Vakantiehuis Finca Son Flora

Tonen op kaart

43 reviews over Vakantiehuis Finca Son Flora

• 2019
    10Marcel Schelberg03-11-2019

Een fantastisch verblijf om lekker te fietsen 👌

5 Sterren

Wat een ontzettend mooie plek om te verblijven! Het huis is van alle gemakken voorzien! 2 keukens, voorzien van elektrische apparatuur, ook meer dan genoeg keuken spullen. 3 badkamers. Je kunt rondom het huis op verschillende plekken heerlijk vertoeven, zwemmen en of bbqen. Rustige, Ideale ligging, in een prachtige omgeving. Fantastische fietsroutes kun je er maken ! Je bent met de auto binnen enkele minuten in het dorpje Alaró Je kunt ook Palma de Mallorca of Alcudia gaan bezoeken. En last but not least; De eigenaren Lies en Ed zijn toppers! Geven goede tips en staan ten alle tijden voor je klaar. Wij hebben een heel erg aangenaam, fantastisch verblijf gehad,waarvoor hartelijk dank!

• 9René en Naomi Hoogers27-10-2019

Genieten met een hoofdletter G..!

Ter ere van mijn vaders 70e verjaardag hebben wij met 9 personen in de herfstvakantie een week mogen genieten in 'Finca Son Flora'..! Deze prachtige en ruime Finca ligt aan de voet van het Tramuntana gebergte... Met een huurauto zijn alle uitjes die op je verlanglijstje van Mallorca staan makkelijk te doen..! Ed en Wies zijn ontzettend gastvrij en of je nu graag een keer wilt bbqen met z'n allen, hun het ontbijt, de eerste boodschappen of het eten wilt laten verzorgen, tips nodig hebt over uitjes of parkeerplaatsen bij een stad, Ed en Wies zijn goed bereikbaar en helpen je met veel enthousiasme verder..!

Wij zijn een dag naar het strand en naar Palma geweest, hebben de markt in Sineu bezocht (deze is op woensdag, leuke markt), hebben een tocht in de heuvels naar Sóller gelopen, dagje aan het zwembad gelegen en hebben een fietstocht gemaakt..!

Kortom: wij zijn een prachtig geluksmoment rijker..! Ed en Wies, bedankt voor alles..! :)

• 10Henry24-10-2019

Topper!

We hebben dit huis geboekt als uitvalsbasis voor een aantal mooie tochten op de racefiets. Ed heeft voor ons uitstekende racefietsen geregeld en zelfs een elektrische racefiets kon geregeld worden. De fietsen waren al aanwezig op moment van aankomst. Alleen even onze eigen trappers monteren en klaar! In de plaatsen in de nabijheid Alero en Lloseta (10 minuten met de auto) zijn prima restaurants te vinden als je niet zelf wilt koken. Maar buiten eten in de Finca aan een lange grote tafel op de veranda is ook heerlijk!

• 10Marieke van Altena25-09-2019

Dikke vette aanrader!!!

Ik had dit huis geboekt inclusief catering. Wat een verademing was dat! Na het fietsen een duik in het mooie zwembad, koelkasten goed gevuld en 's avonds de eigenaresse die heerlijk voor ons kookte. Het ontbrak ons aan niets. Prachtige omgeving, prachtig huis en hele fijne eigenaren.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Team-1215-09-2019

Goede ontvangst en begeleiding door ed en wies. Huurauto s stonden klaar op het vliegveld en de koelkast was al gevuld. Het was een werkstage voor kwetsbare jongeren waarbij ontwikkeling centraal stond. Ed en wies waren erg dankbaar voor het werk dat we deden en hadden zelfs geregeld dat we een dag konden klussen bij een zwerfhondenopvang. Uiteraard hebben we ook volop in en bij de finca zelf geklust. Daarnaast nog leuke activiteiten gedaan met de jongeren waarbij Ed ons heeft geadviseerd en geholpen. Kortom een supervaring voor deze jongeren in een fantastische villa en betrokken gastvrouw en gastheer

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Andy& Liesbeth01-07-2019

TOP!!8

Prachtige locatie, fantastisch huis, heerlijke en goed verzorgde catering van Wies, fietshuur perfect geregeld door Ed.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Paul van Dijck07-06-2019

Fantastic Biking!

Met Pasen had ik het geluk om in Finca son Flora te verblijven. Wij waren met een groep van 10 personen voor een week racefietsen op Mallorca. Finca Son Flora heeft een perfecte locatie om te gaan fietsen. Door de centrale ligging is het mogelijk om alle richtingen op te fietsen en de mooiste routes van Mallorca te fietsen. Zeker een aanrader: San flora and me 'll meet again.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Lotte30-05-2019

Top plek, ideaal voor een groep

We waren met een groep van 11 hier voor een photoshoot fietskleding. De locatie is centraal gelegen tussen de mooiste spots. Het huis is prachtig en de eigenaar heel gastvrij en flexibel. Erg hulpzaam ook met het in ontvangst nemen van een pakketje dat werd nagestuurd, tips voor mooie plekken voor de shoot, ontvangen van scooter die werd afgeleverd etc. Erg fijn incl ontbijt, lunch en avondeten . Keurig verzorgd, koelkast altijd gevuld en lekker eten. Mooie veranda waar je met zijn alle gezellig zit met mooi uitzicht. Hele fijne villa, aanrader! Voor zowel familiereis, zakelijke trips als vriendentrip! Perfecte plek voor een fietsvakantie, maar ook zonder fiets.

Zakelijk gereisd in mei 2019

• 9Dennis bruin22-05-2019

Een echte aanrader met heel veel extra !

Een geweldig huis op een ideale plek op het eiland. Veel rust en een mooie uitvals plek voor fietsers, wandelaars en een top locatie voor een retreat. De eigenaar is een super aardige man die heel veel doet om het verblijf zo mooie leuk mogelijk te maken. Wij waren daar om te fietsen en eigenaar Ed regelde een gids die elke centimeter van het eiland kent en ons daardoor een aantal geweldige dagen heeft bezorgt . Wij gaan zeker terug.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Martin01-05-2019

Toplocatie, fantastisch huis, gastvrije eigenaren

Echt een fantastische plek om te genieten van een (fietsvakantie), de ligging is super en heerlijk rustig. De villa heerlijk ruim, met mooie grote kamers, een grote keuken en living. De gastvrijheid van de eigenaren Ed en Wies is fantastisch we voelden ons gelijk thuis, alles op en top geregeld voor een heel schappelijke prijs.

Als wielerliefhebber een echte toplocatie om het eiland op de fiets te ontdekken, zelf een mooie fietsschuur en onderhoudsmateriaal is aanwezig! Ik kom hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in april 2019

0 tips over Vakantiehuis Finca Son Flora