Hotel Condesa

Meer hotelinfo

150 reviews over Hotel Condesa

• 8De Leeuw30-07-2019

Mooie ligging

Hotel heeft een mooie ligging direct aan een prachtig strand. Het hotel ziet er netjes uit. Er wordt continu aandacht besteed aan het schoonhouden van alle ruimtes. Er zijn twee restaurants waar je kunt eten. Onze voorkeur ging uit naar het restaurant met uitzicht op zee. Het eten voor vegetariërs is niet heel uitgebreid. Het personeel is heel vriendelijk. De kamers zijn klein en erg gehorig. Rondom het zwembad heel veel ligbedden. Wil je een mooi plekje bemachtigen, dan moet je heel vroeg je bed uit om een handdoek te leggen. Bushalte direct om de hoek.

• 8Chantal15-06-2019

Super voor een heerlijk weekje weg met kinderen.

Mooie ligging aan zee, eten is goed en animatie prima! Ik zou er niet snel voor kiezen om in het hoogseizoen te gaan omdat het erg druk kan zijn en dan is het zwembad wel wat klein. Zeker een aanrader voor een heerlijk weekje weg met kinderen. Tip: de bus naar de markt op dinsdag is erg leuk om te doen

• 9Hans Puts02-02-2019

kom zeker nog eens terug, zo goed vonden wij het

dat dit hotel top is, bij de receptie geweldig ontvangen, personeel is super aardig, klasse kamer, eten was geweldig (meer dan dat eigenlijk), entertainment is iets minder, openbaar vervoer om de hoek

• 2018
    7suzan07-11-2018

voor en nadelen

Hotel Condesa: prima hotel, erg schoon, en mooie lokatie. Nadelen: extreem gehorig, eten was echt slecht (en we zijn niet kies keurig) mogelijk omdat we er een week voor sluitingstijd waren???

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    4Fam. X08-09-2017

Flinke tegenvaller

Dit hotel is voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

Enkele minpunten zijn:

• zeer gehorige en kleine kamers
    • slechte bedden, kraken vreselijk en schuiven uit elkaar.
    • klein zwembad voor zoveel mensen
    • zwembadwater en rondom zwembad is het erg vies
    • eten koud en niet erg uitgebreid
    • wifi is onstabiel
    • vloer van het restaurant is ontzettend glad
    • regelmatig stroomuitval

Veel te duur voor wat je krijgt!!!

• 9Eric07-08-2017

Super ligging, direct aan het strand (all incl.)

Wij komen al 30'jaar op Mallorca. Elk jaar gaan we naar een ander 4 sterren hotel. Vanaf de luchthaven was het 1 uur met de bus. Eten was goed verzorgd en genoeg keus. Strandbedjes(2 + parasol 13€) aan het strand zijn te reserveren bij bedverhuurder die vanaf 09.00 uur zijn ronde maakt. Elke dag worden de reserveringstickers om 07.30 uur van de parasols verwijderd, die weer vrij zijn. Je moet dus vroeg ter plaatse zijn voor te kijken wat vrij is. Gelijk bedjes voor 7 dagen gereserveerd en daardoor niet meer tijdgebonden om naar het strand te gaan! All inclusief drank vanaf de bar mee op het strand "ideaal". Drank goed verzorgd! Kamers gedateerd en badkamer gemoderniseerd wij hadden een regendouche, super! Daar wij strand liefhebbers zijn en graag gebruik maken van all incl. aan het strand, was dit hotel echt fantastisch! Ben je een liefhebber van een fijn zwembad dan moet je hier niet zijn, zwembad is te klein! Wordt merendeels bezocht door Engelse, Deense, Russische en Duitse gezinnen. Het was een "Top strand Vakantie"!

• 1Erik24-07-2017

Waardeloos !!!

( wij zijn Nederlands gezin )Bij Reisorganisatie geboekt maar dit is een waardeloos hotel het enige mooie is de ligging. De regels zijn geen handoeken leggen en bedden reserveren maar deze worden door hotel zelf niet nageleeft ook na beklacht bij manager worden de schouders opgehaald en eigenlijk gezegd zo werkt het gewoon dus s'morgens om half 7 gaat het halve hotel handoeken leggen en bedden reserveren. Ook veel te weinig bedden en ruimte rondom zwembaden. Strand exact hetzelfde tegen betaling kun je een week bedjes en parasol huren helaas word dit niet vooraf gemeld dus totaal geen ligbedden en parasol meer te verkrijgen. Het eten is wel redelijk maar over algemeen koud en voor kinderen nagenoeg geen drinken behalve cola en fanta. Kamers zijn klein vooral voor gezinnen dus al met al niet leuk voor een dure gezinsvakantie wees gewaarschuwd !!!

• 10Sandra01-07-2017

Fijn hotel!

Heel goed hotel alles netjes schoon en fris! Zijn net terug en een heerlijke vakantie gehad! Goed hotel! Eten,drinken alles was prima geregeld! Annimatie was leuk maar wel alles in engels en in t duits... Mooi strand meteen bij het hotel! Erg leuk kinderzwembad! Het personeel is heel vriendelijk en regelen alles voor je!

• 6Fam. van B.04-06-2017

Geen aanrader!

Het enige plus punt is de ligging.. direct aan het mooie strand. Ontbijt is goed. Lunch en diner ver onder de maat en vooral koud!! Kamers schoon maar je hoort alles van de buren!! Heb je kamer aan de straatzijde dan kijk je van bovenaf op de rotzooi uit de keuken en ruikt behalve fris als je de pui wil open zetten. Laat staan op je balkon zitten. Zwembad te klein voor zoveel mensen. 95% engelsen.. daar is dus ook alles op afgesteld. Voor tieners en oudere jongeren totaal niks te doen. Voor ons nooit meer !!

Met vrienden

• 7Floor23-05-2017

Leuk hotel!

Wij waren in mei naar dit hotel geweest, ik vind dat er dan niet zoveel te doen is 's avonds in het hotel, dat vind ik wel jammer.

Eten is goed, lekker en uitgebreid. Hotel kamers zijn prima, helaas kraakte mijn bed heel erg.

Er staan bedjes en parasols op het strand(niet gratis)

Vriendelijke service! Leuk winkeltje in het hotel.

Aan de boulevard, leuk om te lopen.

Met vrienden

2 tips over Hotel Condesa

• C.lindelauf, 10-10-2011

Auto huren en eilandtoer (incl. houtentreintje, tram, boot en bus).

• Froukje, 31-10-2014

goedkoop ,super ontbijt ,strand is TOP,chef receptie is super ,dames aan de receptie supervriendelijk,jong personeel heel aardig

3 vragen over Hotel Condesa

• Anita , 19-06-2013

Strantbedjes

Wie weet of de bedjes op strandt ook bij allin hoort of moet je die betalen? En zijn er genoeg winkeltjes in de buurt om savonds je er een beetje te vermaken ? Groetjes

Froukje, 31-10-2014

Betalend 4,5 € /dag

• Sabrina, 10-08-2010

Het weer in eind september.

Ik zou graag willen weten hoe het weer eind september is. Ik twijfel een beetje of het weer eind september nog wel zo mooi is.

marjon, 27-10-2011

Wij zijn half oktober geweest. De temperatuur was minimaal 25 graden. De watertemperatuur was nog 23 graden. In de hele week hebben we maar 1 dag met wat regen gehad en een lage temperatuur gehad. Maar zelfs dan is het nog aangenaam.

• dk, 27-07-2010

kamers

wij gaan het aankomende weekend op vakantie naar dit hotel wij hebben een suprieur kamer geboekt ik wil graag weten wat is daar nu extra aan is.Want ik zie nu ook op de foto,s penthouse alleen daar kan ik verder geen informatien van vinden

fam philippen, 20-07-2013

nee, deze kun je alleen in het hotel bijboeken, dat zijn die met het bubbelbad op het dak. superior erg klein en zeer gehorig en erg weinig opberg ruimte, we zijn woensdag terug gekomen

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen