Hotel BQ Delfin Azul

• Kinderopvang

14 reviews over Hotel BQ Delfin Azul

• 9broek29-05-2013

geweldig eten!

mooi hotel, ligt perfect t.o.v.strand, haven,winkels e.d.Supermarkt naast hotel, bus voor de deur. De kamers zijn ruim, schoon, wel gehorig. Mooie schone badkamer, mooi balkon, mooi zwembad. Animatie 's avonds super,iedere avond andere band/groep die optreden van bekende groep nadeed, heel goed allemaal. en het eten was super voor 3*. Nog nooit zo'n goed eten gehad. Alles lekker, alles goed georganiseerd, alles op tijd aangevuld, alles warm en alles smaakte voortreffelijk!

Gereisd met partner in mei 2013

• 3Jan en Petra Kapteijns24-08-2010

Nooit meer

Hotel zeer Engels georienteerd. Kamers zijn netjes maar zeer slechte bedden. Daarnaast zijn de kamers zeer gehorig waardoor zeer veel geluidsoverlast is. Eten is vrij aardig maar ook hier zeer veel lawaai door gooi en smijtwerk met service. Het personeel kan wel wat hygiene-bijscholing gebruiken. Voor ons is dit hotel geen aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8ae loos10-07-2009

komen zeker nog is terug

voor het 2 jaar hier geweest was weer een fantastische vakantie vriendelijk personeel vriendelijk voor kinderen en er is voor kinderen leuke animatie eten is goed voor een 3 sterren hotel 1 straat oversteken en je zit aan 1 van de breedste stranden van het noorden van mallorca alcudia mooie oude stad met vestingsmuren we komen hier zekers nog een keer terug

Gereisd met partner in juni 2009

• 8elise12-07-2008

voor een 3 sterrenhotel heel goed eten zeer vriendelijk personeel en ook zeer kindvriendelijk ik vond dit tot nu toe nog het fijnste ook kwa sfeer hotel wat ik op mallorca heb gehad voor 3 sterren suppergoed

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Annemieke07-06-2008

Prima hotel. Alleen kamers erg gehorig. Mijn tip; neem (goede) oordopjes mee. Verder een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 8Borgeling06-11-2007

Goedt hotel Eten zeer goed voor drie sterren

Gereisd met partner in november 2007

• 7Sandra15-07-2007

wij zijn net terug sinds woensdag 11 juli 2007. De ligging is echt geweldig! Mooi strand en een gezellige omgeving. De service van het hotel is goed, als er iets is staan ze meteen voor je klaar. De kamers zijn simpel. Veel engelsen. Het eten vond ik erg vies, maar gelukkig is er ook een kinderbuffet wat redelijk te eten was;). En er is best veel keus. 's ochtends kun je ook gewoon een broodje eten met normaal beleg!

Gereisd met partner in juli 2007

• 9jpb14-07-2007

Dit is echt voor 3 sterren top!! iedere dag veel georganiseerd voor de kinderen en volwassenen bijv. iedere avond live shows met jackson5 of elvis en echt goed!!! ligging is perfect 10 minuten naar links en je zit bij het haventje met vele winkels of 10 minuten naar rechts lopen honderden winkels bij elkaar. leuke nederlandse jongen voor de animatie doet t echt heel goed lekker waterpolo spelen iedere middag. Veel engelsen dat wel maar ze zijn niet vervelend . Als je een top vakantie voor weinig wilt boek dan via duitsland bij touroperator dit hotel want is in nederland niet te boeken

Gereisd met familie in juli 2007

• 6ulzen12-07-2007

Wij zijn net terug van een week Delfin Azul. Op het eerste oog een redelijk prima hotel. Alleen het eten is heel matig. Omdat er voor 90% Engelsen zitten wordt het menu er ook op aangepast, het eten is of te droog of te waterig. Het ontbijt is ook Engels. Broodjes en fruit zijn er wel maar omdat je iedere morgen geconfronteerd word met geb. aardappels, worstjes en witte bonen in tomatensaus, wordt je eetlust snel gestilt. Het strand is wel heel mooi, heel helder mooi blauw water. Tip: neem in de avond de taxi naar de haven van Port d'Alcudia, zeer aan te bevelen. Als je tegen het Engelse karakter kan is dit hotel aan te bevelen anders zou ik toch eerder kiezen voor een gebied dat iets meer op de Nederlandse Tourist is gebasseerd. De kamers zijn goed te doen, alleen geen tv op de kamer. Het uitzicht is of op de straat of op het zwembad.

Gereisd met partner in juli 2007

Hotel BQ Delfin Azul info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 200 m, 9 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportSurfen, Zeilen