Vakantiehuis Can Domingo

5 reviews over Vakantiehuis Can Domingo in het Nederlands

Ideaal gelegen mooie Finca

van Wersch,
27-11-2018

Met een groep van 7 personen een lang weekend in november verbleven. Een hartelijk ontvangst van Ed en Wies inclusief een uitgebreide rondleiding door de fraaie Finca met mooi zwembad (maar helaas te koud in november). De tuin hing vol met sinaasappels, die je zelf kon plukken, verser kregen we het niet! Alaró ligt perfect voor tripjes naar Palma of mooie dorpjes zoals Valdemossa of Soller. Perfect huis voor families of groepen. Aanrader!

Een fijne, schone, gastvrije villa!

Yvonne,
6-11-2018

Een prima uitziende villa met een lekker zwembad heeft ons een prima vakantie bezorgd. Het is niet het nieuwste van het nieuwste maar alles functioneert het is schoon oftewel ons verblijf was zeer aangenaam. Ed en Wies zijn ontzettend gastvrij en je kunt er voor alle hulp en/of tips terecht. Ondanks de herfstachtige periode nog redelijk wat zon gehad. Kortom we hebben genoten! Super bedankt voor deze vakantie!

Daniëlle,
21-10-2018

Een fantastisch huis op een prachtige plek! Wij waren met 2 jonge gezinnen en er was volop ruimte. Het huis heeft 6 slaapkamers en 4 badkamers en ook buiten een heerlijke plek voor kinderen om te spelen. Alaró is een leuk plaatsje met typische Spaanse sfeer. Het huis ligt gunstig voor uitstapjes. Je bent zo in de bergen, op het strand of in een grote stad. Mallorca heeft ons verrast door de leuke dorpjes en mooie natuur. Een geweldige vakantie dus!

Om nooit te vergeten !!

Fietsclub de Kilomaetervraeters,
8-10-2018

Met 12 personen 4 dagen van deze prachtige finca genoten. Perfecte ligging om schitterende, ook uitdagende, fietstochten te ondernemen. Finca ligt lekker rustig op een paar kilometer van Alaro, en heeft alles wat je je maar kan wensen. Kamers, sanitair, zwembad terras,... allemaal top een echte aanrader waar ons "clubje" zeker naar terug zal keren. Genieten van de eerste tot de laatste minuut.

Fantastisch!

Angelique,
21-5-2018

Een echte aanrader! Prachtige finca met voldoende ruimte voor groot gezelschap. De ligging is perfect voor wandeltochten en fietstochten te maken. Kamers en badkamers zien er prima uit. Voor de grotere kinderen is er een pingpongtafel, 2 voetbaltafels en een kleine biljarttafel. Er is een prachtig zwembad met aparte ruimte met douche en toilet. We hebben ook gebruik gemaakt van de ontbijtservice, die was overheerlijk en goed verzorgt. Wij hebben een super vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Can Domingo in Alaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Can Domingo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.