardoor overzichtelijk. Het strand ligt op een paar honderd meter. Wij zijn 8 dagen geweest, voor All Inclusive prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Nancy29-07-2013

Super vakantie gehad!!

Wij zij hier 12 dagen geweest. Echt een heel leuk hotel!! Niet zo heel groot opgezet, dus onze meiden konden de hele dag hun eigen gang gaan. Eten was top!! Vanaf 10.30 uur kun je al eten bij het zwembad (als je het ontbijt gemist had bv.) Zeer vriendelijk personeel ook!! Anibal maakt de lekkerste Mojito's voor maar 2 euro! ;-) Het animatieteam doet erg hun best en maakt er best leuke shows van! Strand is vlakbij...straat oversteken en je bent er. Met de bus naar het centrum voor 1,50 p.p. Wij hebben het prima naar onze zin gehad hier!!

• 10Fam. Derksen28-07-2013

Fantastische plek! Echt een aanrader!

We hebben een fantastische tijd gehad in Eden Lago. Het eten was super. Als je een voedingsallergie hebt. Geen probleem. Op aanvraag wordt het voor je gemaakt. De animatie was top! Leuke mensen. Na hun show mengen ze zich altijd tussen de gasten! Al het personeel supervriendelijk. Van schoonmaakster tot receptionist. Kamers worden super schoongemaakt. Zelfs je kleding werd nog netjes op een stoel gevouwen. Een echter aanrader, en wij hebben met ons gezin met 2 kinderen van 17 en 14 een super tijd gehad en komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Fam Cornelissen15-07-2013

superhotel

wij zijn van 02-07-2013 t/m 09-07-2013 in eden Lago geweest.fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel.Eten was grandioos volop keuze en erg hygienisch bereid. Leuk annimatieteam met diversen activiteiten en s'" avonds leuke shows, al met al hebben wij een geweldige vakantie gehad, zeker een aanrader

• 8v Antwerpen22-06-2013

komen best wel weer een keer terug

een hele fijne vakantie gehad van 9juni tot 16 juni alleen duits is voertaal maar verder de ligging is mooi het eten was goed kan altijd beter

Gereisd met partner in juni 2013

• 7H. Rauwers24-09-2012

Goede locatie

Goed hotel, prima service, goed eten.

Gereisd met partner in september 2012

Aparthotel Eden Lago info