Hotel AluaSoul Alcudia Baysterstersterster

10 reviews over Hotel AluaSoul Alcudia Bay

• 2019
    7Edwin22-09-2019

Helaas niet meer

Over het algemeen een prima 4* hotel, kamers kleiner, maar mooi, netjes en in 2017 gerenoveerd. Wel open opbergruimte en bv geen kasten. Eten idd prima en ook een a la carte etentje in het hotel als je er langer dan 7 dagen bent. Zwembad area groot en ok, maar wel maar enigszins standaard ingericht.

Wel belangrijk te weten: Iedere avond (!) is er in zwembadgedeelte tot 23:30 uur open air animatie met optredens en partymuziek, die vaak zeer hard staat en op een zwembadzijdekamer meer dan goed te horen is.

Als je dat wilt en fijn vindt: prima.

Als je op je zwembadzijde kamer tv wilt kijken of wilt rusten en/of slapen voor 23:30 uur: onmogelijk! De harde muziek gaat ook na een aantal dagen behoorlijk irriteren. Een aanzienlijk deel van de gasten klaagde hier dan ook over en wilde vervolgens een andere kamer aan de straat zijde. Jammer en ook wel vreemd voor dit adult only hotel .
    Dus helaas voor ons maar een keer dit hotel...….

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2018
    9Mol27-09-2018

Top hotel! Aanrader

Super hotel! Goede service. Ook qua ligging perfect. Je loopt zo overal naar toe. Het eten was ook goed, genoeg keuze . De kamer was super! En overal zo schoon. Normaal kan ik wel iets aanmerken maar moet eerlijk bekennen we hebben een super vakantie gehad en kunnen niks bedenken wat we graag anders hadden gezien. We zouden het hotel zeker aanraden . Ook bij de receptie erg vriendelijk en goede service . Kortom voor ons een top vakantie .

• 8Kant16-09-2018

Prima bevallen

Schoon hotel, halfpension prima eten. Verlichting in de eetzaal kan in de avond iets gezelliger. Zwembad Oke maar er zit een kleintje bij waar je niks aan hebt zou leuk zijn als dat een bubbelbad zou worden ofzo

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Sandra Bouwer04-08-2018

Geweldig hotel! Gaan zeker terug!

G e w e l d i g hotel. Ontvangst met champagne door een aardige Nederlandse dame (werken drie Nederlandse dames) keurig schone kamers die elke dag netjes werden schoongemaakt. Eten is echt goed voor all inclusive, elke dag een ander thema. Als mensen hierover iets te zeuren hebben, dan moet je afvragen of ze niet te lang in de zon hebben gelegen. Het enige puntje: wij hadden een kamer met zwembadzijde (is iets duurder) geboekt. Dit moet je dus niet doen. S avonds als je wat vroeger naar bed wil heb je last van geluidsoverlast en het zonnetje staat s avonds op je balkon, dus daar kan je dan niet zitten vanwege de hitte. Dus..boek aan de achterzijde van het hotel! Bedjes bij het zwembad waren er genoeg, ook al deden mensen wel aan "handdoekje leggen". Maar dit heb je overal denk ik in de zomervakantie. Kortom, een echte aanrader!!!

• 8Bert30-07-2018

Uitstekend hotel

We zijn hier 15 dagen geweest, half pension. Prima gevarieerd ontbijt en uitstekend buffet. Veel variatie. Dagelijks entertainment als je daar behoefte aan hebt: spelletjes en shows. Adults only, heerlijk rustig. Gevarieerd publiek uit heel Europa. Helaas gaan er mensen toch in de ochtend handdoeken leggen, terwijl er de hele dag bedjes genoeg zijn. Sneu gedrag. Vriendelijk personeel. Strand op 500 meter.

• 7Kretz14-07-2018

Goed hotel

Mooi hotel met veel ligbedjes aan het zwembad. Heerlijk ontbijt maar helaas worden de slechtste eieren geserveerd wat ik niet zou verwachten bij dit hotel. Deze hebben wij als vegetariërs dus ook niet gegeten.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Kim07-03-2018

Super

Prima hotel personeel was vriendelijk ontbijt was goed en het avondeten was ook prima, kamers waren schoon en het zwembad was ook goed. Alleen jammer dat je bij late aankomst geen eten meer krijgt in het hotel

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

8De Vos Armand07-10-2015

zeer goed meegevallen

Het ontbijt vooral verdient een vermelding . Er ontbrak omzeggens niets dat kom indenken.

Wat ons in het bijzonder is bevallen dat zijn onze Belgische animatoren :Qurena, Pino,Maarten en nog een meisje waarvan ik de naam vergeten ben. Ik hoop als ik nog terug kom dat ze er ook nog zullen zijn

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8jette heijnen05-09-2010

goede prijs/kwaliteit verhouding

we zijn 2 weken in dit hotel geweest. ik vond het op zich een prima hotel. er waren inderdaad veel engelsen en zij kunnen behoorlijk associal zijn. het animatieteam is geweldig. onze kinderen waren helemaal weg van hen. het eten vond ik op zich voldoende keuze, alleen erg engels gericht en behoorlijk vettig. ik heb de laatste dagen wel het idee gehad dat ik het allemaal wel gezien had. wilde wel graag weer naar huis. lag overigens niet aan het hotel of het personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8M.Driessen20-08-2010

Gewoon

Het eten is er prima. Het animatieteam is echt super voor jong en oud. Het nadeel is dat er erg veel Engelse zijn. Wij waren als enige nederlanders daar en een of twee stellen duitsers. Het strand is super mooi dit is maar 5 minuten lopen van het hotel uit. En de haven van Alcudia ligt maar een minuut of 15 van het hotel af. De kamers kan beter. Maar voor de prijskwaliteit is het denk ik toch redelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• Eten en drinkenLunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages