Hotel Club Mac Alcudia (Saturno Jupiter Marte)

Hotel Club Mac Alcudia (Saturno Jupiter Marte)

6.5Voldoende

Spanje, Mallorca, Alcudia / Puerto de Alcudia

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Club Mac Alcudia (Saturno Jupiter Marte) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

73 reviews over Hotel Club Mac Alcudia (Saturno Jupiter Marte)

• 6David Weymans30-07-2013

Jammer van die engelsen.

We zijn in mei geweest en moet zeggen het personeel van poetsvrouw tot receptie waren super vriendelijk en heel behulpzaam. Eten was voor 3 sterren meer dan behoorlijk kamers waren ok en zwembad ook. Maar nu: hotel zat vol engelsen en ik kan zeggen die halen het vakantie gevoel zo weg! Houden let niemabd rekening, laten alles zeer smerig achter en denkeb dat ze daar god zijn... Zeer jammer anders is dit hotel prijs kwaliteit zeker de moeite waard!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8R.Bax20-07-2013

Prima vakantie met de kids gehad

Beoordelingen van anderen verschillen behoorlijk. Geprobeerd zo objectief mogelijk te beoordelen. Het is een groot complex met drie gebouwen. Het Marti hotel staat in het midden en het Jupiter is wat ons betreft het fijnste qua ligging. Het Marti restaurant is savonds het rustigste qua drukte. Overdag en savonds volop activiteiten van goede kwaliteit. De schoonmaak en service is uitstekend en is zeker 4 sterren waard. De bus gaat elke 30 minuten naar het strand, zowel overdag als savonds naar de haven. Lopend doe je er 15 minuten over, met de bus 5 minuten. De kamers lijken op de foto's wat smal maar zijn prima met een gezin met 2 kinderen te doen. All inclusive de gehele dag, de snacks tussen de middag zijn de ijsjes en sandwiches/hamburgers, dus wat minder keus, maar het ontbijt en avondeten is behoorlijk uitgebreid en voor ieders wat wils. Als je kleine kinderen hebt is het waterpark erbij aan te bevelen. Scheelt behoorlijk in de kosten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8soeffie06-09-2012

heerlijk gehad

ik wilde gewoon melden, dat wij, kids en ik het heerlijk hebben gehad, elke dag bij het aqua park gelegen, kids vonden het geweldig.

Ik vond het wel iets te druk, alleen maar Engelsen waar wij geen last van hebben gehad. Eten was prima, altijd bijgevuld en variabel, niets aan toe te voegen. gratis bus voor de deur naar het strand of boulevard. Wel veel lawaai in de avond, maar als je dat niet wild gewoon Neptunus aanvragen, daar is het rustig. Zonder kinderen heb je er niets te zoeken vind ik. Maar wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 4veronique18-07-2012

dit nooooit maar ook noooit meer.

Prijs kwaliteit zeer slecht. Kamers waren veel te klein als je met 3 personen bent. Balkon is zonder zitje. Ze zijn er zeer onvriendelijk, en alleen maar engelse vakantiegangers. Dus als nederlander geloof ons weg blijven. Alles moet buiten het eten en drinken betaald worden dus het speelgebeuren voor de kinderen is 20,- per dag en 100,- per week. En de trampolindes waren zeer oud. Het hidro park was netjes verzorgd maar een ligbedje 4,- per dag. Alcudia is op zicht wel leuk maar na 2 avonden heb je het er wel gezien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 0Heidi07-05-2012

Two thumbs up!

Like other comments, rooms are small, aged and walls are thin, you can hear your neighbors. And the English have some of the most horrid holiday outfits I've seen anywhere (and usually 2 sizes too small), but made for interesting people watching.

But, the food was great, fresh, interesting and a lot of variety every day. Lots of kid friendly choices too. The hotel may be 3 , but the staff was 5 friendly and helpful. A lot of fun water choices for 12 months to 4 years. The activities were great for the kids. A lot of food and beverage choices outside the meal time hours. Our package included the water park, I recommend you take this.

Just keep in mind this is a 3 hotel, not 4 or 5*, and you get a lot of value for your money.

We went early May and paid 76,50 per night for 2 adults and one child, plus a cheap flight, a weeks all inclusive holiday for less than 700 EUR. Honestly, you can't beat it with a stick.

Going back next May and hope there is better weather!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 7Wendy28-08-2011

Leuk voor één keer

Kamers zeer gehorig. Muren zijn van "papier". Je kunt de buren letterlijk horen praten. ( Engelsen zijn vrij luidruchtig) Als je bij het zwembad wilt liggen, moet je je ligbed voor half 7 's morgens reserveren door er een handdoek op te leggen, anders geen plek! 95 procent is Engels. (moet je tegen kunnen!) Zeer gevarieerd eten. Wordt goed schoongemaakt. Personeel werkt erg hard om iedere dag alles weer schoon te hebben, en dat lukt. Veel leuke zwembaden voor de kinderen. Gratis bus naar het strand/haven. Gratis waterpark achter het hotel, erg leuk. Leuke dingen te bezichtigen op het eiland. Jammer dat je verder voor alles moet betalen, waterfietsen, trampoline enz. Veel animatie, voor jong en oud. Alleen wel alles in het Engels. Elke avond het het openlucht theater een andere show. Al met al, een leuke vakantie, maar erg massaal.

• 7Niels18-08-2011

Gemengde gevoelens

Wij kijken met gemengde gevoelens terug op en weekje Club Mac. Het complex bestaat uit 3 grote hotels, samen goed voor enkele duizenden toeristen. En dat merk je, want je krijgt constant de indruk dat het complex niet voorzien is op zoveel mensen. Overal is het aanschuiven. In het restaurant, aan de bars, aan de liften,... Op den duur kochten wij onze drank in de Spar tegenover het hotel, en dat kan niet de bedoeling zijn van een all in. Hotel staat ook bekend voor zijn veevuldige overboekingen. (Ook wij hadden prijs. Geen familiekamer beschikbaar.) Voor kinderen is Club Mac dan weer wel erg fijn. Prima zwembaden, en het waterpretpark aan de overkant van de straat is erg mooi. (Tip: ga pas tegen 16u30, dan is het lekker rustig). Het grootste pluspunt was wat ons betreft het lekkere eten. De keuken van Club Mac kan met gemak tippen aan die van 4- of 5-sterrenhotel. Elke avond een ander thema; Italiaans, Spaans, piraten, kinderavond (met suikerspinnen en donuts!), Mexicaans,...

• 9Bert15-08-2011

leuke vakantie

Wij hebben met onze dochter van 2 1/2 jaar 1 week doorgebracht in hotel saturno. Mijn vriendin vond de bedden te hard, maar zelf vond ik het wel meevallen. Kamers mochten wel iets groter, maar zijn elke dag goed schoongemaakt. Eten is zeer goed en elke avond weer een ander thema. Ook verkoopt men er potjes eten voor de kleintjes, mochten deze het "gewone" eten niet lusten. De ligging naar het strand/stad is niet gunstig, maar dit hebben ze netjes opgelost met een gratis pendelbus die elk half uur vertrekt en s'avonds gaat deze naar de haven. Op het complex van het hotel is er van alles te doen voor de kinderen, show's, zwemmen div. speeltuinen. Ook het hydropark ligt op 50 meter lopen en is gratis. De service is ook erg goed. Mocht je op het plein uitkijken, heb je tot 23:30 "last" van de muziek, maar deze is echt om 23:30 afgelopen. Veel engelse, maar helemaal geen last van gehad.

• 8Tevreden Belgen14-08-2011

Kindvriendelijk hotel met veel mogelijkheden

Familie met 2 kinderen van 9 en 6 jaar. Het eten in het hotel was zéér goed. Voldoende variatie en dit zowel 's morgens, 's middags als 's avonds. Steeds warm en koud buffet, aangevuld met een thema avond. Ook al was het hotel volzet, op geen enkel moment een wachtrij. Kamers werden dagelijks gepoetst, propere handdoeken, ... Ook de hygiene in het hotel en rond het zwembad was goed. Elke avond werd alles volledig afgespoten en ook gedurende de dag steeds de kuisploeg aanwezig om bekers e.d. op te ruimen. Er zitten inderdaad veel Engelsen, maar hier hebben we geen last van gehad. Het zijn ook koppels met kinderen die komen om zich te amuseren, niet om zich te bezuipen. Ook het Hydropark is een pluspunt. Dit ligt rechtover het hotel, en is een aangename afwisseling. Het strand ligt op ongeveer een 10min wandelafstand (of voor wie wil is er ook een pendelbus van het hotel uit) Enig nadeel: weinig liften + geen frigo aanwezig op de kamer + te betalen voor TV

• 9katie13-08-2011

voor herhaling vatbaar

Mooi grootschalig hotel, kindsgericht, geweest als gezin met 2 kindjes van 1 en 2 jaar. Geen lawaaihinder gehad, veel engelsen maar zeker geen last van gehad! Veel hulp gekregen zelfs! Eten was elke avond anders. Personeel supervriendelijk! Aqua park héél leuk! Kamers groot genoeg, maar bedden hard. We gaan zeker nog wel eens terug ooit als de kindjes wat ouder zijn. Niet geschikt voor koppels die rust zoeken zonder kinderen! Jeugd van ongeveer 20 jaar ook minder geschikt.

Hotel Club Mac Alcudia (Saturno Jupiter Marte) info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand16 minuten lopen, 2 km, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Mexicaans, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Post service, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats