Aparthotel Alcudia Garden

Aparthotel
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°21°
Aparthotel Alcudia Garden
9,3

Het hotel Alcúdia Garden (Mallorca) biedt een prachtig uitzicht op de baai van Alcúdia. Als je de straat oversteekt sta je op het strand. Een hotel met grote zwembaden, jacuzzi, een poolbar, wellness, professionele animatie en heerlijk eten in de restaurants. Vanaf het hotel loop je zo naar het oude stadscentrum van Alcúdia.

363 reviews over Aparthotel Alcudia Garden in het Nederlands

Een geweldige vakantie voor alle leeftijden.

Sammy
16-9-2019

Een heerlijke vakantie gehad. Door de annulering van de vlucht een extra nacht kunnen blijven met super service geslapen in Palm Garden en in Alcudia Garden groot verschil in kamers. Zwembad heerlijk. Voor de allerkleinste zou een mini glijbaan leuk zijn. Animatie top! Kinderdisco soms erg chaotisch voor de kleinste, maar zeker goed.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Sommige zijn moeilijk te verstaan, wel vrolijk

Van't voort
14-9-2019

Prima hotel goed gevarieerd eten

erg fijne vakantie gehad

Monique
11-9-2019

Prima appartement op de begane grond met een tuintje en ligbedden. Appartement groot genoeg, ruime badkamer met douche. Dus geen gedoe met in bad douchen. Erg goede bedden! Eten erg goed en genoeg keuze. Zwembad ook prima, wel inderdaad handdoeken leggen. Hier hadden wij zelf geen last van aangezien ons tuintje op 10 meter van het zwembad lag. Het aanbod van activiteiten was voldoende, de avond shows vond ik erg tegenvallen. Binnen 2 min lopen sta je op het strand, een erg mooie baai. Loopt langzaam af waardoor dit voor kleine kinderen zeer geschikt is. In de buurt van het hotel verschillende winkels/ supermarkten. De haven bereik je binnen 10 min lopen. Wij hebben met ons gezin een erg fijne vakantie gehad, ik snap de slechte recenties echter niet. Ik ben wel benieuwd hoe luxe deze mensen het thuis dan hebben. Wij zijn al vele malen in luxe 5 sterren resorts in Turkije geweest en dus erg verwend, maar hier was het ook erg goed.

FTI Reizen

Een fijn bedrijf met erg vriendelijk personeel

Susanne
7-9-2019

10 dagen. 2-kamer appartement premium

Jelle Dijksen
4-9-2019

Het is een heel mooi verblijf met hele schone kamers, er is genoeg te doen ook met kleine kinderen.

Jullie zijn top!

Fam. Eijmoel
31-8-2019

We zijn heel tevreden We hebben heel veel respect voor al het personeel wat een lange dagen! Jullie zijn allemaal zo vriendelijk en zo vol met energie!

Prima vakantie

Suzanne
28-8-2019

Leuk complex, wij hadden een suite in het hoofdgebouw. Ruime kamer met aparte slaapkamer. Een grote slaapbank in de woonkamer. Balkon met uitzicht straatzijde. Wi-Fi was op deze kamer en bij het zwembad voldoende. Schoonmaak was voldoende op de kamer. Rondom het zwembad mag dit verbeterd worden, maar de mensen zelf mogen hun spullen ook beter opruimen. Er is al veel over geschreven maar te weinig bedden bij het zwembad voor het aantal gasten. De medewerkers bij de receptie vriendelijk. Badhandoeken voor 4 personen kostte rond de 60 euro voor 2 weken. Konden dagelijks gewisseld worden. Dit zou wat mij betreft bij de prijs in mogen. Dichtbij het strand gelegen. De eetzaal is inderdaad wat gehorig en voor het vlees ed. soms een lange rij, dit zou mogelijk anders opgezet kunnen worden. Het eten verder was goed. Animatie top en enthousiast.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima vakantie voor gezinnen met kleine kinderen

R. Gelderblom
26-8-2019

Na het lezen van aantal negatieve reviews gingen wij er best sceptisch naartoe. Maar viel ons mee. Wij hebben een prima vakantie gehad. Uiteraard aantal puntjes, maar dat is goed en snel opgelost. Zoals op de kamer aantal losse stopcontacten, beschimmelde douchegordijn en lekkage alles snel vervangen. Prima bedden en schoonmaak fijne hardwerkende vrouw. Ligging top bij strand en winkeltjes. Zwembad erg druk. En zwembadwater niet schoon. Oorontsteking tot gevolg en bijna niet kunnen vliegen. Dus oordoppen is aan te raden. Animatie voor kinderen fantastisch. Met name Dagmar was bij "knofje" favoriet. En ook Justin. Top de persoonlijke aandacht voor alle kinderen. Wij hadden een kamer met tuin aan de straatkant en naast speeltuin. Wij vonden een tuin erg fijn en straatkant geen belemmering. Even geen drukte van zwembad. Eten was erg goed. Niet erg afwisselend, maar was er niet op uitgekeken. Cocktails vallen tegen. Soort kant en klaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Aanrader, zeer vriendelijk, schoon, ideaal strand!

Fam. Visser
21-8-2019

Hotel is zeer (kind)vriendelijk en behulpzaam. Schoon. Je kamer wordt 5 dgn in de week schoon gemaakt. Eten is goed, voor ieder wat wils. Koud buffet en bij het warm buffet staan koks die het terplekke bereiden. Italiaans restaurant bij het hotel is een aanrader! Het is een kindvriendelijk hotel. Animatie hele dag door, met in de avond een show. Animatie in het Duits, Nederlands, Spaans en Engels. Zwembad heerlijk, zwemwater is anders dan in Nederland. Handdoekje leggen is het wel een beetje, maar nog te doen. Wordt tegen opgetreden. De lifeguard heeft maar slecht zicht op het zwembad vind ik. Hadden er twee moeten zijn en tenminste op een verhoging. Strand nog geen minuut lopen vanaf het hotel. Mooi zandstrand. Ideale baai. Loopt heel langzaam af, dus je kunt met je kinderen nog best ver de zee inlopen. Lekker warm zeewater, helder, leuke visjes. Alcudia town is een bezoekje waard. Al met al, zeer relaxte all inclusive vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super!

K
19-8-2019

Appartement met eigen tuintje super! Heel leuk personeel! Heerlijk eten Leuk voor kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alcudia Garden in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alcudia Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.