Aparthotel Alcudia Garden

Aparthotel
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
Aparthotel Alcudia Garden
9,3

Het hotel Alcúdia Garden (Mallorca) biedt een prachtig uitzicht op de baai van Alcúdia. Als je de straat oversteekt sta je op het strand. Een hotel met grote zwembaden, jacuzzi, een poolbar, wellness, professionele animatie en heerlijk eten in de restaurants. Vanaf het hotel loop je zo naar het oude stadscentrum van Alcúdia.

We hebben een aantal aanbieders voor Alcudia Garden voor je op een rij gezet:

Beachcheck

1 review over Aparthotel Alcudia Garden in het Nederlands

Super vakantie

Wel
16-6-2016

Prima hotel, veel voor kinderen, mini disco helemaal top!

Gereisd Zakelijk in juni 2016
the team of the Alcudia Garden hotel, director, 19-6-2016

Dear guest, Thank you for your great feedback! We are honored to score so high in the categories mentioned, and it motivates us to constantly strive to provide the highest quality level of service and products to our guests. The entertainment and animation program for kids is amazing as most of our guests comment to us. And we definitively treat our little guests as kings. We are glad that you had such a good time with us and hope you come back soon again. Kindest regards from all of the team at the Hotel Alcudia Garden

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alcudia Garden in Alcudia / Puerto de Alcudia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alcudia Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.