Hotel Astoria Playa

47 reviews over Hotel Astoria Playa

• 2019
    9Huub Vogels10-03-2019

geweldig

supergoede service, mooi schoon en modern hotel. zelfs smart tv op de kamers! het gehele personeel is aardig en opgewekt,alles verloopt hier zoals het hoort te zijn,ik heb veel hotels bezocht, maar dit hotel staat voor mij bovenaan!..wat de keuken betreft, zeer uitgebreid, en prima verzorgd!

Gereisd met partner in maart 2019

• Oude reviews

9Cools Peter09-08-2014

Geweldig hotel

We zijn net terug van een relaxte vakantie in Hotel Astoria Playa te Alcudia. Het is een prachtig goed verzorgd hotel waar je echt in de watten wordt gelegd. Het eten is er super goed - personeel is ten allen tijde behulpzaam en vriendelijk. Bij een zwembad is een nieuwe bar gerealiseerd waar men heerlijke cocktails kan krijgen, verder is bij deze bar de gehele dag lounge muziek. Het personeel van de bar is ook super vriendelijk !!!. De zee is op ongeveer 150 meter van het hotel. Wij gaan zeer zeker nogmaals terug naar Hotel Astoria Playa.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10josschrik198413-02-2014

Fantastisch Hotel

Prima hotel Mooie nieuwe moderne kamers met comfortabele bedden Elke dag verschillende lekkere soorten eten in buffet vorm super vriendelijke personeel. nieuwe 2de zwembad elke avond een super leuke animatie programma!

Gereisd in augustus 2013

• 9Betsy Last30-05-2013

Geweldig zojuist gerenoveerd hotel!

Hotel astoria playa is een prachtig gerenoveerd hotel. Dicht bij het strand en dicht bij winkels. Eten is in buffetvorm en uitstekend van kwaliteit. Personeel uitermate vriendelijk. Prima bedden zowel binnen als bij het zwembad. Een nadeeltje was dat in moedigde dat wij er beleven geen mogelijkheid was om te lunchen. Dit ivm de laatste renovatiewerkzaamheden van de bar buiten.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8betsie bressers11-11-2012

goed hotel

astoria playa was tot onze ergernis niet toegangkelijk voor kinderen in 2012 hopende dat dit veranderd in 2013 personeel was hier ook niet blij mee b.b

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Jan22-08-2012

Een prima hotel voor deze prijs.

Het is een alleraardigst hotel. Eten is prima en ondanks beperkte keuze is er voor iedereen wel iets wat hij of zij lekker vindt. Voor een gezin met jonge kinderen is het niet aan te raden. De vakantie gangers zijn over het algemeen wat oudere gasten en/of jonge stelletjes/vrienden.
    Locatie: Het hotel is goed gesitueerd en vlakbij een bus opstap plaats (Makkelijk en vrij goedkoop naar Alcudia of Palma). Dus veel gebruik van gemaakt. Alcudia centrum is wel te belopen langs het strand. De receptie lijkt in eerste in stantie wat koeltjes, maar helpen je prima. Eigenlijk is het personeel allemaal vrij serieus en netjes. Onze retourvlucht was s'avonds laat en mooi was het dat je je nog even kon douchen voordat je weg ging. Internet via Wifi tegen betaling. (€5,-- per dag)

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Roelie Haandrikman10-06-2012

Wij gaan niet weer

Er mankeerde eigelijk niets aan het hotel, behalve dat er toen wij er waren (30 - 5 t/m 6 - 6) er alleen maar stiff upperlip Engelsen waren, dus niet echt gezelig. Wij vinden het geen hotel voor mensen met kinderen. En de hoofd kelner is echt een arrogante z.. Er schijnt een dresscode te gelden voor het diner. Dit word echter niet vermeld door de touroperator, dus heb je geen dichte schoenen bij je dan ben je de pineut. Tenminste als je geen vaste Engelse gast bent, want daar maakte die kelner dus onderscheid in. Al met al goed hotel met één irritante dameshand kussende flap.... Alcudia op zich is een net rustig stadje waar niet zoveel te beleven is.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Agustín García18-05-2012

Excelent price / quality ratio

Clean spacious rooms, diverse and sufficient buffet, very friendly service, sufficient installations. Excellent value for your money, specially when compared to French or Italian hotels,

Alleen gereisd in mei 2012

• 8Wim van Zwienen15-05-2012

Prima vakantieadres

Prima hotel. Buffet met veel afwisseling. Gerant begroet elke dag de dames met handkus en de mannen krijgen een hand. Kies wel kamer aan zwembadzijde, want aan kant van de ingang heb je geen zon. Personeel is vriendelijk. Alleen receptionisten spreken Enghels.Rustig wat ouder publiek. Voor kinderen geen aanrader; weinig te doen. Wij hebben racefiets gehuurd.Volgend jaar een adres om terug te komen.

Alleen gereisd in mei 2012

• 10harold en annelies van de kerkhof16-08-2011

goede plek

tot zelft t wc papier is hier zacht gewoon een prima vakantie aderes met veel vriendelijk personeel er valt altijd wat te lachen en savonds gezellig optredens van van alles echt een aan rader

Gereisd met partner in juli 2011

• Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenNiet beschikbaar