Aparthotel Alcudia Garden

Aparthotel
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
Aparthotel Alcudia Garden
9,3

Het hotel Alcúdia Garden (Mallorca) biedt een prachtig uitzicht op de baai van Alcúdia. Als je de straat oversteekt sta je op het strand. Een hotel met grote zwembaden, jacuzzi, een poolbar, wellness, professionele animatie en heerlijk eten in de restaurants. Vanaf het hotel loop je zo naar het oude stadscentrum van Alcúdia.

10 reviews over Aparthotel Alcudia Garden in het Nederlands

Fantastisch....volgend jaar weer !

Diana en Tineke
22-10-2017

Mijn moeder en ik waren hier voor de 2e keer, en het was weer top.....we hadden een premium appartement..... Gek genoeg hebben wij een formulier ingevuld maar dit is hier niet neergezet. Eten was weer top, animatie ook super, weer was geweldig......kortom bijna alles top. Alleen was het nog erg druk, veel kinderen (Duitsland en Spanje hadden herfstvakantie), misschien daarom ook handig om eens na te denken om in 2 shifts te gaan eten want nu was het in de ochtend en avond bijna niet te doen...met al die kids..... Wij hadden ook geadviseerd om misschien een wegwijs bordje te plaatsen bij block 4, nu liepen veel mensen te zoeken als zij naar Annex Palm Garden moesten (wij hebben meerdere malen mensen de weg gewezen, vooral in de avond) Hopelijk wordt er volgend jaar ook iets meer rekening gehouden met je wensen als je 2 x mailt.....we zaten in elk geval wel aan zwembad kant.....dat was onze grootste wens.

Gereisd Alleenreizend in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Director de relaciones con clientes, director, Tue Oct 24 2017 12:25:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Diana and Tineke Kindly allow me to express my gratitude for your continuous patronage and loyalty to our resort, the wonderfully detailed review that you have shared on Zoover will definitely encourage our team to continue providing to our valued guests, the same level of service excellence that you always experience during both of your stays with us. Your review serves as a great motivator to the team and would help other travellers make an informed choice on their Accommodation choice on the north coast of Majorca. It is on the other hand really delightful to see that you enjoyed the beauty of our hotel and our Mediterranean Buffet. It is our intention to provide a bespoke service in a stunning environment so that our guests can still enjoy their vacation in fond memories after they have returned home again. We have taken note of your suggestions. It is very important for us to know our guests’ opinions. Our guest thoughts play an important part in the decision making process with regard to the improvements to be continuously made. I look forward to meeting with you both on your return stay. Best Wishes, The whole Alcudia Garden Aparthotel team

Heel fijn hotel.

Renilde Belien
19-10-2016

Het enige nadeel hier is dat je zowel in het restaurant als buiten dicht bij elkaar zit. Het eten is prima,goed gelegen in het centrum en dicht bij de zee. Begin en einde seizoen geen single toeslag betaald.

Gereisd Alleenreizend in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
the team of the Aparthotel Alcudia Garden, director, Tue Oct 25 2016 16:40:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear guest, Thank you for your great feedback! We appreciate your taking time out of your busy schedule to let us know what you think.Our Aparthotel Alcudia Garden is less than 100 meters away from the sandy beach and yet very centrally located. The low rise hotel complex features a beautifully landscaped pool and garden area with old palm trees, rubber trees, and bird of paradise flowers. We were especially delighted about your comments regarding our team. It is always an honor for us when we hear of our guests’ satisfaction regarding the quality and service experience of our hotel. We could not be more pleased to know that you recommend our hotel based on your experience. All the best your team at the Alcudia Garden Aparthotel

Daphne
28-5-2016

Super leuke animatie team, organiseren voor iedereen wel wat. Jong en oud, echt complimenten voor hun! Het eten is ook erg lekker, ziet er allemaal netjes uit. De locatie vond ik ook heel fijn. Je bent overal zo en alles ligt in de buurt, zoals restaurantjes, strand, haventje etc.

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Hetty
22-5-2015

Ik, een alleen reizende dame van middelbare leeftijd heeft een heel fijne vakantie gehad in dit aparthotel. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, en een fijne kamer. Ik had een nog niet gerenoveerde kamer en deze was van goede kwaliteit. Ik kan iedereen aanraden hierheen te gaan. Voor kinderen is er van alles te doen. S'avonds is het zelfde team als wat overdag de kinderen bezig houd er ook om je een heel gezellige avond te bezorgen. De omgeving is leuk, veel winkeltjes en strand is op een paar meter afstand.

Gereisd Alleenreizend in mei 2015

Super Aparthotel!

Carmelez Helene
9-5-2015

Erg nette kamers, lekker gegeten. Het personeel is er erg vriendelijk en helpt je met elke vraag. Erg fijne animatie ook! Niet gewoon een manneke achter de piano maar clowns, goocheltrucs, martial arts, roofvogels etc... Mooie shows! Ik ben alleen geweest, maar zeker een aanrader voor mensen met kinderen! Het hotel bevindt zich bovendien niet ver van het strand (200m?) en de haven (minder dan 1km). Een minpuntje is de Wifi (trage verbinding, verbreekt verschillende keren), maar ja een mens is toch op verlof hé.

Gereisd Alleenreizend in mei 2015

Beter dan de vorige keer :-)

fenna
16-9-2014

Vorig jaar ook geweest, had toen klachten. Maar had nu een veel betere kamer, schoon, niet gehorig en geen last van muggen gehad. Vorig jaar er ook last van dat het personeel dat alleen maar aandacht had voor gasten met kinderen, dit was dit jaar anders, fijn dat iemand je aan kijkt als ze in de eetzaal werken, vorig jaar niet één keer gebeurd. Waarom er toch weer heen gegaan? De ligging is heel ideaal, strand en gezellig centrum van Alcudia dichtbij.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2014

Prima hotel maar wel heel erg op kinderen gericht.

fenna
9-9-2013

Prima hotel, perfecte ligging. Eten is goed. Maar personeel is alleen op mensen met kinderen gericht, kan verder weinig vriendelijks af als je als alleen gaande daar bent. Schoon houden van de kamer gebeurde maar matig, wel genoeg schone handdoeken.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2013

Perfecte ligging, goede service

Johan
24-9-2012

Net terug van 12 dagen Alcudia Garden. Accommodatie is perfect gelegen, dicht bij de haven en de gezelligheid, vlak bij een lang zandstrand. Hotelkamers zijn eenvoudig, maar schoon. Enige minpunt was het lawaai 's nachts als gevolg van een generator vlak bij mijn kamer. Eten was vrij beperkt in keuze maar wel goed van kwaliteit en (logistiek heel knap) ik heb geen lege bak gezien.Het personeel is (vooral voor kinderen) erg vriendelijk en dienstverlenend.

Gereisd Alleenreizend in september 2012
2008

De kamers waren gruwelijk gehorig

Ch. Thijssens
30-5-2008

De kamers waren gruwelijk gehorig. Nog nooit zoiets meegemaakt. Er waren geen lounges, dus tot laat in de avond veel lawaai buiten op het terras. Het krioelde van de muggen. Verder was alles zonder meer perfect! Je moet wel gewend zijn aan kleine kinderen, want het krioelt ervan en ze kunnen enorm krijsen en huilen enz.

Gereisd Alleenreizend in mei 2008
2007

Voor de eerste keer in dit hotel voor de 6e keer in Alcudia

L. Clasener
21-9-2007

Voor de eerste keer in dit hotel voor de 6e keer in Alcudia. prima hotel niets mis mee, grote kamer, goede bedden, had geen last van mijn rug terwijl ik dat wel gauw heb. Wel gehorige kamers. Vriendelijk personeel. De muggen, is voor de eerste keer dat ik er last van had en dat komt door de vochtigheid deze zomer, andere jaren NOOIT een mug gezien. Zelf zat ik nooit bij het zwembad alleen op het strand maar het zag er allemaal goed verzorgt uit. Eten was goed, ja je moet gewoon zelf een beetje varieren. Volgend jaar is dit hotel voor mij zeker voor herhaling vatbaar. de ligging is goed t.o.v. winkels, strand, haven enz. All Incl is ook best handig, hoewel ik ook wel eens echt spaans ben gaan eten in het oude Alcudia, echt een spaans dorpje. Maar dat is omdat ik erg in het spaanse leven geinteresseerd ben.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alcudia Garden in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alcudia Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.