Vakantiehuis

12 reviews over Vakantiehuis Can Domingo in het Nederlands

Super locatie!

Wout,
13-3-2019

Ed heeft goed voor ons gezorgd.

Fantastisch mooi schoon verblijf

Niels Disveld,
12-3-2019

Het was een super mooi en schoon verblijf we hebben er met de groep een leuke tijd gehad zeker aan te raden komen zelf volgend jaar weer terug

Fantastische week gehad!

Finn Canton,
11-3-2019

Ruime luxueuze villa waar je goed met een grote (fiets)groep kunt verblijven. De villa is net en hygiënisch en de voorzieningen zijn bestemd voor grote groepen. Daarnaast kun je lekker in en langs het zwembad genieten van het geweldige Spaanse weer. De verhuurders zijn enorm gastvrij en laten je direct welkom voelen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Super georganiseerd.

Arjan,
11-3-2019

Top locatie om met een groep op fietsvakantie te gaan. Het was super georganiseerd. De fietshuur was uiteraard ook super geregeld.

Coole ervaring

Lod Vaessen,
11-3-2019

Grote nette villa, prachtige locatie met mooi uitzicht en een zwembad. Genoeg ruimte en gastvriendelijkheid.

Alleen jammer dat de stroom vaak uitviel en de wasbak verstopt zat en de loodgieter niet kwam opdagen.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Top trainingskamp, door het huis, lokatie en Ed.

Arno Bouten,
7-3-2019

Top geregeld, je hebt lokaal een man die overal de weg weet. Qua fietsroutes maar ook voor alles wat je op reis kan gebeuren heb je de zekerheid dat je een hulplijn hebt. Ik ga het huis en Ed Claassen bij alle vrienden aanbevelen. Qua lokaties zit je precies dicht genoeg bij de bergen.

Onvergetelijk!

Fam. Nijenhuis,
4-1-2019

Met kinderen en kleinkinderen (4 stuks in de leeftijd 5 tot 9 jaar) kwamen we op 27 december aan in Can Domingo. Het was een bewolkte dag en ook de volgende dag was wat somber. Lekker de open haard aan en met een dekentje toch buiten zitten. De dagen erna scheen de zon volop, het leek wel voorjaar. En dat bleef zo gedurende onze hele vakantie tot 4 januari. Het huis is groot, alles is er en voor de kleinkinderen was het een paradijs, vooral het buiten spelen met fietsjes, voetbalspel, tafeltennis etc. Ed en Wies zijn ontzettend vriendelijke mensen. Onze oudste kleindochter vierde op 30 december haar verjaardag en op verzoek bakte Wies een overheerlijke carrot cake. We hebben het zwembad niet gebruikt (te koud) maar hebben het ook niet gemist. De omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen. Dit was een vakantie om nooit te vergeten. Het vele buiten zijn helpt ons de winter wel door. Ed en Wies: bedankt!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Ideaal gelegen mooie Finca

van Wersch,
27-11-2018

Met een groep van 7 personen een lang weekend in november verbleven. Een hartelijk ontvangst van Ed en Wies inclusief een uitgebreide rondleiding door de fraaie Finca met mooi zwembad (maar helaas te koud in november). De tuin hing vol met sinaasappels, die je zelf kon plukken, verser kregen we het niet! Alaró ligt perfect voor tripjes naar Palma of mooie dorpjes zoals Valdemossa of Soller. Perfect huis voor families of groepen. Aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2018

Een fijne, schone, gastvrije villa!

Yvonne,
6-11-2018

Een prima uitziende villa met een lekker zwembad heeft ons een prima vakantie bezorgd. Het is niet het nieuwste van het nieuwste maar alles functioneert het is schoon oftewel ons verblijf was zeer aangenaam. Ed en Wies zijn ontzettend gastvrij en je kunt er voor alle hulp en/of tips terecht. Ondanks de herfstachtige periode nog redelijk wat zon gehad. Kortom we hebben genoten! Super bedankt voor deze vakantie!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Daniëlle,
21-10-2018

Een fantastisch huis op een prachtige plek! Wij waren met 2 jonge gezinnen en er was volop ruimte. Het huis heeft 6 slaapkamers en 4 badkamers en ook buiten een heerlijke plek voor kinderen om te spelen. Alaró is een leuk plaatsje met typische Spaanse sfeer. Het huis ligt gunstig voor uitstapjes. Je bent zo in de bergen, op het strand of in een grote stad. Mallorca heeft ons verrast door de leuke dorpjes en mooie natuur. Een geweldige vakantie dus!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Can Domingo in Alaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Can Domingo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.