Hotel Botel Alcudiamar Club

Hotel Botel Alcudiamar Club
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Botel Alcudiamar Club voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Botel Alcudiamar Club in het Nederlands

Zo vaak als kan

Fam van Vliet
4-3-2018

Alles klopt van kamer, ligging, eten, verzorging, zwembad, voorzieningen en noem maar op. Dit is gewoon echt vakantievieren

Fantastischer Ort!

Max Hahn
27-11-2017

Alles war gut! Service, Hygiene, Essen, freundiche Angestellte, eben super 😊

Supergoed hotel

Mentink
4-7-2013

Voor de 2de keer in alcudiamar, maar weer super allemaal, wat een mooie plek. En gratis grote badlakens, en heel vriendelijk personeel en het buffet is ook goed, er is altijd wel iets bij voor iedereen.

Preisdaler

Super hotel op toplocatie!

Maaike en Stefan
29-10-2012

Het hotel is super mooi gelegen op het haven terrein. Je hebt mooi uitzicht op de baai en de boten in de haven. De tuin en het zwembad zijn erg mooi en goed onderhouden. Het personeel is super vriendelijk. De kamers zijn er ruim en netjes. Ook het ontbijt is goed, avondeten hebben we daar maar 1x gehad, maar dat was een prima buffet.

Volgende keer weer

G heuk
31-7-2011

Superligging - superzwembad- service is top - goed ontbijt en dinee. Vriendelijk personeel - kortom toppie - toppie

super!!!!!!!!!

fam mentink
17-7-2011

alles supergoed, geen minpunten.

zeer vriendelijk personeel, zeer goed buffet, voor elk wat wils.

Super

Jan
3-7-2011

Het is mooi hotel op een mooie locatie.

Prima eten mooi zwembad en leuke terrasjes

Dejligt til par uden børn

Thomas
19-12-2009

Vi tilbragte en skøn uge på Botel Alcudiamar i aug 09

Vi nød beliggenheden og udsigten. God buffet. Roligt hotel uden børn

2008

Fantastisk Aparthotel

Inge Larsen
28-12-2008

Fantastisk flot hotel holdt i maritim stil. Meget flotte store lejligheder, med god beliggenhed og god udsigt. Hotellet er ikke egnet for børnefamilier, men gennemført flot og god service.

Drömstället på Alcudia

Gabrielle Gullstrand
2-11-2008

Ett helt underbart ställe.Vi tillbringade våran bröllopsresa där i 2 veckor.Underbar utsikt med bara havet framför och verkligen bra service. Vi bodde i en svit med havsutsikt,vissligen dyrt men värt varenda krona.

Hotelldirektören var den trevligaste och hjälpsammaste vi någonsin träffat och vi har träffat en hel del olika genom åren på Alcudia men detta är ett hotell vi gärna kommer tillbaka till.Läget på hotellet var suveränt ute på en liten halvö med ingen biltrafik eller ungdomar .Bara lugnt o skönt ett verkligen underbart hotell att tillbringa semestern på.Så nu har vi bokat nästa semester där igen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botel Alcudiamar Club in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botel Alcudiamar Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Botel Alcudiamar Club scoort een 9.43 uit 10 op basis van 13 reviews.