7 vragen over Aparthotel Eden Lago

• Laura, 17-07-2018 Rapporteren

Badlaken service en fiets huren

Is er een badlakenservice en wie weet wat de kosten zijn voor het huren van normale fietsen?

• Jeroen, 21-02-2014 Rapporteren

Wie weet

Wie weet of er een kinderzwembad met piratenschip en glijbanen is zoals bij andere viva complexen?

Ron, 27-07-2014

Nee er is geen kinderbad met piratenschip en glijbanen

Nicolette lenferink, 31-12-2014

Hoi jeroen,

Er is absoluut geen waterspeelplaats voor de kinderen. Het kinderbad is 2 bij 3 en het grote bad valt vreselijk tegen. Zwembad is veel te klein voor het aantal gasten. Ik zou dit niet boeken als je vertier in en bij het zwembad zoekt. Wij zijn afgelopen jaar hier geweest.

• Ramon, 19-01-2014 Rapporteren

eten

Wie kan mij vertellen of er gegeten wordt in verschillende tijden(dit is wel eens gebruikelijk in spanje), en heb je vaste tafels? wie heeft ervaring met het huren van een fiets?

Ron, 27-07-2014

Het ontbijt is van 7:30 tot 10:00 de lunch van 13:00 tot 14:30 en het avond eten van 18:00 tot 21:30 men zit waar vrij is je hebt geen vaste plaatsen, maar er zijn groepen die de hoofd ober elke dag fooi gegeven om elke dag aan dezelfde tafel te kunnen zitten .Maar het gedeelte waar het kinder buffet is daar is het wel iets luidruchtiger.

• Sandra, 02-01-2013 Rapporteren

armbandjes

We hebben voor juli 2013 een vakantie geboekt in een apartement van dit hotel op basis van all -inclusive. Wie weet of je armbandjes moet dragen ?

Fam. Derksen, 28-07-2013

Ja, je krijgt armbandjes, maar deze zijn niet van plastic, maar van satijnband, zodat deze niet irriteren.

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Lago voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Eugenie, 21-03-2011 Rapporteren

Wie heeft er tips!?

Wie heeft er leuke tips om iets te ondernemen in Mallorca?

Alvast bedankt!

Denise, 12-05-2011

Ik denk dat het een goede tip is om met je zus op vakantie te gaan, dan wordt het echt onvergetelijk leuk!!!

Jeroen, 26-06-2011

en met je vriend!!

• Jens, 01-03-2011 Rapporteren

Bedden

Heb je in het Hotel Slaapbanken of Gewone bedden? in studio? En hoe slaapt het verder? bij voorbaat dank.

Anja, 30-05-2012

Ik vond de bedden best wel slecht liggen eerlijk gezegt, maar het ergste waren de kussens.. Echt pijn aan je nek.

In de woonkamer bed/bank In slaapkamer gewoon bed.

• W.Smeets, 22-04-2010 Rapporteren

vliegen

Hoelang is het met de bus rijden van het vliegveld naar het hotel? En opwelk vliegveld landen we?

Anja, 30-05-2012

La palma