115 vragen over Aparthotel Alcudia Garden

• Laury Crama, 24-04-2019

Alcudia garden

Goedendag Wij vertrekken op 23 juni met ons zoontje van 3 naar alcudia garden. We hebben een 2 kamer appartement geboekt op alcudia garden zelf. Zijn dit mooie kamers ? Ons zoontje zal denk ik slapen op de slaapbank, is dit een beetje te doen?

• Leo, 21-02-2019

Lunchpakket

Als je de hele dag weg bent met je huurauto kun je dan een lunchpakket krijgen?

• leonie , 20-04-2018

appartementen Palm Garden (annex gebouw)

Zijn de appartement in Palm Garden, het annexgebouw, ook gerenoveerd? Is dit een aanrader met een kleintje van 1,5 jaar?

• Peetje, 14-04-2018

fotograaf

Heeft het hotel een fotoshop waar je een fotoreportage kunt laten maken? Of weet iemand of er in de buurt van het hotel een fotograaf zit?

We hebben een aantal aanbieders voor Alcudia Garden voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Beachcheck
    Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    FTI Reizen
    FTI Reizen

• Henk, 22-01-2018

Handdoekje leggen niemand zeggen

Leggen de gasten hier ook al de handoekken ‘s morgens om 7 uur op stoelen aan het zwembad die ze vervolgens ook als eigendom claimen omdat ze willen uitslapen, ontbijten en eerst naar het strand gaan om vervolgen om 16.00 uur op “hun” bedje te willen liggen?!

• Yvonne, 12-10-2017

2-pers.hotelkamers

Wie weet hoe de ligging en het uitzicht van de hotelkamers zijn??

• Stephan, 25-07-2017

Locatie suites?

In welk gebouw bevinden zich de suites? En waar kijken die op uit? Is het balkon groot genoeg voor 3 personen? En last but not least: is er nog steeds een muggenprobleem?

Alvast dank voor jullie reacties!

• P.Kos, 23-07-2017

3 kamer appartement

Waar bevindt zich het 3 kamer appartement , bij Alcudia garden op mallorca ?

Dewi , 04-08-2017

3 kamerapp. bevinden zich en het complex ernaast. Dit heet Palm Garden en hoort bij Alcudia Garden.

• Dirk-Jan, 09-07-2017

Strandbedden.

Wij gaan in September naar Alcudia Garden,mijn vraag is of er betaald moet worden voor de strandbedden.

Dewi , 04-08-2017

Bij het hotel zijn ze gewoon gratis. Bij het strand moet je ervoor betalen.

Pascalle, 29-08-2017

€6,50 per persoon. Dan heb je een bedje, parasol en een kluisje

• Yordy, 26-01-2017

Appartementen Palm Garden

Goedemorgen,

Wij gaan in juli naar Alcudia Garden, maar we zitten in het gedeelte van Palm Garden. Klopt het dat deze appartementen allemaal gerenoveerd zijn?

Groet, Yordy

leonie, 20-04-2018

Hoi Yordy,

Ik zie dat je geen antwoord hebt gehad op je vraag. Ik denk dat je inmiddels al wel geweest bent? Wij gaan komende zomer naar Alcudia Garden en verblijven in Palm Garden. Kun je mij inmiddels vertellen of de appartementen daar gerenoveerd zijn?