Hotel Allsun Hotel Eden Alcudia

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Camping Les Mûres ligt in Port Grimaud. Het sanitair op de camping is schoon en in het restaurant kun je goed eten. De weg waar de camping aan grenst is druk, maar dankzij een voetgangerstunnel hoef je niet over te steken. Via de tunnel bereik je het strand in een paar minuten. Fietspaden vanaf de camping brengen je in plaatsen zoals St. Tropez.

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Eden Alcudia voor je op een rij gezet:

87 reviews over Hotel Allsun Hotel Eden Alcudia

• 8Mariëtta29-08-2019

Lekkere vakantie gehad

Prima hotel waarvan ca 80% van de gasten duits is. Animatie ook allemaal in het Duits en de communicatie ook. Eten vonden we goed en voldoende afwisselend. Stuitend is wel dat mensen al om 7 uur 's ochtends hun handdoeken op de ligbedden leggen. Als wij om 9 uur gingen ontbijten was er geen ligbed meer vrij. Helaas treedt het hotel hier niet tegen op. Hotel ligt aan een schitterende zee. In de namiddag kwamen er bij het zwembad weer ligbedjes vrij. Wij misten een barretje bij het strand. Als je op het strand ligt moet je een stukje lopen om wat te drinken of te eten te halen. Kamers zijn niet heel ruim maar wel keurig en schoon. Personeel is vriendelijk. We het prima gehad.

Met oudere kinderen

• 9W. Meijer15-08-2019

Heerlijke dagen gehad!

Prima hotel vlakbij het strand. De zee is hier ook zeer geschikt voor kinderen. Groot stuk is ondiep. Aan een drukke weg met winkeltjes en restaurantjes. Niet gehorig in het hotel. Juist leuk dat rumoer. Wij verbleven in een appartement. Deze was zeer ruim en prima bedden en badkamer. Goede airco. Mooi ruim balkon met waslijntje. Hotel zelf erg op duitsers gericht. Het buffet is prima, maar alle bordjes in het Duits, soms even googelen wat het precies is. Voor vegetariërs weinig keus. Dan eet je al snel patat en sla. Geen apart kinderbuffet, dat is in andere hotels vaak wel het geval. Overdag ook buiten mogelijkheid te eten. Heel fijn is dat. Hoef je je niet omkleden voor het restaurant. Iedereen is all inclusive en je krijgt daarom geen bandje. Heel fijn, maar hoe ze zelf de controle doen? s' morgens wel handdoekje leggen bij het zwembad. Te weinig ligstoelen. Entertainment vonden wij niks aan. Duitse comedy show, duitse quiz

• 9Shirley Mets26-06-2019

Het was een top vakantie voor t hele gezin!

Super hotel, bij de all in zaten heerlijke cocktails. Ook smiddags bij het zwembad heerlijk eten als je geen zin hebt om het restaurant in te gaan. Je loopt zo het strand op via een straatje langs het hotel. De bus stopt voor de deur en voor 1,25€ kan je naar hele leuke plekken. Je kan er ook goed winkelen. Top vakantie !

• 9anoniempje22-06-2019

Fantastisch !!

Super hotel, niets op aan te merken

Met oudere kinderen

• 2018
    6Fred13-09-2018

Nooit meer !

Ligging slecht, je moet geluk hebben waar je komt te zitten. Een zijde zit je, gescheiden door smal gangetje' tegen de winkels. Voorkant ligt aan drukke weg. Zeer Duits georiënteerd en dat is te merken aan het eten ook. Eten heel vet ik herhaal heelll vet en vaak veels te lauw en te weinig variatie. Kantine ziet er in het begin van aanvang eten nog redelijk uit maar tafels worden veel te laat afgeruimd waar door het al snel rommelig oogt. Kamers heel gehorig. al met al 3 tot 3.5 ster zeker niet meer. 1 tip voor stelletjes .... doe het Niet je wordt gek van al dat gehuil en gebler dag en nacht

• 9Brandsma01-09-2018

Fantastische ligging voor een prima vakantie

De ligging is prima. Vanuit het zwembad loop je binnen 100 meter naar zee. ( dus huur niet een dure strandbedje bij zee) De kamer is op zich klein, maar wel modern ingericht. De allinclusive voorzieningen zijn prima. Er is veel diversiteit voor het eten. Het animatieteam is heel goed voor de jeugd. Het hotel is Duits georiënteerd, waardoor je vaak in het Duits wordt aangesproken. De winkels en de haven zijn op ruim 5 kilometer van het hotel. Zoek je een relaxvakantie voor een goede prijs, dan is dit zeker een aanrader.

• 9Auke Jansen10-05-2018

In 1 woord Geweldig. Dit hotel is zeer luxe. Personeel erg vriendelijk en je mag echt alles. Het eten was erg lekker, soms al wel een beetje koud. De hygiene was perfect, alles was zo netjes schoon. De kamers werden erg netjes schoongemaakt. Animatie was erg leuke voor de kleine kinderen maar wel in het Duits. In mei is het zwembad nog wel erg koud, maar eenmaal er in is het wel te doen. Het strand is maar 2 minuutjes lopen en echt helder blauw water. je kunt heel ver de zee inlopen, omdat het water erg lang ondiep is, dus ook erg fijn voor de kleintjes. wij gaan hier zeker nog een keer naar toe!!

• 2017
    9Stef04-09-2017

Super schoon, net en goed hotel

De gemiddelde zeurt snel over het eten maar het eten is goed. Het hotel is brandschoon en hygiënisch, ook de moderne kamers. De bedden kán iets beter. Op 200 meter al een mooi wit zandstrand met helderblauw water. In de omgeving is niet veel te doen en de haven ligt op zo'n 3 km van het hotel.

• 9Jeroen22-08-2017

Zeer goede accomodatie fantastische ligging

Hotel Eden ligt op het randje van Playa de Muro en Alcudia, niet bij Alcudia oude centrum. Maar je loopt de deur uit naar het zwembad en even verder het mooie tropische strand. Let op.. deze vakantie ga je niet afvallen, we zijn al dagen verwend met goed en vers eten. Gisteren was er zelfs sushi en heerlijke Peking eend in wraps.

Er zijn wel redelijk wat Duitsers, maar die doen goed mee om er een feestje van te make, zondag avond werden 210 liedjes gecovered in een verrückt uurtje waarbij het animatie team zich voor elk liedje in een andere outfit hees. Geniaal en lachwekkend.

Al met al genoeg te doen en super netjes allemaal, zeker een aanrader.

• 9a.keijenberg29-07-2017

geweldig

geen minpunt dit hotel is gewoon goed.alleen de ligging vind ik minder.erg druk.

7 tips over Hotel Allsun Hotel Eden Alcudia

• Jan, 25-07-2013

Als er iets is, benader de receptie. Ze doen wat in hun vermogen ligt, nemen de tijd en spreken goed Duits en Engels.

• P. Madou, 10-08-2012

Voor de mannen! Vergeet niet een lange broek mee te nemen. Deze is absoluut verplicht bij het avondeten. Verder hebben wij dit jaar de reis niet als pakketreis bij een reisbureau geboekt, maar helemaal apart. Vlucht via Air-Berlin (vanaf Dusseldorf), hotel via Thomas Cook Duitsland, en luchthaventransfer via www.suntransfers.com. Heel goed bevallen, en het scheelde ons ook nog bijna € 500,00

• ineke verbakel, 21-08-2012

Ik miste nog wat mooie shows voor in de avonduren bijv. flamenco of dansshows. Er was wel een leuke goochelshow en voor de kinderen een papegaaienshow. Deze komt elk jaar terug.

2 vragen over Hotel Allsun Hotel Eden Alcudia

• Sonja Meijer, 19-04-2019

transfer

Hoe lang is de transfer?

johan brandsma, 26-08-2019

met bus tussen 50 en 60 minuten

• Sandra, 19-02-2018

Moet je betalen voor Wifi??

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht