Aparthotel Eden Lago

• Kinderopvang
Meer aparthotel info

163 reviews over Aparthotel Eden Lago

• 9Oscar28-09-2015

Prima hotel ingesteld op gezinnen

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in Eden Lago. Wij kwamen 's-avonds laat aan en kregen een prachtig luxe appartement toegewezen zonder daar extra voor te hoeven betalen, kamernr 330. Het appartement had een balkon van +/- 25 m2 met uitzicht over de baai en zwembaden. Enorm gevoel van vrijheid. Het zit ook op het einde van de gang dus daar is het zeer rustig. Ook de kamers zijn ruim opgezet, de badkamer is in vergelijking enigszins klein maar prima. Wij vonden de bufetten prima en gezien de recensies op deze site, boven verwachting! Iedere dag staat een kok een ander soort vers vlees en verse vis te bakken. Er zijn voldoende kinderstoelen aanwezig zodat 1-3 jarigen altijd makkelijk aan tafel bijschuiven. Zwembaden zijn zeer netjes en verzorgd en wat ons betreft qua grootte ook prima. Punten van aandacht vonden wij de Wifi (duur en niet altijd goed) en de lift. Je staat soms lang te wachten. Het entertainment is overdag prima maar 's-avonds niet hoogstaand. Wel vermakelijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 8fam kempkens28-08-2015

heerlijke vakantie

Ik begrijp niet waarom sommige mensen zo zeuren over het eten, het is erg afwisselend en je kunt iedere dag iets anders nemen, en het is zeker niet alleen kip,het is denk vaak wat de boer niet kent dat eet hij niet! Hotelkamers erg ruim en ook schoon, tuurlijk ook gebruikssporen. Het hotel is een echt Duits familie hotel hoewel er ook vele Deense families verbleven,dit wisten we wel van te voren, wel ontzettend veel kleine kinderen tussen de 0-5 jaar. Strand in 1 woord geweldig! Animatie shows vonden we minder, die veel al werden verzorgd door het animatieteam zelf. Voor kleine kinderen en kinderen tot 10 jaar genoeg te doen, voor kinderen tussen 12 en 16 weinig.Enige min punt is dat we om half 11 aan kwamen en pas om 16.00 naar onze kamer konden, voor ons gevoel werd hier wel onderscheid gemaakt onder de gasten die er al vaker kwamen... Omgeving leuke boulevard richting Playa de Muro en de oude stad Alcudia zeker de moeite waard, Al met al een leuke vakantie gehad!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 6ap16-06-2015

Nooit meer

Zeer gehorig en onderkomen hotel. We grijpen de eerder gelezen goede recenties m.b.t. het eten niet. Dit is, met uitzondering van het ontbijt wat enigszins gaat, zeer eentonig, en nog erger, altijd koud.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Familie22-02-2015

Heel goed hotel

Echt een heel goed hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8mevrouw Nissink26-09-2014

Heerlijke huwelijksreis gehad

We hebben super genoten in Eden Lago. Goed en uitgebreid buffet, ruim appartement. Eventuele klachten werden direct opgelost. Zeer vriendelijk en attent personeel. De live muziek kon wel beter! Ook zou ik het hotel willen aanraden viltjes onder de poten van de meubels te doen want door het geschuif van stoelen ed wordt het erg gehorig. Het hotel heeft een prachtige ligging aan het meer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 6van delft15-08-2014

dit hotel niet weer

Dit een zeer Duits hotel. Was ons wel verteld maar niet dat het zo erg was. Voor oudere kinderen is hier weinig te vinden, zeer gericht op kleine kinderen.Zwembad is veel te klein voor het aantal mensen, 1 meter diep met 1 klein stukje max 1.50. Komt in brochure vele malen groter over. Eten is goed en al het personeel zeer vriendelijk. Ligging is eerder in Playa de Muro dan Alcudia. Strand is Top. Kamers zijn verder prima, niet al te groot.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 7e_lenferink13-08-2014

Zwembad te klein, service prima

Het zwembad is zeker aan de kleine kant. Lijkt op de foto in de brochure veel groter. Kamers goed, eten prima. Er wordt door de medewerkers erg hard gewerkt. Animatie erg gericht op Duitse en Deense gasten. Was ons niet verteld en dat valt dan wel tegen. Mallorca mooi eiland met diverse uitgaansmogelijkheden. Oude stad leuk in de avond, markt Alcudia zeker de moeite waard. Leuk klein marktje elke avond bij het strand. Hotel ligt aan de rand van Alcudia waardoor het erg ver is om te lopen naar de haven en het centrum, Onze kamer 441 stonk erg. Heeft te maken met de waterzuivering en het meer bij het hotel. Vissen bij het hotel erg leuk om te doen. Voor ons volgend jaar dit hotel niet meer

• 9marc.vankempen04-08-2014

Uitstekend hotel, echte aanrader!

Dit jaar voor 2e keer Eden Lago bezocht. Hotel bevindt zich op uitstekende locatie; buiten de drukte van centrum alcudia, maar daarbij ben je met bus/taxi/huurfiets zo in het centrum. Play de Muro loop je zo in met winkeltjes e.d. Zwembad is vol in hoogseizoen, maar welk hotel heeft dat niet in het hoogseizoen? Eten is goed en passend bij de prijs die je betaalt voor dit hotel. Super vriendelijk personeel, die zelfs een ontbijtje regelen voor als je s'nachts richting vliegveld moet! Prachtig strand/zee op 200 meter. Duitse animatie maar dat was vooraf bekend en niet vreemd om Mallarca. Om 22:30 stopt de animatie maar voor ons is dat ook geen probleem en zorgt ook voor een prettige nachtrust in het hotel! Wat ons betreft zeker een aanrader voor een leuke vakantie, maar niet voor mensen die 5 sterren faciliteiten verwachten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6twente01-08-2014

Niet weer

Net terug van 10 dagen Eden Lago, ook wij vinden het even nodig om een beoordeling te plaatsen. Wij vonden het te ver vanaf Alcudia. Met taxi wel goed te doen en erg leuk. Kamers redelijk, bedden goed. Eten, weinig keuze vaak lauw of net niet gaar. Veel kleine kinderen TE klein zwembad, Animatie duits en daar werd ook geen moeite voor gedaan om een andere taal te spreken. Geen luxe voor ons, wel leuke vakantie. Strand in 1 woord TOP mooi helder blauw water wat mooi geleidelijk afloopt. Vorig jaar in Alcudia garden geweest hotel veel en veel beter! Geen Eden Lago de volgende keer

• 7Ramon28-07-2014

JAMMER"

Eten is aan de matige kant, veel hetzelfde vaak de kip niet gaar en als er ander vlees is, veel vet. wij zijn zelfs 2 avonden gaan uit eten omdat het ons niet beviel. in de eetzaal wordt alles uit wijn glazen gedronken en aan de bar alles uit limonade glazen. De kamers zeer verouderd hier is 30 jaar niets aan gedaan zwembad te klein voor het aantal gasten (net een mieren nest) bedje reserveren vanaf 6:30 hr op het strand moet je op een handdoek liggen of elke dag 9 € betalen voor 2 bedjes. Animatie zeer amateuristisch en alleen voor duitsers/denen. Alcudia is leuk vooral de oude stad als je met 4 personen bent ben je even duur uit met de bus als met de taxi. markt in Alcudia is ook leuk winkeltjes op loop afstand.

Aparthotel Eden Lago info

• Animatie programmaAanwezig