Hotel Allsun Hotel Eden Alcudiasterster

8.4Fantastisch

Spanje, Mallorca, Alcudia / Puerto de Alcudia

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Eden Alcudia voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

Camping Les Mûres ligt in Port Grimaud. Het sanitair op de camping is schoon en in het restaurant kun je goed eten. De weg waar de camping aan grenst is druk, maar dankzij een voetgangerstunnel hoef je niet over te steken. Via de tunnel bereik je het strand in een paar minuten. Fietspaden vanaf de camping brengen je in plaatsen zoals St. Tropez.

87 reviews over Hotel Allsun Hotel Eden Alcudia

• 9loes vellekoop17-08-2012

Gweldige thuisbasis voor de vakantie

Al 9 jaar komen wij graag naar dit hotel. Het heeft een geweldige ligging.. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam . Het eten is goed . De kamers zijn nieuw en hebben heerlijke bedden. Het is overal super schoon. Het zwembad word elke dag goed verzorgd. Kortom je kan hier met een gerust hart heengaan. Om en rond het hotel zijn leuke winkeltjes. De haven en de oude stad zijn 10 minuutjes met de taxi en erg gezellig . Het strand bij het hotel is mooi met helderwater en iedere morgen word het schoon gemaakt. Voor de kleintjes is er een heel leuk kinderbad met waterspeeltoestellen. Om het bad is een hek die je alleen kunt betreden met een hotelpas dus veilig want ze kunnen niet weglopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8P. Madou10-08-2012

Leuk hotel, met goede prijs-kwaliteit verhouding

Wij verbleven met twee gezinnen met kinderen (8, 10 en 2x 11 jaar) 13 dagen in Eden Alcudia. Onze ervaring is zeer positief. Eten is goed en gevarieerd. Wij hadden ieder 2 appartementen, geschakeld met een tussendeur. Hiermee hadden we dus ook 2 badkamers. Het hotel ligt aan een redelijk drukke weg. Deze weg hoef je echter niet over te steken om het strand te bereiken. Het hotel ligt ca. 100 meter van het strand verwijderd. (Receptie)personeel is zeer behulpzaam. Zo kun je in het hotel nagenoeg alle uitstapjes boeken, en is het mogelijk om je vliegtickets kostenloos uit te printen. Gasten bestaan uit ca.: 40% duitsers, 20% engelsen, 20% scaninaviërs, 10% nederlanders en 5% polen en 5% overigen. Van de oosteuropese gasten heb je echter helemaal geen last. De duitsers waren naar mijn mening het meest onbeschofte volk. Ze proberen overal voor te kruipen (wij zijn helemaal geen duitslandhaters. We wonen immers 20 kilometer van de duitse grens verwijderd.).

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8anneliestuin14-02-2012

Leuk hotel!

bij aankomst werden wij in een studio gedrukt. terwijl we 2 kamer app hadden geboekt. ze konden niets voor ons doen zeiden ze,alle respect maar studio is echt klein! hostes op pad gestuurd. 2 dagen later zijn we in 2 kamer app. gelukkig hadden we alle reis papieren bij ons met daarop de 2 kamer app boeking. als tegemoet komen van 2 dagen in studio kregen we 2x ontbijt en 2x avond eten van het hotel. ontbijt was prima. avond eten was drama. 1x avond eten er gezeten en eigenlijk na het soepje al weg gegaan,geen sfeer en niet al te best qua eten! zwembad en kamers prima. schoon,standaard inrichting,maar dat weet je. het was schoon en daar ging het ons om. alcudia verder is gezellig plaatsje. leuke winkeltjes,leuke restaurantjes! auto huren is aanrader,scooter is ook leuk! scooter kun je net weer even andere weggetjes in slaan! met kinderen is dit vooral een aanrader,bij het zwembad genoeg ruimte,op het grasveldje bij het zwembad genoeg ruimte!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Mo31-12-2011

Boven verwachting

In de reisgidsen staan nog oude foto's van de kamers, maar wij zaten in een gerenoveerde kamer die daarom boven verwachting was. Goede bedden, schoon en fris meubilair, goede sfeer. Ook wist ik niet dat er een heel leuk kinderzwembad met glijbaantjes, klimrek, etc. bij zat. De kleine heeft zich er de hele week prima vermaakt. Voor een vakantie met kleine kinderen tot 12 jaar is het een hele goede accomodatie. Minder geschikt voor mensen die 's avonds graag uitgaan, omdat er weinig barretjes of discotheken in de buurt liggen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8Fam. Scholten14-12-2011

2012 gaan we weer

1ste twee weken van Oktober geweest was nog 30 gr. Renovatie van de kamers was erg mooi geworden. Goede ligbedden bij het zwembad. All. Inlc heel goed. Warme en koude gerechten met veel variaties, en erg lekker. Personeel vriendelijk en goede schoonmaak van de kamers en de openbare ruimtes. Leuke animatie voor jong en voor mensen in hun tweede jeugd.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9René en Monique29-08-2011

Prima hotel, vrijwel direct aan het strand

Geweldige tijd gehad! Wij hadden gekozen voor all-inclusive en dit bleek heel handig met 3 kinderen. Snacks, koffie, ijs, fris, sap, bier, wijn, cocktails, likeur, etc. konden we de hele dag halen: heerlijk. Drie maaltijden in buffetvorm, gewoon goed! 's Middags warm eten, net als 's avonds. Er werden overdag allerlei spellen en activiteiten georganiseerd zowel voor kinderen als volwassenen, 's avonds om 20:30 uur minidisco en van 21:30- 22:30 was er altijd een show/optreden te zien. Wel jammer dat om 23:00 de all-inclusives geen "gratis" drankjes meer kunnen halen en de bar om 00:00 uur sluit. Er is in dit dorpje niet echt een nachtleven maar de stad is met de bus (1,25euro) of de taxi (7euro) dichtbij. Supermarkt (Spar) is om de hoek, heeft echt van alles en sluit pas om 00:00 uur. Goeie kamers (vond de gehorigheid wel meevallen) en handig dat je geen drukke weg over hoeft om naar het mooie strand te gaan. Prachtige blauwe zee. Weinig Nederlanders, meer Duitsers en Engelsen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9lenssen23-07-2011

gerenoveerde kamers!! Erg schoon

Wij hebben een prachtige vakantie gehad. Prima kamers erg netjes. Op eerste verdieping zwembad zijde waren de kamers gerenoveerd (mooi laminaat, ruime douche, goede harde bedden) Eten was ook erg afwisselend. Zelfs een keer garnalen,ham met meloen. s Middags zelfs brie. Bij hotel is net de nieuwe miniclub geopend en kinderzwembad met erg mooie glijbanen ( kleine glijbaan uit vis en krokodil) Je kunt hier heerlijk rustig liggen. Leuke afwisselende animatie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9de koning19-07-2011

heel goed

goed schoon hotel. personeel super vriendelijk.kamers gehorig maar goed. eten goed,niet vet. buiten snackbar waar je heel de dag snacks kan halen. douwe egberts koffie!goede animatie voor kleine kinderen weinig nederlanders, verwacht geen disco,s ,de studio's zijn aan de zijkanten geen zeezicht .er zijn wel winkels, taxi naar centrum kost 6/7 euro. bus en taxi voor de deur. PRIMA

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 7jacq15-09-2010

goed te doen voor een week

Omdat een vriendinnetje van mij er woont hebben we een niet al te duur hotel uitgekozen,beetje oudbollig interieuer maar het was prima te doen voor een week!Het is wel heel erg gehorig omdat we met 2 vrienden waren en naast elkaar zaten kon ik met ze praten als ik op het toillet zat,de kamers zijn schoon,elke dag schone handdoeken en schone lakens.Het ontbijt erg lekker voor ieder keuze zat.Ik miste alleen een fhon(voor het eerst nam ik geen fhon mee omdat die altijd aanwezig is...nu niet!) en een tv om even het nieuws te kijken als je van het strand kwam,een tv kon je wel huren maar was 20 euro per week(belachelijk!)De bedden zijn ook niet optimaal(camping bedjes)maar ook wel te doen voor een week.Verder vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 7Isabel08-09-2010

prima hotel in deze prijsklasse

Wij hebben een prima vakantie gehad. Voor de prijs die wij voor deze vakantie in september (Eur 1400,-- 11 dagen, 2 volwassen, 1 kind en 1 baby) betaalden hadden wij niet de verwachting dat wij een luxe resort of accomodatie zouden treffen. Dat was het ook niet. Maar het was wel prima. Weliswaar oud meubilair maar wel schoon. Wij hadden het hotel een mail gestuurd met het verzoek of wij een kamer op de begane grond konden krijgen. Er bleek een bijgebouw te zijn (achter het podium van de animatie) met 2 kamers op de begane grond en dus een terras die groter is dan het balkon van de hotelkamers. Wij kregen één van deze 2 kamers. Fijne lokatie met 2 kleine kinderen. Ligging van het hotel vonden wij niet geweldig. Wel aan het strand maar aan een drukke straat en ver van het oude stadscentrum en de haven. Daar gingen we altijd met de taxi naar toe (EUr 7,-- per rit). Beperkte aanbod winkels en restaurants in de buurt. Restaurant hotel is prima. Animatie voor kinderen is top.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

7 tips over Hotel Allsun Hotel Eden Alcudia

• Jan, 25-07-2013

Als er iets is, benader de receptie. Ze doen wat in hun vermogen ligt, nemen de tijd en spreken goed Duits en Engels.

• P. Madou, 10-08-2012

Voor de mannen! Vergeet niet een lange broek mee te nemen. Deze is absoluut verplicht bij het avondeten. Verder hebben wij dit jaar de reis niet als pakketreis bij een reisbureau geboekt, maar helemaal apart. Vlucht via Air-Berlin (vanaf Dusseldorf), hotel via Thomas Cook Duitsland, en luchthaventransfer via www.suntransfers.com. Heel goed bevallen, en het scheelde ons ook nog bijna € 500,00

• ineke verbakel, 21-08-2012

Ik miste nog wat mooie shows voor in de avonduren bijv. flamenco of dansshows. Er was wel een leuke goochelshow en voor de kinderen een papegaaienshow. Deze komt elk jaar terug.

2 vragen over Hotel Allsun Hotel Eden Alcudia

• Sonja Meijer, 19-04-2019

transfer

Hoe lang is de transfer?

johan brandsma, 26-08-2019

met bus tussen 50 en 60 minuten

• Sandra, 19-02-2018

Moet je betalen voor Wifi??

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht