Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

49 Reviews over Finca Son Flora

• 9Helen18-08-2020

Heerlijk huis, op een fantastische locatie.

Heerlijk huis op een fantastische locatie met super lieve gastvrouw en heer. Wij waren hier met drie gezinnen en hebben ons prima vermaakt! Heerlijk zwembad, fijne bedden. Aanwezigheid van airco. Ligging huis is zeer centraal,wij hebben veel van het eiland kunnen zien. Kortom echt een aanrader! Ed en Wies zijn hele lieve mensen met het hart op de juiste plaats.

• 10Bart05-07-2020

Racefiets walhalla in top huis waar alles klopt

Met vrienden op jaarlijkse fiets trip en alles was top. Huis is top! Heerlijk zwembad. Alles doet het: goede bedden, goede airco, goede douches, geweldige ruimte en lady but not least: Ed en Wies die voor heerlijke ontvangst zorgen. Heeerrrlijk gegeten. Kom hier zeker terug en ook heel betaalbaar. Wat fijn was het hier!!

• 10Veerle02-07-2020

De perfecte uitvalsbasis voor je fietsvakantie

Grote villa in een rustige omgeving. Er is een ruime tuin, zwembad en verschillende plekken waar je heerlijk kunt zitten. Op fietsgebied kun je alle kanten uit en ben je snel in de bergen, maar ook snel vertrokken voor een vlakke rit. De communicatie met Wies en Ed is uitzonderlijk. Een betere gastvrouw/man kun je niet wensen.

• 9Christine Ros23-03-2020

Avontuur-rijk en compleet

‘Thuiskomen’ in een schitterend landhuis, waar een gevulde koelkast wacht en natuurlijk een warm bad is fantastisch!! Mallorca is al een avontuur-rijk eiland voor de mooiste fietstochten, maar de Bike Villas en de persoonlijke service van Ed en Wies maken het allemaal wel heel compleet. Vanuit het huis ontvouwt zich direct een netwerk aan routes voor zowel de mountainbike, racefiets als gravelbike. Ik heb dan ook elk uurtje optimaal benut vanuit alledrie de zadels, om na de inspanning enorm te genieten van de ontspanning die de luxe Bike Villa biedt. Aan alles is gedacht en Ed en Wies zetten zich duidelijk met veel passie in om ervoor te zorgen dat je gedurende het verblijf je mondhoeken niet kan laten zakken. Catering, verhuur van de fietsen, onderhoud, routes, transfer; mogelijkheden te over. Komen als een gast en vertrekken als familie. Dat is het gevoel dat zij mij hebben gegeven.

• 10Peak Cycling | Joyce23-03-2020

Super fijne plek en top locatie voor wielrenners!

Peak Cycling, ons eerste georganiseerde fietsavontuur op Mallorca, best spannend. Het bleek een groot succes! Dat was zeker ook te danken aan Ed & Wies die ons verblijf ontzettend aangenaam hebben gemaakt. Ze zijn enorm gastvrij, behulpzaam en flexibel, goed bereikbaar, weten precies waar je behoefte aan hebt en denken heel goed mee. Ed heeft geweldige fietsen voor ons geregeld, ons voorzien van prachtige en passende routes en de eerste boodschappen gedaan. Ook vonden we het superleuk dat hij 2 dagen met ons heeft meegefietst. Het ontbijt en diner van Wies zijn echte aanraders: gevarieerd, smaakvol en meer dan genoeg voor iedereen. Villa Son Flora ligt op een prachtige en rustige locatie, is lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Kortom: een topplek gerund door 2 absolute toppers! We wensen jullie heel veel sterkte, suc6 en gezondheid in deze b(iz)arre Corona tijden. Un abrazo fuerte, namens het hele Peak Cycling Team, Joyce

• 9Wilbert06-03-2020

GEWELDIG! Zeer goed verzorgd en gastvrij!

Het verblijf bij Ed en Wies is geweldig, ze staan klaar bij ontvangst en geven alles wat nodig is om er een geweldige week van te maken. De villa is van alle gemakken voorzien, is schoon en heeft alle ruimte. Het koken door Wies is echt een meerwaarde aan het verblijf!

• 10Marcel Schelberg03-11-2019

Een fantastisch verblijf om lekker te fietsen 👌

5 Sterren

Wat een ontzettend mooie plek om te verblijven! Het huis is van alle gemakken voorzien! 2 keukens, voorzien van elektrische apparatuur, ook meer dan genoeg keuken spullen. 3 badkamers. Je kunt rondom het huis op verschillende plekken heerlijk vertoeven, zwemmen en of bbqen. Rustige, Ideale ligging, in een prachtige omgeving. Fantastische fietsroutes kun je er maken ! Je bent met de auto binnen enkele minuten in het dorpje Alaró Je kunt ook Palma de Mallorca of Alcudia gaan bezoeken. En last but not least; De eigenaren Lies en Ed zijn toppers! Geven goede tips en staan ten alle tijden voor je klaar. Wij hebben een heel erg aangenaam, fantastisch verblijf gehad,waarvoor hartelijk dank!

• 9René en Naomi Hoogers27-10-2019

Genieten met een hoofdletter G..!

Ter ere van mijn vaders 70e verjaardag hebben wij met 9 personen in de herfstvakantie een week mogen genieten in 'Finca Son Flora'..! Deze prachtige en ruime Finca ligt aan de voet van het Tramuntana gebergte... Met een huurauto zijn alle uitjes die op je verlanglijstje van Mallorca staan makkelijk te doen..! Ed en Wies zijn ontzettend gastvrij en of je nu graag een keer wilt bbqen met z'n allen, hun het ontbijt, de eerste boodschappen of het eten wilt laten verzorgen, tips nodig hebt over uitjes of parkeerplaatsen bij een stad, Ed en Wies zijn goed bereikbaar en helpen je met veel enthousiasme verder..!

Wij zijn een dag naar het strand en naar Palma geweest, hebben de markt in Sineu bezocht (deze is op woensdag, leuke markt), hebben een tocht in de heuvels naar Sóller gelopen, dagje aan het zwembad gelegen en hebben een fietstocht gemaakt..!

Kortom: wij zijn een prachtig geluksmoment rijker..! Ed en Wies, bedankt voor alles..! :)

• 10Henry24-10-2019

Topper!

We hebben dit huis geboekt als uitvalsbasis voor een aantal mooie tochten op de racefiets. Ed heeft voor ons uitstekende racefietsen geregeld en zelfs een elektrische racefiets kon geregeld worden. De fietsen waren al aanwezig op moment van aankomst. Alleen even onze eigen trappers monteren en klaar! In de plaatsen in de nabijheid Alero en Lloseta (10 minuten met de auto) zijn prima restaurants te vinden als je niet zelf wilt koken. Maar buiten eten in de Finca aan een lange grote tafel op de veranda is ook heerlijk!

• 10Marieke van Altena25-09-2019

Dikke vette aanrader!!!

Ik had dit huis geboekt inclusief catering. Wat een verademing was dat! Na het fietsen een duik in het mooie zwembad, koelkasten goed gevuld en 's avonds de eigenaresse die heerlijk voor ons kookte. Het ontbrak ons aan niets. Prachtige omgeving, prachtig huis en hele fijne eigenaren.

Vakantiehuis Finca Son Flora info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)