Aparthotel Alcudia Garden

Aparthotel
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
Aparthotel Alcudia Garden
9,3

Het hotel Alcúdia Garden (Mallorca) biedt een prachtig uitzicht op de baai van Alcúdia. Als je de straat oversteekt sta je op het strand. Een hotel met grote zwembaden, jacuzzi, een poolbar, wellness, professionele animatie en heerlijk eten in de restaurants. Vanaf het hotel loop je zo naar het oude stadscentrum van Alcúdia.

68 reviews over Aparthotel Alcudia Garden in het Nederlands

2008

geweldig

jordy
22-11-2008

mooi hotel met leuk zwembad mooie stad en zee was ook wel lekker alleen die muggen he als die er nou niet waren

Gereisd Familie in november 2008

Meevaller !!

Nancy
20-10-2008

Wij vonden het een mooi complex ! Wij lagen in blok 2 en het was totaal niet gehorig. Er was genoeg te eten en je kon zelfs 1 keer gratis eten in de pizzaria. Wij zelf zijn niet veel overdag bij het hotel geweest maar kan me voorstellen dat je je dan verveelt. Inderdaad jammer dat al het eten alleen in het restaurant was. Kamer groot en mooi ! Een auto huren is een aanrader !

Gereisd Familie in oktober 2008

wij gaan er niet meer heen

fam Cox 8 volwassen en 2kindjes v 1 jaar
14-10-2008

een tijd geleden werd het allemaal hel mooi beschreven,het viel ons tegen wel een mooi hotel en een zeer mooi tuin. het zwembad was ijskoud,de kleintjes gingen er niet in. heel gehorig.het was net of de kleintjes de waterpokken hadden,zo waren ze getoken door de muggen.terwijl we een apperaatje tegen de muggen hadden gekocht. en sàvonds hebben ze verschillende keren whisky in het bier gedaan. dat is geen grapje meer. ook in de coktails deden ze andere drank bij. toen we vertelde dat we naar de baas zouden gaan,is het niet meer gebeurd. het strand is aan de overkant van het hotel echt heel mooi.

Gereisd Familie in Tue Oct 14 2008 17:38:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

helemaal geweldig

mon
1-10-2008

een heel goed hotel, goed eten alle dagen verschillende soorten vlees en vis pasta´s aardappelprodukten rauwkost sauzen geweldig hotel de kamers werden elke dag schoon gemaakt en schone handoeken in overvloed de mensen moeten ook eens een keer tevreden zijn want het is nooit als thuis natuurlijk!!!!!!!

Zeer geslaagde vakantie

PH
19-9-2008

Ook wij zijn net terug uit Alcudia en we hebben een heerlijke vakantie gehad in Alcudia Garden. Idd erg vriendelijk personeel wat er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Kamers zijn niet super de luxe maar goed te doen. Wij zaten in blok 3 aan de kant van het zwembad en dat was perfect. Alleen 's avonds wat herrie van de animatie. Animatie was top, onze dochter van 20 maanden heeft elke avond genoten van de mini-disco. Eten was goed, niet overdreven veel keuze, maar ruim voldoende. De ligging is perfect. Nog geen 100 meter van het strand en midden in het centrum. Al met al: een aanrader voor iedereen met kinderen!!!!!!!!

Mooi familie resort

GB
18-9-2008

Net terug van 11 dagen AI. Ligging perfect! Voor de kids een heleboel aandacht. Had 2 muggen stekkers meegenomen en eigenlijk geen last van muggen gehad. Bedienend personeel was geweldig. Ik vond de dames van de receptie wat minder.... Kamers idd verouderd. Geen last van de buren, wel overlast uit de gang. Eerste week ook bedden moeten reserveren, maar gelukkig na een aantal dagen werd het een stuk rustiger en kon je een plekje kiezen. Wij zaten in blok 3 wat echt perfect is qua geluid. Tevens zwembadzijde, want schijnt dat het uitzicht aan de andere zijde minder was. Iedere avond kinderdisco en animatie al had ik het gevoel dat ze al een beetje aan het afbouwen waren. Waren niet echt flexibel. Al met al zouden we best nog eens terug gaan. Prachtig zandstrand. Bedden waren ook minder. Buffet was echt groots en veel, maar wel veel hetzelfde. Ook 2x in de pizzeria mogen eten, was echt heerlijk!

Geslaagde vakantie

S. Schiffer
16-9-2008

Net een week terug van een heerlijke vakantie in Alcudia Gardens met ons zoontje van 3 en half, mooie locatie en een zeer groot mooi aangelegd zwembad. Kamers zijn gehorig maar dat is na 23.00 uur ook afgelopen en dan is er alle rust!! Eten is gewoon goed maar je moet niet gaan vergelijken met thuis natuurlijk, animatie had ik op zich meer van verwacht, dat het de beste animatie is van Mallorca kan ik zeker niet bevestigen, ik heb ze beter gezien!! Strand en de zee erg dichtbij, ideaal voor kleine kinderen door de aflopende zee. Ook een erg mooi zandstrand......rekening gehouden met de muggenplaag maar als je een muggenstekker meeneemt of even daar koopt in de winkel heb je erg weinig last van muggen!! Mooie ruime kamers, en een zeer goed werkende airco wat ook erg prettig is. Al met al een zeer geslaagde vakantie in het mooie plaatsje Alcudia.

Gereisd Familie in Tue Sep 16 2008 11:30:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk aparthotel

Danielle
11-9-2008

Wij (met een baby van 8 maanden)zijn net een paar dagen terug van 8 dagen Alcudia Garden. Het is een heel mooi complex (vooral het zwembad) Eten vonden wij prima, vooral het ontbijt. De bediening is zeer vriendelijk vooral ook voor de kleintjes. Groot minpunt vonden wij de gehorigheid (wij zaten in blok 1 direct achter de animatie) je kon elkaar binnen niet verstaan zo luid. Wij hadden uitizhct op het zwembad. Niet echt handig voor de kinderen. Tevens waren onze bedden echt vreselijk en zijn de kamers zeer gehorig. De ligging nabij het centrum en het strand is super. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, maar door de slechte nachtrust zouden wij niet meer teruggaan.

Gewoon goed

GEDI
9-9-2008

We zijn net terug van een week alcudia garden. Op zich een prima aparthotel. De kamers zijn netjes en schoon en dat vind ik het belangrijkste.. Wij zaten in blok 2 en daar kan je idd beter niet zitten.. Dus het is een prima appartement maar vraag om een ander blok dan blok 2 (gehorig, af en toe stonk het er(niet op de kamers hoor!!)). Erg mooi zwembad, ook voor de hele kleintjes.. Eten is goed.. en voor de rest hebben we gewoon een hele leuke vakantie gehad. Maar echt een hotel voor gezinnen met kids.. Voor vragen mag je me best mailen.

Gereisd Familie in Tue Sep 09 2008 22:13:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

kindvriendelijk hotel

Fatima
5-9-2008

Wij zijn net een paar dagen terug van alcudia garden. Hadden er behoorlijk veel van verwacht n.a.v de beoordelingen hierzo. We vonden het op zich best een goed hotel. Het eten vond ik redelijk goed, best een ruime keus. De allinformule vonden we tegenvallen. De kamers waren niet slecht maar wel wat verouderd. En heeeeeeeeeeeel erg gehorig!!!! We werden er gek van. We hoorden snachts de buurman snurken! of de lichtknop aan en uit doen. Smorgens werd je weer wakker van de karren van de poetsvrouwen. We lagen zowiezo in blok 2, wat dus echt vreselijk is met een kind van een jaar die een beetje op tijd naar bed moet aangezien we het savonds op het balkon bijna tegen elkaar moesten schreeuwen om elkaar te verstaan. Zo hard hoorde je de shows daar. Voor ons geen alcudia garden meer. Het zwembad is wel heel mooi en de tuin en de animatie voor de kids ook.

Gereisd Familie in Fri Sep 05 2008 22:37:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alcudia Garden in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alcudia Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.