Aparthotel Eden Lago

Meer aparthotel info

163 reviews over Aparthotel Eden Lago

• 2019
    8Viva Eden Lago20-11-2019

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel

Goed hotel. Vriendelijk personeel. Kamers mooi en goed schoon gehouden. Het eten is beperkt qua aanbod en veelal lauw. Het ontbijt is wel erg lekker. Mallorca is een prachtig eiland en de mensen zijn er vriendelijk en gemoedelijk. Er is genoeg te zien op het eiland, dus een auto huren is zeker de moeite waard. Dit kost voor een losse dag ongeveer 45 euro. Bijna alle drankjes zitten bij het all inclusieve inbegrepen. Op de kamers is een koffieapparaat, magnetron en waterkoker aanwezig. Wij hebben het in ieder geval goed naar onze zin gehad. Handdoekje leggen is hier verboden en er wordt dan ook wel op gelet.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Anneke15-07-2019

Te gek

Prachtig mooi, net zoals de fhotos. Heel vriendelijk personeel. 5 keer per week schoonmaak. Hele mooie kamers gehad met uitzicht op het meer. Genoeg entertainend op de dag en avonds .alleen het eten was niet altijd warm en op smaak. Prachtig mooi strand op 3 min lopen. Geweldige vakantie gehad.

General Manager, community manager, 23-07-2019

Dear customer

Thank you for your review of Viva Eden Lago and the complimentary remarks on our hotel. I am glad that you enjoyed your visit . It’s a pleasure to hear that you enjoyed your holiday with us. We hope we will be able to welcome you soon again at the VIVA Eden Lago.

Best Regards,

Matias Togores Hotel General Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Sam17-06-2019

Fantastisch!

Super hotel. Grote kamer, wij hadden app.2 pers. Kamer 132. Vriendelijk personeel, mooi zwembad, 5 min lopen naar het strand. Enige minpunt het avondeten is koud, maar kwaliteit is goed. Drankjes zijn heerlijk. Kortom wij hebben genoten voor 1 week! Ik zal hier zeker terug komen

Hotel General Manager, community manager, 28-06-2019

Dear Guest

Thank you for your review of Viva Eden Lago and the complimentary remarks on our hotel. I am glad that you enjoyed your visit and feel able to recommend us to fellow Zoover. It’s a pleasure to hear that you enjoyed your holiday with us. We hope we will be able to welcome you soon again at the Viva Eden Lago.

Best Regards,

Matias Togores Hotel General Manager

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8Paulien05-09-2018

Prima hotel

Wij hadden een hotel kamer: slaapkamer met schuifdeur en 2 kleine kinderen op slaapbank. Prima kamer, badkamer was bij ons wel nieuw. Schoonmaakster was actief en maakte keurig schoon. Eten was prima en gevarieerd. Lunch en diner lekker veel groente en salades en 2 verschillende vis/vlees gerechten bij life cooking. Voor de kindjes was er softijs en slush puppy en savonds minidisco met 2 figuren. Zwembad prima qua grootte, zee 3 minuten lopen. Wij hebben echt genoten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 5Laura22-08-2018

Nooit weer

Bij aankomst was het beddengoed niet schoon (bloedvlekken). Appartement nieuw meubilair, maar badkamer en keuken niet gerenoveerd. Ontzettend druk bij het zwembad in het hoogseizoen (weinig tot geen ligbedden ter beschikking). Ligging qua afstand naar het strand prima, maar voor de rest niet bijzonder. Het strand is heel mooi. Het meer wordt voor de rest niet gebruikt. De kinderen hebben zich vermaakt met de Nederlandse animatie (top!). Het eten is niet echt bijzonder. Badlakens voor het zwembad kun je maar 2x in de week wisselen. Twee keer in de week wordt het appartement niet schoongemaakt. Kluisje extra voor betalen. Wij hebben de ervaring dat als dit het beeld in Spanje is van all inclusive, dan is de all inclusive formule in Turkije en Griekenland veel beter.

Hotel General Manager, community manager, 28-08-2018

Lieber Laura,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt in unserem VIVA Eden Lago zu kommentieren.

In Bezug auf das, was er uns über die Reinigung erzählt, möchten wir unsere Überraschung vermitteln, denn unser Reinigungsteam erfüllt ein Reinigungsprotokoll für die Räume, denen sie jeden Tag folgen müssen.Unser Hauptziel ist es, dass alle unsere Kunden einen angenehmen Urlaub haben und dass sie sich um alles kümmern, was sie brauchen, wenn sie es brauchen

Bezuglich auf das Problem mit die zimmer bitten wir unsere Kunden immer, Unstimmigkeiten oder Vorfälle während ihres Aufenthalts zu melden, damit wir sie so schnell wie möglich lösen können.In diesen Fällen wären sehr hilfreich gewesen, wenn Sie uns diese Aspekte an der Rezeption mitgeteilt hätten da wir Ihnen damals eine Lösung hätten anbieten können.

Hinsichtlich auf das Problem der Poolgröße informieren Sie ihn, dass wir dieses Problem kennen und dass wir ein Projekt haben, um diesen Bereich in den kommenden Jahren zu verbessern. Bei VIVA Hotels hören wir immer auf unsere Kunden, um ihre Wünsche und Anliegen zu berücksichtigen und so unser Angebot ständig zu verbessern.

Wir hoffen, Sie in nicht allzu ferner Zukunft begrüßen zu dürfen.

Freundliche Grüße,

Matias Togores

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Dirk18-05-2018

Zeer goed

Net terug. Zeer goed hotel. Eten was gevarieerd en goed. Mooi ligging 300 meter van een prachtig zandstrand. Erg vriendelijk personeel en een uitstekend animatie team. Erg ontspannen sfeer. Geen enkele wanklank van wie dan ook gehoord. Kamers van appartementen zijn net gerenoveerd en zijn zeer schoon en mooi. Nieuwe fitness room en spinningfietsen, vrij te gebruiken. Kortom, echt een aanrader wat ons betreft.

Hotel manager, community manager, 21-05-2018

Dear Dirk,

Thank you for giving us a perfect review and for recommending our Hotel Viva Eden Lago to other travelers. I am sure that all our staff enjoyed attending to your needs! We hope to welcome you again soon! Best regards,

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Miranda Jansen11-05-2018

Genoten.... " fantastisch "

Super mooie locatie.... geweldig uitzicht aan het meer! Vriendelijk personeel en fantastisch Animatie team... elke avond een mooie show. Ze betrekken iedereen van alle nationaliteiten. Kamers schoon en netjes en schoonmaak ook super ! Eten voor ieder wat en ook overdag bij de pool the snacks verrassend elke dag weer! Wij komen zeker terug.... strand 5min lopen ook ook erg mooie baai en een heerlijke zee.....met aflopend zandstrand.

Matías Togores - Hotel Manager, community manager, 15-05-2018

Dear customer , Thank you very much for your perfect review and a top rating of our rooms, food, and entertainment. In behalf of the whole team, we would be happy to welcome you back soon. Best regards,

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Fam. Hermans23-10-2017

Erg goed en net hotel

Wij zijn hier geweest van 11-10-2017 t/m 25-10-2017. Het hotel ligt aan het eind van Port Alcudia, vlakbij Port Muro, aan een meer en 300 meter van het strand en erg rustig liggin. Al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn iet wat oud dated, maar goed en schoon. In 2018 worden ze vernieuwd en het balkon is net groot genoeg voor 2 stoelen en een tafeltje. Het eten in het buffet restaurant is erg gevarieerd en erg goed. Het zwembad is inderdaad aan de koude kant, maar wel erg schoon en in deze periode genoeg ligbedden. Deze mogen niet gereserveerd worden. Iedere avond is er afwisselende entertainment en is dit afwisselend van kwaliteit.

Van hieruit kun je het noordelijke deel van het eiland goed verkennen. Tevens is Mallorca een prachtig fiets eiland.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Fam van Erp01-05-2017

Fijn hotel met goede ligging; Aanrader dus

Een prima hotel met mooie ligging aan het meer en de zee / strand op 300 meter afstand. Winkeltjes zijn dichtbij en het centrum van Alcudia is te lopen maar een taxi is ook niet duur. Wij hadden ook voor 5 dagen een auto gehuurd waarmee we het mooie eiland hebben verkend.

Het eten is prima, elke dag andere menu's. Zeer vriendelijk personeel. Prima animatie, elke avond is er wel iets te beleven / en of georganiseerd en voor overdag worden de kids ook vermaakt (vooral door Pieter en Lars).

Jammer dat het zwembad bijna te koud was om in te zwemmen. Misschien een tip om dit in het voorseizoen wat te verwarmen, dan wordt er veel meer gebruik van gemaakt.

Al met al een fijne vakantie !!!! Wij hebben genoten.

Matías Togores, Hotel Manager, community manager, 05-07-2017

Dear Fam van Erp,

Thank you so much for your positive feedback! Me and my team are happy to know that you enjoyed your stay with us specially mentioning the staff and the entertainment. We would be pleased welcoming you soon again!

Best regards from Viva Eden Lago.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 2L. Gelderblom12-10-2015

Waar is de Spaanse flair?

Hotel heeft geen Spaanse flair. Appartementkamer te klein voor 3 pers. Wel schoon. Standaard eten geen culinaire genot, meer massa productie, middag en avond bufet gelijk. Animatie wat aqua sport betrof viel geheel in het water, instructrice was ziek, vervanging was niet geregeld. Pool alleen geopend tussen tien en zes en dat bij all inclusief. Cocktail bij all inclusief uit pakjes, wijn als azijn.

Waar is Spanje?

Gereisd met vrienden in oktober 2015