Aparthotel Alcudia Garden

Aparthotel
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
Aparthotel Alcudia Garden
9,3

Het hotel Alcúdia Garden (Mallorca) biedt een prachtig uitzicht op de baai van Alcúdia. Als je de straat oversteekt sta je op het strand. Een hotel met grote zwembaden, jacuzzi, een poolbar, wellness, professionele animatie en heerlijk eten in de restaurants. Vanaf het hotel loop je zo naar het oude stadscentrum van Alcúdia.

1120 reviews over Aparthotel Alcudia Garden in het Nederlands

Prima vakantie

Suzanne
28-8-2019

Leuk complex, wij hadden een suite in het hoofdgebouw. Ruime kamer met aparte slaapkamer. Een grote slaapbank in de woonkamer. Balkon met uitzicht straatzijde. Wi-Fi was op deze kamer en bij het zwembad voldoende. Schoonmaak was voldoende op de kamer. Rondom het zwembad mag dit verbeterd worden, maar de mensen zelf mogen hun spullen ook beter opruimen. Er is al veel over geschreven maar te weinig bedden bij het zwembad voor het aantal gasten. De medewerkers bij de receptie vriendelijk. Badhandoeken voor 4 personen kostte rond de 60 euro voor 2 weken. Konden dagelijks gewisseld worden. Dit zou wat mij betreft bij de prijs in mogen. Dichtbij het strand gelegen. De eetzaal is inderdaad wat gehorig en voor het vlees ed. soms een lange rij, dit zou mogelijk anders opgezet kunnen worden. Het eten verder was goed. Animatie top en enthousiast.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima vakantie voor gezinnen met kleine kinderen

R. Gelderblom
26-8-2019

Na het lezen van aantal negatieve reviews gingen wij er best sceptisch naartoe. Maar viel ons mee. Wij hebben een prima vakantie gehad. Uiteraard aantal puntjes, maar dat is goed en snel opgelost. Zoals op de kamer aantal losse stopcontacten, beschimmelde douchegordijn en lekkage alles snel vervangen. Prima bedden en schoonmaak fijne hardwerkende vrouw. Ligging top bij strand en winkeltjes. Zwembad erg druk. En zwembadwater niet schoon. Oorontsteking tot gevolg en bijna niet kunnen vliegen. Dus oordoppen is aan te raden. Animatie voor kinderen fantastisch. Met name Dagmar was bij "knofje" favoriet. En ook Justin. Top de persoonlijke aandacht voor alle kinderen. Wij hadden een kamer met tuin aan de straatkant en naast speeltuin. Wij vonden een tuin erg fijn en straatkant geen belemmering. Even geen drukte van zwembad. Eten was erg goed. Niet erg afwisselend, maar was er niet op uitgekeken. Cocktails vallen tegen. Soort kant en klaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Een aanrader voor gezinnen

Fam. Bogert
24-8-2019

Fijn resort. Vriendelijk personeel. Klein appartement maar goed. Goed eten, veel variatie. Leuk zwembad. Vlakbij de zee/strand en boulevard/haven. Ook het oude stadscentrum is op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect, goed eten en super vriendelijk

Britt
24-8-2019

Het is een goed bed en een mooie kamer en goeie opberg ruimte de mensen zijn heel vriendelijk en als er iets is dan word t gelijk opgelost! Verder word er ook goed aan de nederlanders gedacht kwa animatie in alle talen dat is dus een heel goed punt verder ia t eten heel lemker en alles top ingericht!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Goed hotel maar te druk zwembad

Methley
24-8-2019

Een goed hotel maar veel te druk, vooral omdat er geen plek is bij het zwembad. Voor de rest weinig negatief

Gereisd Met partner in augustus 2019

Aanrader, zeer vriendelijk, schoon, ideaal strand!

Fam. Visser
21-8-2019

Hotel is zeer (kind)vriendelijk en behulpzaam. Schoon. Je kamer wordt 5 dgn in de week schoon gemaakt. Eten is goed, voor ieder wat wils. Koud buffet en bij het warm buffet staan koks die het terplekke bereiden. Italiaans restaurant bij het hotel is een aanrader! Het is een kindvriendelijk hotel. Animatie hele dag door, met in de avond een show. Animatie in het Duits, Nederlands, Spaans en Engels. Zwembad heerlijk, zwemwater is anders dan in Nederland. Handdoekje leggen is het wel een beetje, maar nog te doen. Wordt tegen opgetreden. De lifeguard heeft maar slecht zicht op het zwembad vind ik. Hadden er twee moeten zijn en tenminste op een verhoging. Strand nog geen minuut lopen vanaf het hotel. Mooi zandstrand. Ideale baai. Loopt heel langzaam af, dus je kunt met je kinderen nog best ver de zee inlopen. Lekker warm zeewater, helder, leuke visjes. Alcudia town is een bezoekje waard. Al met al, zeer relaxte all inclusive vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Hier hebben ze ligstoel reserveren uitgevonden.

Eric
21-8-2019

Ga je met kinderen dan begrijp ik dat het goed toeven is hier. Ga je met je partner sla het dan gerust over. De all inclusive formule is hier nogal matig te noemen. Begrijp me goed het eten is goed en gevarieerd, maar wil je relaxt op het complex wat drinken ben je aangewezen op welgeteld één poolbar. En dat is ook niet al te best, alles in plastic glazen, lauw drinken en bier slaat dood voordat je ook maar één slok op heb. Ligging strand is fantastisch, neem dan wel een rooillucht op de koop toe. Ook in het hotelblok (2) waar wij zitten een constante rooillucht. Animatie voor volwassene is tenenkrommend slecht. Van armoe het vertier maar buitenshuis gezocht, maar eerlijk gezegd is daar weinig te vinden. Alleen maar een paar straten met de gebruikelijke prullaria winkels. De pier werd aangeraden met de vele kraampjes elke avond, maar daar zitten de straatverkopers die je overdag tot vervelens toe lastig vallen. Nooit meer.

Perfect, goed eten en super vriendelijk

Danielle
21-8-2019

Mooi park schoon goed eten leuke animatie leuk personeel(alberto)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Het is hier uitstekend

J
19-8-2019

Wij vinden alles goed Vriendelijke mensen eten is goed zwembad is mooi

Gereisd Met partner in januari 2019

Super!

K
19-8-2019

Appartement met eigen tuintje super! Heel leuk personeel! Heerlijk eten Leuk voor kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alcudia Garden in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alcudia Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.