Appartement Diamond Garden Lago

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°8°
Appartement Diamond Garden Lago
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Garden Lago voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement Diamond Garden Lago in het Nederlands

heerlijk relaxt

J en N
20-9-2012

Grote appartementen, wasmachine, twee of drie slaapkamers. Rustige omgeving, niet al te ver van de drukte. Geen beddenrace bij het zwembad. Vriendelijke behulpzame relaxte mensen die hier werken. Zo op deze manier nog nooit meegemaakt. Kleinschalig, maar alle appartementen bezet. Vele komen hier al jaren. Heerlijke zonnebedden. Wij hadden het geluk met ons appartement met dakterras met vier ligbedden. Kortom voor herhaling vatbaar.

Heerlijk relaxt

douma57
20-9-2012

Wat een geweldige aardige behulpzame mensen werken hier. Mooie appartementen, relaxte sfeer. geen beddenrace, soms lagen we tot 11 uur maar met een paar man om het zwembad. Alcudia zelf erg mooi met de grachtjes. Overal kun je heerlijk eten. restaurant van Garden Lago zelf ook erg lekker eten.

Heerlijk ontspannen!

Patra
22-9-2011

Van 14 t/m 21 september hier verbleven. Voor oudere mensen wat ver van het strand maar om de hoek een bakker en supermarkt. Heerlijk schoon zwembad, voldoende bedjes, appartement met groot balkon en prachtige slaapkamers en kamer. Schoon, en een fijne badkamer, met bad. Keuken goed ingericht, afwasmachine en wasmachine. Genoeg keukengerei aanwezig. Keramisch koken. Kortom een geweldig appartement. Elke dag schone baddoeken, schoonmaak perfect en 2x per week schoon beddengoed. Airco gratis en kluisje tegen betaling. Geweldig vriendelijk personeel, heel hulpvaardig. Voor herhaling vatbaar!

Schone en ruime appartementen met wasmachine !

Fam. van der Veen uit Assen
3-9-2011

Wij hebben een zeer ontspannen vakantie gehad. Alles hier is prima voor elkaar. De inventaris behorende bij de appartementen is zeer uitgebreid. Wasmachine, airco, televisie, dvd speler . Het gebruik hier van is gratis. Het enige wat eigenlijk ontbreekt is een vaatwasser. Het hotel en de omgeving zijn wel erg op Engelsen ingesteld, maar heb ook wel Nederlanders en andere nationaliteiten waargenomen. Een nadeel voor kinderen is, dat ze per dag maar 1 uur lang speeluur hebben in het zwembad. Dit betekent dat ze buiten dit uur om niet met ballen, luchtbedden in het zwembad mogen. Ook is er dagelijks een badmeester aanwezig die soms overdreven streng toezicht houd. Van touroperator hoef je niks te verwachten. Geen welkom, geen informatie, niemand gezien. Alle informatie via geweldige receptie. Dagelijks animatie (Engels) is leuk.

Goede plek

Fam Gerritse
20-7-2011

Goede accommodatie met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Alles wordt goed en netjes schoon gemaakt.

Alleen is het jammer dat ze bij TO niet weten dat het restaurant dicht is en je dus een aardig eindje moet lopen als wilt gaan uiteten.

Voor de rest een goede vakantie gehad.

Geweldig hotel!

Gesink
15-7-2011

Garden Lago is gelegen aan de rand van Puerto de Alcudia en ligt op 15 minuten lopen van de zee. In het hotel krijg je een service met een hele grote glimlach en de appartementen zijn echt top! Zeker een aanrader voor iedereen!

fantastische plek

juanita
18-9-2010

geweldig complex, luxe, ruim, lekker licht aangekleed,2 badkamers, zwembad met 24uur stromend water, mooi gelegen aan het zwembad en het meer, groot balkon met glas afgezet dus veilig en leuk voor kleine kinderen. De schoomaaksters kwamen iedere dag en zorgden ervoor dat we ondanks de vroege aankomst toch meteen in het appartement konden. TO reisleiding waardeloos, maar receptie geweldig. regelden alles wat je vroeg voor je en meer en gaven ook tips die waren dus voor ons de reisleiding. Supermarkt en bakker om de hoek, het meer ook. De bus op loopafstand en de boulevard, strand 15 min. lopen

plek om naar terug te gaan

connie
10-5-2009

Dit hotel was voorheen een timeshareresort, de appartementen zijn dan ook erg ruim en best luxe ingericht.2 slaapkamers, 2 badkamers, compleet ingerichte keuken, wasmachine en ruimte voor was te hangen.Een heel groot balkon, een mooi zwembad met whirlpool!

De ligging is goed, lekker rustig maar toch binnen 10 min in het centrum.

Heb geboekt lastminute via duitse site omdat de vakanties van duitsland net anders liggen dan bij ons.

Voor 645€ in de meivakantie een kleine week weg(4 pers).

De bakker en supermarkt zitten om de hoek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diamond Garden Lago in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diamond Garden Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.