Vakantiehuis Finca Son Flora

Vakantiehuis
Vakantiehuis Finca Son Flora
9,3

Laatste review

Het was een bliksembezoek van 3 dagen, maar wat zijn we aangenaam verrast door en op dit prachtige eiland! Ed, Wies en Floor namen ons deze dagen mee in hun prachtige woonomgeving. Het verblijf Son Flora voelde al meteen als thuis. Het eten, de zee, de ruwe natuur waar het voor fietsers en hikers een waar paradijs is. We hebben wel 100x (per dag) ‘Wat mooi’ ‘Prachtig’ en ‘Geweldig!’ gezegd. Bezoek zeker de lokale markt en de foodhal en wie weet kun je nog iets betekenen voor het dierenasiel waar ze zich voor inzetten. We weten zeker dat we terug komen, maar dan iets langer! Ed, Wies en Floor, dank jullie wel voor deze ervaring!

19 reviews over Vakantiehuis Finca Son Flora in het Nederlands

Werkelijk alles op 1 eiland! We gaan terug!

Gerard,
8-12-2018

Het was fantastisch !!

Jos Beerens,
8-10-2018

Geweldige vakantie gehad met mijn vrienden. Royaal huis met vele kamers en zitjes. Voor een fietsvakantie met je fietsmaten is het zeer aan te bevelen. Alle bergen zeer snel te bereiken. Maar ook om te wandelen en te hiken is prima om te doen. Op tot volgend jaar.

Geweldige accommodatie!

Rob,
3-10-2018

Eind september een lang weekend verbleven op Finca Son Flora. Wat een geweldige accommodatie en een fijne gastvrouw en gastheer. Dit fijn verblijf ligt in een rustige omgeving met uitdagende fietsmogelijkheden op steenworp afstand.

Er is veel ruimte in en om het huis. Zelfs wanneer je met een grote groep bent, vind je altijd wel een plek voor jezelf. Alle vertrekken zijn netjes en in en om het zwembad is heerlijk herstellen na een dag flink fietsen. Bike Villas staat op mijn verlanglijst voor volgend jaar!

Een fantastische finca, ideaal voor groepen.

W. Roodbeen,
1-10-2018

Een heel fijne finca in het binnenland van Mallorca, aan de rand van het Tramuntana gebergte. Wij hebben met onze groep van 14 personen enorm genoten tijdens ons verblijf, de gastvrouw en gastheer, Wies en Ed zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Een gedeelte van de groep,heeft diverse fietstochten gemaakt, de finca is immers een prachtige uitvalbasis hiervoor. De dames onder ons hebben een korte wandeling gemaakt naar het in de buurt gelegen Castell Miguel, een wijngoed, waar je een fijne proeverij kunt doen van hun wijnen. Zeer de moeite waard. De finca is in nog geen 45 minuten tijd te bereiken vanaf het vliegveld en slechts 20 minuten rijden ben je aan het strand van Port Pollenca. Kortom, centraal gelegen. Ideaal voor groepen.

Geweldige plek!

Fam Smit,
2-9-2018

In 2016 al eens een week verbleven op deze bijzondere plek en nu voor de tweede keer mogen genieten van dit geweldige huis.

Het huis is van alle gemakken voorzien, een heerlijk zwembad en een geweldig uitzicht. Je bent binnen 40 min op een heerlijk strand en je bent zo in de mooiste dorpjes vanwege de centrale ligging. We zijn zelfs met de trein naar Palma gegaan vanaf het station bij Alaró.

Na een drukke dag kom je weer helemaal tot rust in de finca. Bergen, cultuur en strand, dat is voor ons vakantie. Kortom, een aanrader!

Grandioos verblijf in prachtige vila

Mark Arts,
7-7-2018

Grandioos verblijf, prachtige villa, heerlijk zwembad en fantastische ontvangst en service.

We zijn met ons kleine gezin 10 dagen verbleven op de onderverdeling Vd villa. Heerlijk ruim waarbij we aan alle kanten omgeven waren door een prachtige tuin. We hebben veel gebruik gemaakt van de buitenkeuken en ook de veranda was een heerlijke plek in de avond. Het zwembad op de eerste verdieping is goed bereikbaar, ligt goed in de zon en de faciliteiten rondom zijn prima voor een dagje zwemmen (ook voor kinderen). Faciliteiten voor kinderen zijn overigens in zijn geheel goed. Zelfs een autozitje aanwezig voor de huurauto (erg duur om te huren). We hebben rust gevonden op deze ruime plek en host Jacky en haar man zijn super servicegericht. Volgend jaar komen we we weer met de fietsvrienden.

Een echte aanrader!

Marion,
28-6-2018

Een prachtig, zeer fris en ruim huis, van alle gemakken voorzien en op een unieke locatie gelegen. Bij toeval zijn we hier terecht gekomen. Wat een kado voor ons allemaal.

Na een hartelijke ontvangst hebben we genoten in deze magnifieke omgeving. Rustig gelegen maar tegelijkertijd kun je in korte tijd alle leuke en mooie plekjes van Mallorca gemakkelijk en snel bereiken.

Een aanrader!

Fantastisch!!

Renée,
27-5-2018

Een geweldig mooie accommodatie in de prachtige omgeving van het Tramuntana gebergte. We waren met de familie, 8 volwassenen en 4 kinderen. Een beter verblijf hadden we ons niet kunnen wensen. Het huis is van alle gemakken voorzien. Ruim voldoende kamers en badkamers, een mooi zwembad en genoeg speelgoed en vertier voor de kids.

De keuken was perfect uitgerust en we hebben een aantal keer genoten van de gezellige bbq ruimte met grote ronde tafel.

Rondom het huis hebben de kids zich op en top vermaakt. Met de beschikbaarheid van een auto ben je op 30-40 minuten rijden bij allerlei leuke dorpjes, stadjes en strandjes.

Een heerlijke vakantie gehad in een rustige omgeving en een huis met een fantastisch uitzicht. Een aanrader voor groepen vrienden en families.

Absolute aanrader!

Ron,
25-5-2018

Een prachtige villa op de perfecte locatie als je van de rust van het binnenland en de nabijheid van de bergen houdt. Een ideale uitvalsbasis om tochten naar zowel de noord- als zuidzijde van de bergketen te maken, maar ook naar het vlakkere binnenland.

In 2017 hebben we hier ook al onze fietsvakantie naar volle tevredenheid mogen verbrengen. Toen zaten we in het onderste appartement, nu hebben we mogen genieten van het nog luxere bovenste appartement.

Zeer veel ruimte ( zeker aangezien we met 3 personen waren, waar het geschikt is voor 10) Met een groot overdekt balkon met prachtig uitzicht waar je prima buiten kan eten, ook als het erg zonnig of juist wat koeler is. Diverse zitjes rondom, bbq, mooi zwembad en ruime woon- en slaapkamers met traditionele inrichting. Enkel de keuken is ietwat gedateerd, maar zeker geschikt om ook voor een grote groepen te kunnen koken.

Kortom een absolute aanrader! Hier kom ik graag terug :)

Niet meer zoeken maar boeken, top!

Eric Knorr,
19-4-2018

Een absolute aanrader die uitstekend past bij een groep die wil gaan fietsen of wandelen.

Vanuit het huis zijn diversen fietsroutes uitstekend te bereiken. Vooral als je van glooiend parcours houdt.

De accommodatie is van alle gemakken voorzien en verkeerd in een prima staat. Daarnaast was alles keurig schoon. Het huis ligt in een rustige bosrijke omgeving, 1 minuut fietsen vanaf een doorgaand (prima) weggetje.

Wij zijn met 12 volwassenen afgereisd en hebben genoten.

Zelfs het zwembad is volop gebruikt toen we na het fietsen terugkwamen.

Voor liefhebbers van sport TV; zelfs Fox en Ziggo alsmede Nederlandstalige zenders konden we ter plaatse bekijken.

Kortom, niet zoeken, boeken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finca Son Flora in Alaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finca Son Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.