Hotel Allsun Hotel Estrella & Coral de Mar

Hotel Allsun Hotel Estrella & Coral de Mar
7,7

4 tips over Hotel Allsun Hotel Estrella & Coral de Mar

sebruinstroop, 15-5-2015
Huurauto via receptie aanvragen. Misschien betaal je paar euro meer, maar auto wordt binnen 15 min naar hotel gebracht en daar ook weer opgehaald.
Alice van der Heide, 13-5-2013

Ga eens de binnenlanden in! Costitx is een prachtig dorpje waar je helemaal tot rust komt. Ik heb daar heel aardige Nederlanders ontmoet, die (korte) wandelingen organiseren en veel kunnen vertellen over het eiland.

Beleef Mallorca anders: www.wandelenopmallorca.com

Sjef en Ria, 30-7-2012

Je kunt er makkelijk fietsen huren of een auto.

Wij hebben veel gewandeld.Ik het centrum waren veel leuke restaurants en gezellige winkels.Ook het haventje is erg gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Estrella & Coral de Mar voor je op een rij gezet:

daphne, 17-4-2012
Autohuur via sunny cars, en dan de bergen in, dagje naar Palma, met het oude treintje van Palma door de bergen, oude centrum van Alcudia en een van de vele markten! Erg leuk eiland!