Aparthotel BelleVue Club

Aparthotel BelleVue Club
5,8

5 tips over Aparthotel BelleVue Club

Anouk, 20-8-2014

Het zou kunnen regenen, neem de trap (naar buiten) niet! Ik ben uit gegleden en heb mijn heupen gekneusd, neem de andere kant waar je met de koffers langs moet.

Ook zeker een tip! Ga lekker langs naar Marineland, fantastisch zeker om nooit meer te vergeten, de zeeleeuwen/dolfijnen show.

Nicole , 18-8-2013

Het strand is echt prachtig en zeker aan te bevelen wanneer je kinderen bij hebt! Het loopt zeer geleidelijk af en is daardoor erg kindvriendelijk.

Een bezoek aan de hoofdstad, Palma is ook een aanraderen, even als het oude centrum van Alcudia. Beide zijn prima en voor een goede prijs te bereiken met de lijnbussen!

Mo, 30-8-2012

Oordopjes......voor de nacht !

Een dikke portemonnee voor de plaatselijke supermarkt...

Muggenstiften voor in de avonduren ....

En verder lekker genieten van een heerlijke tijd !

We hebben een aantal aanbieders voor BelleVue Club voor je op een rij gezet:

Chantal, 15-7-2012

Lekker naar zee, die was net zo warm als het water in het zwembad.

's Avonds wandelen door de winkelstraatjes; erg leuke winkeltjes. In de hoofdstraat kun je heerlijk eten voor weinig geld, altijd leuk voor ons Nederlanders ;-)

Mark, 5-5-2012
Het is waar voor je geld maar ga alleen in het voorseizoen

We hebben een aantal aanbieders voor BelleVue Club voor je op een rij gezet: