Hotel Club Jet Tours Alcudia

Hotel Club Jet Tours Alcudia
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Club Jet Tours Alcudia voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Club Jet Tours Alcudia in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super

Lien
19-5-2017

Super animatie team! Wel in het Frans. Is nog maar net volledig gerenoveerd, noemt nu Club jet tours alcudia.

Ligt mooi gelegen aan het strand, een kilometer van oud Alcudia. Er is animatie van 9u30 tot s'avonds na 23uur, ook telkens een show of live muziek. Het personeel doet hun best om Frans te spreken. Zeer lekker eten. Wifi is inbegrepen. Een aanrader als je goed Frans spreekt.

Club Jet Tours Alcudia, comercial, 5-7-2017
Thank you so much for your great review. We are so glad that you enjoyed your stay in our new Club Jet Tours Alcudia and do hope you will be back to visit.

Heerlijk genieten op deze top locatie!

Marjolein
3-6-2016

Ons doel was om te relaxen tijdens onze vakantie. Tot rust gekomen zijn we zeker, het hotel is gelegen op een prachtige locatie aan zee. Het personeel is erg vriendelijk, de faciliteiten zijn misschien iets simpel maar goed. Mallorca is een fantastisch eiland en dit hotel kunnen wij aanraden! Hotel ligt op loopafstand naar het oude centrum van Alcudia waar veel gezellige restaurantjes en leuke winkeltjes zijn.
smartline Panoramic, comercial, 12-6-2016

Dear Marjolein1204,

We are delighted to read that you have had an enjoyable and relaxed time in our hotel. Thank you for mentioning our great location.

We would love to welcome you back soon.

Your smartline Panoramic Team

wow!

emerald boy
28-5-2016

We hebben genoten van ons verblijf. De faciliteiten zijn basic, maar

prima. Vriendelijk personeel en toplocatie! Een aanrader voor een

heerlijke vakantie op Mallorca.

smartline Panoramic, comercial, 12-6-2016

Dear emerald,

We are happy to read that you had a succesful stay in our hotel. Furthermore we are pleased to read that you loved the location and found our staff as helpful and friendly.

We look forward to welcome you back soon.

Warmest regards,

Your smartline Panoramic Team

matig hotel

Philippe
9-10-2015

Het was geen drie sterren waard . Verouderde badkamers . Het eten was lekker maar wat warm moest zijn was lauw tot koud . Sorry geen aanrader !

Nooit meer

Cuyvers Ingrid
30-9-2015

Het hotel viel mee ,maar de animatie laat gewoon de wensen over ,nog nooit zo een slechte animatie gehad ze waren met 5 personen en alleen de Franstalige gasten werden betrokken bij de animatie de andere lieten ze gewoon in de kou staan , er was 1 meisje een Bulgaarse en zij deed moeite om wat gebroken Engels te spreken maar de andere alleen Frans .

Wij vonden het echt zeer belachelijk wat ze deden en zijn na 5 min kijken maar naar onze kamer gegaan zoveel lawaai nog nooit meegemaakt voor ons hoeft zo een vakantie niet meer !!!!

Geen aanrader!

Mariska
23-9-2015

Wat is dit hotel ons tegen gevallen! Het zit vol met Fransen en bijna niemand van het personeel spreekt Engels. Het hotel is erg oud en echt aan renovatie toe! Ook is het hotel niet schoon en het eten vet, vaak lauw en niet gevarieerd. De bedden zijn zo slecht dat ik niet op m'n zij kon liggen doordat de spiralen door het matras kwamen. Er zijn geen bedjes aan het strand en je wordt vriendelijk verzocht de bedjes die je meeneemt van het zwembad naar het strand terug te zetten omdat het strand niet van het hotel is (terwijl ze daar wel adverteren!). De airco werkt slecht en de badkamer is zo klein dat je er niet met 2 mensen tegelijk in kan staan. Ook is de badkamer echt verouderd. Er is geen föhn en koelkast aanwezig op de kamer. Het drinkwater bij de bar en het restaurant smaakt naar chloor. En er zijn alleen plastic wegwerp bekers. De WiFi verbinding die alleen aanwezig is in de lobby werkt erg slecht! Je hebt wachttijden voor het restaurant.

Geen Aanrader

Filip
14-9-2015

Dit is geen 3 * waard ; het restaurant lijkt op een cafetaria uit een supermarkt luidruchtig en niet groot genoeg (soms wachten eer er plaats is ).Alle drankjes in plastic bekers (ook bier & al de sterke dranken ) er is weinig variatie in het menu ,quasi elke dag het zelfde , het is wel warm en regelmatig aangevuld. De matrassen zij totaal versleten (veermatrassen,waar vind je die nog ?)rugpijn gegarandeerd. De kamers zijn verzorgd & proper en iedere dag gepoetst.Kan niet gezegd worden van de ligzetels a/h zwembad en de stoelen in het restaurant : die zijn ronduit vuil & smerig . Gratis WiFi ? werkte gewoonweg niet , nergens ,zelfs na vermelden a/d balie. Douche is ofwel plotseling kokend heet of ijskoud . Het is wel rustig en stil , na middernacht is er geen lawaai meer.Nee terug gaan we zeker nooit meer

Niet zo gauw nog een keer

H. K.
14-8-2015

Het Hotel was prima, personeel erg behulpzaam en het eten heel goed.

Alleen lag het Hotel te ver bij het stadje vandaan. Ook viel het tegen voor een All inclusive Hotel dat er overdag geen snacks te vekrijgen waren. De animatie bestond uit 4 man en bijna alles met soms een beetje engels werd in de franse taal gesproken waardoor we het niet konden volgen.

Het Hotel is heel erg op de Fransen gericht waar dan ook de meeste van aanwezig zijn.

We zouden er geen tweede keer meer naar toe gaan.

Leuke 7-daagse vakantie

Agneta
18-5-2015

Mooi hotel voor zijn prijs. Opmerking moet wel gemaakt worden dat dit hotel 95% Franse gasten heeft. Alles is dus ook Frans: animatie, receptie, ...

Hotel ligt vlak aan een klein stukje strand met wat bomen die schaduw geven.

Kamer met zeezicht is zeker een must om bij te boeken.

Eten was lekker, gevarieerd. Enige opmerking: geen frisdranken aan tafel (water, bier, wijnen, fruitsappen). Aan de bar bij zwembad wel frisdranken.

Matrassen zijn aan hernieuwing toe. Kamers zijn basic maar netjes.

Zwembad is niet al te groot en het kinderbad is heel klein.

Voor echte strandliefhebbers

Roel
9-7-2012

Rustig gelegen aan het strand van Barcares Prma hotel voor de echte strandliefhebber. Prima kamers. Hele hotel is bijzonder schoon en goed onderhouden. Niet al te grote tuin met prima zwembad. Maar wie heeft er zou een zwembad nodig met zo´n mooi strandje voor de deur.Strand is ook behoorlijk veilig voor kinderen en is een mix van steentjes en wit zand en brandschoon. Maaltijden allen in buffetvorm en erg smakelijk. De schalen worden niet tot de rang gevuld, dus constant wordt er bijgevuld. Personeel spreekt spaans, engels en frans en is erg vriendelijk en behulpzaam.

De zonnebeddenvan bij het zwembad mogen meegenomen worden naar het strand, maar men moet ze ook weer zelf terugbrengen. Die boodschap komt helaas niet bij iedereen over. Naar het centrum van het oude Alcudia (gedeeltelijk ommuurd) is het ca. 10 min lopen.

In september ga ik terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Jet Tours Alcudia in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Jet Tours Alcudia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Jet Tours Alcudia scoort een 6.85 uit 10 op basis van 13 reviews.