Hotel Botel Alcudiamar Club

Hotel Botel Alcudiamar Club
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Botel Alcudiamar Club voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Botel Alcudiamar Club in het Nederlands

Zo vaak als kan

Fam van Vliet,
4-3-2018

Alles klopt van kamer, ligging, eten, verzorging, zwembad, voorzieningen en noem maar op. Dit is gewoon echt vakantievieren

Gereisd met partner in juni 2016

Supergoed hotel

Mentink
4-7-2013

Voor de 2de keer in alcudiamar, maar weer super allemaal, wat een mooie plek. En gratis grote badlakens, en heel vriendelijk personeel en het buffet is ook goed, er is altijd wel iets bij voor iedereen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Super hotel op toplocatie!

Maaike en Stefan
29-10-2012

Het hotel is super mooi gelegen op het haven terrein. Je hebt mooi uitzicht op de baai en de boten in de haven. De tuin en het zwembad zijn erg mooi en goed onderhouden. Het personeel is super vriendelijk. De kamers zijn er ruim en netjes. Ook het ontbijt is goed, avondeten hebben we daar maar 1x gehad, maar dat was een prima buffet.

Gereisd met partner in oktober 2012

Volgende keer weer

G heuk
31-7-2011

Superligging - superzwembad- service is top - goed ontbijt en dinee. Vriendelijk personeel - kortom toppie - toppie

Gereisd met partner in juli 2011

super!!!!!!!!!

fam mentink
17-7-2011

alles supergoed, geen minpunten.

zeer vriendelijk personeel, zeer goed buffet, voor elk wat wils.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Super

Jan
3-7-2011

Het is mooi hotel op een mooie locatie.

Prima eten mooi zwembad en leuke terrasjes

Gereisd zakelijk in mei 2011

2004

Ligging van het hotel is perfect; in de haven en nagenoeg direct in het centrum. Hotel heeft geen eigen P-plaats, je moet bij de havenmeester een parkeerkaart kopen voor de tijd dat je in het hotel verblijft (als je met een (huur)auto komt). Kamers zijn zeer comfortabel en goed ingericht. In vergelijking met andere 4-sterren hotels zou dit hotel wel een half sterretj extra mogen hebben.

Gereisd anders in november 2004

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botel Alcudiamar Club in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botel Alcudiamar Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.