Hotel Condesastersterster

• Animatie
  • Kinderopvang

150 reviews over Hotel Condesa

• 9Linda16-09-2016

Heel fijn hotel & super vriendelijk personeel!

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in dit hotel. Onze kamer was schoon, modern en de airco was erg fijn! Bedden lagen opzich goed, schoven wel steeds uit elkaar. Kamers zijn gehorig, maar geen overlast ondervonden. De medewerkers van dit hotel waren oprecht vriendelijk en willen je graag van dienst zijn. Maken nergens een probleem van en denken in oplossingen. Het eten was ook lekker. Het eten werd op tijd bijgevuld en was goed warm. Het bestek en de borden waren niet altijd even schoon. De bingo savonds vond ik suf. Geluid was niet optimaal met shows e.d. Hotel wordt veel bezocht door Britten en Duitsers. Alles is in Spaans, Engels en Duits. Het enige grote minpunt, en dat ondanks de vele verboden-te-reserveren bordjes, was het handdoekje leggen. Allemaal analfabeten denk ik. Alle stoelen waren gereserveerd en maximaal 1/4 werd daadwerkelijk gebruikt. Wifi was in onze kamer trouwens ook erg slecht. Al met al een hele fijne vakantie gehad, aanradertje!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Fam van den Berg03-07-2016

Zeer goed hotel met vriendelijke service

Groot hotel direct aan het mooie strand. Dit strand kan je aflopen tot helemaal het plaatsje Alcudia, aanrader voor bezoek. Hotel is mooi, schoon en zeer vriendelijk personeel die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Eten is lopend buffet met elke dag vis en vlees die vers worden bereid, om de dag een ander thema in het restaurant. Je kan ook in een á la kaart restaurant reserveren voor speciale dingen in rust en buiten all-in te boeken. Schoon maak is elke dag met een grote ploeg die overal het zeer netjes houdt. Daarbij is de bediening in het restaurant top en werken de mensen met plezier. Wij hadden met z'n tweeën een mooie kamer met zij-zeezicht aan de tuinzijde. Zijn wat gehorig de kamers wat voor slapende kleine kinderen misschien niet leuk is. In de omgeving is niet veel dus wij hebben een auto gehuurd en een keer fietsen om het eiland teverkennen. Ook is dit via een rond toer met bus te doen via hotel of reisorganisatie te boeken. Kortom, mooi hotel, schoon en vriendelijk, lekker eten op een mooi eiland. Aanrader voor jonge gezinnen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Jeroen24-06-2016

Prima Hotel

Prima hotel met schone kamers, direct aan het mooie strand, waar je bedjes kan huren voor 10 euro per 2, badhanddoeken zijn te leen bij de receptie voor 10 euro borg per stuk. Het buffet is prima met elke avond een ander thema, ook wordt er elke dag vlees of vis vers voor je gebakken, drank zowel frisdrank als bier en wijn kan je zelf tappen. Wel druk bezocht hotel met veelal Duitse en Engelse gasten. Animatie team is heel de dag in de weer om gasten te vermaken, shows in de avond zijn vaak leuk, rest van het personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving is weinig qua winkels of restaurants, met de bus of de taxi (7 euro), kan je naar Alcudia haven of Alcudia, waar meer te doen is, aanrader is de markt in Alcudia op dinsdag en zondag. Zeewater was in mei nog wel iets te koud om lekker in te zwemmen. Hotel kan ik bij iedereen aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 6Giesen24-05-2016

Groot, druk hotel met zeer gehorige kamers

Negatief zijn de zeer gehorige kamers. Je kunt letterlijk verstaan wat de buren bespreken. De kamers zijn erg klein. Er is nauwelijks plek voor je koffers, zeker wanneer je met 2 volwassenen en 1 kind op reguliere kamer verblijft moet je eigenlijk al een familiekamer boeken. Wanneer je tijdig naar bed wilt met kleine kinderen boek dan geen kamer met zeezicht, want de animatie gaat door tot 23:30. Een kamer aan de voorzijde van het hotel of de buitenkant/ achterzijde is beduidend rustiger. Qua eten is er zeker veel keuze en variatie, ontbijt en saladebuffet zijn top, bij de warme maaltijd zijn met name de vlees en visgerechten over het algemeen van zeer matige kwaliteit. Hier wordt duidelijk op bezuinigd. Aangezien het hotel 550 kamers heeft, is het erg druk en gehorig op de kamers, in de gangen en de eetzaal. Het ala carte restaurant, is rustiger maar heeft een klein aanbod. Veelal Duits en Engels publiek Ligging is prima tov het strand, maar ligt wel weer ver van het dorp. Buiten het hotel is weinig meer dan wat souveniersshops en restaurantjes langs een drukke weg, geen boulevard of leuke straatjes om te wandelen. Alcudia is een mooi dorpje, maar te ver om lopend te bezoeken. Er gaat wel geregeld ( iedere 10-15 min.) een stadsbus heen.

Personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam, maar krijgen de massa mensen in het restaurant amper bediend. Animatie in de avond vonden wij weinig boeiend. Ieder avond bingo!!!, en aansluitend een show.

Wij vonden het te massaal, maar vooral veel te gehorig. Wij zouden het niemand aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 3Froukje31-10-2014

Vies restaurant

-heel smerig restaurant,overal waar je gaat ligt vuil ,oud personeel heel onvriendelijk tot de manager in de buurt komt haha ,heeeel veel lawaai tot laat,kom hier niet voor je rust!!! heel Engels getint met alle gevolgen ! Voor ons de eerste en laatste keer . Aan dit strand zijn nog andere leuke plekjes te vinden !

Gereisd in oktober 2014

• 8joan 20-10-2014

Super hotel op een prachtige locatie

wat een super vakantie hebben wij hier gehad. Een prachtig hotel op een super locatie. Alles was zo schoon als het maar kan. De kamers waren niet heel groot, maar je komt toch niet voor je vakantie om op de kamer te zitten. Helaas wel wat gehorig, maar onze ervaring is dat eigenlijk bijna elk hotel wel gehorig is. Het eten was super. een aantal keren per week een thema bij het eten. Er lag volop en volop keuze! Het personeel was enorm vriendelijk. Naast het mooie strand een aantal zwembaden. Ideaal was dat er voor kinderen een apart prachtig zwembad aanwezig was. Echt een tien met een griffel voor dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 5fam philippen20-07-2013

niet geschikt voor nederlanders

een hotel met een mooie ligging, eten ging, kamers zeer gehorig en erg klein, we hebben 7 van de 10 dgn moeten vragen om te poetsen en nieuwe handdoeken. Poetsen was in het algemeen slecht, glas scherven rondom het zwembad, mieren in het restaurant op tafel, de vloer in het restaurant was in de avond spekglad. s'morgen werden om 7 uur al alle ligbedden gereserveerd en heier doet niemand wat aan. Alleen het animatie team krijgt van mij een dikke 10, deze waren de hele dag bezig.Alleen zorgen dat mens'avonds op tijd is anders heeft men geen plaats meer om te zitten. Helaas waren wij de enigste gasten uit nederland, de rest heel veel engels,pools , scandinavisch en duits. we gaan 2 keer per jaar op vakantie, moest dit toch even delen, zijn geen zeurders, maar wil jullie alleen waarschuwen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8tanja diederen07-08-2012

mooie ligging

Hotel is schoon, personeel zeer vriendelijk. Alleen de kamer wat wij hadden was vreselijk klein, we hadden een superior kamer, met 3 personen op een klein hok. Niet genoeg kast ruimte voor ons, heb de kleding van ons zoontje in koffer moeten laten ! Er staat overal aangegeven dat je geen ligbedjes bij het zwembad mag reserveren, nou als je na het ontbijt lekker wil liggen heb je dus pech ! Al voor 7.30 uur lagen er al handdoeken op ! Ronduit schandalig. Wij hadden de pech dat er bijna alleen maar engelsen en duitsers waren erg onbeleefd publiek, zelfs op het terras voor het avondprogramma werden tafels "gereserveerd" met handdoeken ! Waardoor ook daar weer geen plek was. Ligging van hotel is prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7chanel24817-01-2012

Top hotel!

Wij zijn vorig jaar met zen 3en naar condesa de la bahia gegaan en het was een prachtig en leuk hotel! kindvriendelijk alleen je moet wel engels kunnen ze kunnen ook wel nederlands voor je praten maar ze zijn zelf engels maar ze zijn een top team!(wij vonden het het beste team voor kinderen die we gezien hebben) alleen het was wel jammer dat je om 12 uur al naar binnen moest. maar toen gingen we maar op het balkon. balkon is beetje krap. Wij vonden het top! zeker voor kinderen. Alleen nadeel is dat de schoonmakers s'morgens om half zeven al de bedden aan het opmaken waren en dus hoorden je steeds de bedden schuiven. eten was lekker. beetje druk maar toch heerlijk en dicht bij het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Max06-11-2011

Leuk familiehotel

In september twee weken verbleven met kleine kinderen. Ligging van het hotel is super, direct aan het strand. Zwembad is geweldig, de kinderen wilden niet bij het waterparadijs weg. Het animatieteam is heel actief. Personeel is vriendelijk en het eten goed. Enige minpunten vonden wij dat de kamers super gehorig zijn en het reserveren van de ligstoelen. Verder prima vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

2 tips over Hotel Condesa

• C.lindelauf, 10-10-2011

Auto huren en eilandtoer (incl. houtentreintje, tram, boot en bus).

• Froukje, 31-10-2014

goedkoop ,super ontbijt ,strand is TOP,chef receptie is super ,dames aan de receptie supervriendelijk,jong personeel heel aardig

3 vragen over Hotel Condesa

• Anita , 19-06-2013

Strantbedjes

Wie weet of de bedjes op strandt ook bij allin hoort of moet je die betalen? En zijn er genoeg winkeltjes in de buurt om savonds je er een beetje te vermaken ? Groetjes

Froukje, 31-10-2014

Betalend 4,5 € /dag

• Sabrina, 10-08-2010

Het weer in eind september.

Ik zou graag willen weten hoe het weer eind september is. Ik twijfel een beetje of het weer eind september nog wel zo mooi is.

marjon, 27-10-2011

Wij zijn half oktober geweest. De temperatuur was minimaal 25 graden. De watertemperatuur was nog 23 graden. In de hele week hebben we maar 1 dag met wat regen gehad en een lage temperatuur gehad. Maar zelfs dan is het nog aangenaam.

• dk, 27-07-2010

kamers

wij gaan het aankomende weekend op vakantie naar dit hotel wij hebben een suprieur kamer geboekt ik wil graag weten wat is daar nu extra aan is.Want ik zie nu ook op de foto,s penthouse alleen daar kan ik verder geen informatien van vinden

fam philippen, 20-07-2013

nee, deze kun je alleen in het hotel bijboeken, dat zijn die met het bubbelbad op het dak. superior erg klein en zeer gehorig en erg weinig opberg ruimte, we zijn woensdag terug gekomen

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen