Vakantiehuis

23 reviews over Vakantiehuis Finca Son Flora in het Nederlands

Perfect

Sander,
13-3-2019

Perfecte plek voor een fietsvakantie. Het huis ligt ideaal voor al het moois dat Mallorca qua fietsen te bieden heeft. Ook geweldig zijn de 14 eenpersoonsbedden aangezien wij met een groep vrienden waren. Verder is alles in het huis aanwezig om met 15 man heerlijk te verblijven.

Maar het hoogtepunt van dit huis is Ed de eigenaar. Hij regelde geweldige fietsen voor een mooie prijs, gaf routesuggesties, reageerde altijd super snel en heeft echt passie voor wat die doet. Alles werd geregeld zoals afgesproken en alles tegen een zeer schappelijke prijs.

Dit huis is de natte droom van elke wielrenner!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Ge-wel-dig

Timo,
14-2-2019

Erg mooie villa centraal gelegen op Mallorca, je kan alle kanten uit met de fiets! De geweldige service en het lekkere eten maken het af!

Walhalla voor fietsers!

Richard van der Wurff,
13-2-2019

Ik was met een groep fietsers te gast bij Wies en Ed. En Wies en Ed weten wat fietsers willen. Een prachtig onderkomen, op een supergoede plek, als uitvalsbasis voor uitdagende fietsritjes, met vóór die fietsritten een fantastisch ontbijt, en daarna een zo mogelijk nog betere lunch en diner. En ze regelden de transfer van en naar vliegveld én de huurfietsen ook nog voor ons! Écht een aanrader!

Wilbert,
13-2-2019

Prachtig verblijf. Super gastvrije en service gerichte eigenaren.

Beste locatie om te fietsen op Mallorca!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Werkelijk alles op 1 eiland! We gaan terug!

Gerard,
8-12-2018

Het was een bliksembezoek van 3 dagen, maar wat zijn we aangenaam verrast door en op dit prachtige eiland! Ed, Wies en Floor namen ons deze dagen mee in hun prachtige woonomgeving. Het verblijf Son Flora voelde al meteen als thuis. Het eten, de zee, de ruwe natuur waar het voor fietsers en hikers een waar paradijs is. We hebben wel 100x (per dag) ‘Wat mooi’ ‘Prachtig’ en ‘Geweldig!’ gezegd. Bezoek zeker de lokale markt en de foodhal en wie weet kun je nog iets betekenen voor het dierenasiel waar ze zich voor inzetten. We weten zeker dat we terug komen, maar dan iets langer! Ed, Wies en Floor, dank jullie wel voor deze ervaring!

Gereisd met partner in november 2018

Het was fantastisch !!

Jos Beerens,
8-10-2018

Geweldige vakantie gehad met mijn vrienden. Royaal huis met vele kamers en zitjes. Voor een fietsvakantie met je fietsmaten is het zeer aan te bevelen. Alle bergen zeer snel te bereiken. Maar ook om te wandelen en te hiken is prima om te doen. Op tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldige accommodatie!

Rob,
3-10-2018

Eind september een lang weekend verbleven op Finca Son Flora. Wat een geweldige accommodatie en een fijne gastvrouw en gastheer. Dit fijn verblijf ligt in een rustige omgeving met uitdagende fietsmogelijkheden op steenworp afstand.

Er is veel ruimte in en om het huis. Zelfs wanneer je met een grote groep bent, vind je altijd wel een plek voor jezelf. Alle vertrekken zijn netjes en in en om het zwembad is heerlijk herstellen na een dag flink fietsen. Bike Villas staat op mijn verlanglijst voor volgend jaar!

Gereisd met vrienden in september 2018

Een fantastische finca, ideaal voor groepen.

W. Roodbeen,
1-10-2018

Een heel fijne finca in het binnenland van Mallorca, aan de rand van het Tramuntana gebergte. Wij hebben met onze groep van 14 personen enorm genoten tijdens ons verblijf, de gastvrouw en gastheer, Wies en Ed zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Een gedeelte van de groep,heeft diverse fietstochten gemaakt, de finca is immers een prachtige uitvalbasis hiervoor. De dames onder ons hebben een korte wandeling gemaakt naar het in de buurt gelegen Castell Miguel, een wijngoed, waar je een fijne proeverij kunt doen van hun wijnen. Zeer de moeite waard. De finca is in nog geen 45 minuten tijd te bereiken vanaf het vliegveld en slechts 20 minuten rijden ben je aan het strand van Port Pollenca. Kortom, centraal gelegen. Ideaal voor groepen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldige plek!

Fam Smit,
2-9-2018

In 2016 al eens een week verbleven op deze bijzondere plek en nu voor de tweede keer mogen genieten van dit geweldige huis.

Het huis is van alle gemakken voorzien, een heerlijk zwembad en een geweldig uitzicht. Je bent binnen 40 min op een heerlijk strand en je bent zo in de mooiste dorpjes vanwege de centrale ligging. We zijn zelfs met de trein naar Palma gegaan vanaf het station bij Alaró.

Na een drukke dag kom je weer helemaal tot rust in de finca. Bergen, cultuur en strand, dat is voor ons vakantie. Kortom, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Grandioos verblijf in prachtige vila

Mark Arts,
7-7-2018

Grandioos verblijf, prachtige villa, heerlijk zwembad en fantastische ontvangst en service.

We zijn met ons kleine gezin 10 dagen verbleven op de onderverdeling Vd villa. Heerlijk ruim waarbij we aan alle kanten omgeven waren door een prachtige tuin. We hebben veel gebruik gemaakt van de buitenkeuken en ook de veranda was een heerlijke plek in de avond. Het zwembad op de eerste verdieping is goed bereikbaar, ligt goed in de zon en de faciliteiten rondom zijn prima voor een dagje zwemmen (ook voor kinderen). Faciliteiten voor kinderen zijn overigens in zijn geheel goed. Zelfs een autozitje aanwezig voor de huurauto (erg duur om te huren). We hebben rust gevonden op deze ruime plek en host Jacky en haar man zijn super servicegericht. Volgend jaar komen we we weer met de fietsvrienden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finca Son Flora in Alaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finca Son Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.