Vakantiehuis Can Domingo

Meer vakantiehuis info

24 reviews over Vakantiehuis Can Domingo

• 2019
    9Fam. Martens24-05-2019

Uitstekende uitvalsbasis voor Mallorca!!

Wij zijn met een gezien met 2 kleine kindjes hier geweest en kunnen het van harte aanbevelen. Blije kindjes = blije ouders en hier was alles om de kinderen blij te maken - zwembad, glijbaantje, schommel, fietsjes. Ed is een super-host: aardig, voorkomend (bijv. mijn accu was leeg en Ed stond direct op de stoep om hem op te laden!).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Pedro23-05-2019

Fantastisch!!

We zijn al weer een weekje thuis van onze geweldige fietsweek op Mallorca, en we hebben nu al heimwee!! Mallorca leent zich bij uitstek voor uitdagende fietstochten die ook voor ons (als 50+ ers:)) goed te doen zijn. Prachtige beklimmingen en mooie uitzichten, leuke dorpjes met voldoende mogelijkheden voor een hapje/drankje onderweg. Tja, en dan op het einde van de dag terug naar ons prachtige verblijf met heerlijk zwembad. Can Domingo heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen, dat zie je wel aan de score. Daarbij nog de gastvrijheid en goede zorgen van Wies en Ed en je hebt alle ingrediënten voor een geslaagde fietsvakantie!! Can Domingo is een echte aanrader, goede bedden, veel ruimte, schoon en mooie ligging. Kortom; wij komen zeker weer terug!!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Marnix Hollemans08-05-2019

Wat een geweldige Mallorca 312 week

Met een groep fietsvrienden hebben wij deelgenomen aan de Mallorca 312 waarbij we een fantastische week in de mooi gelegen Villa van Ed en Wies hebben mogen ervaren. Deze week is volledig verzorgd waarbij we op alle vlakken zoals eten,drinken en de persoonlijke begeleiding niks tekort zijn gekomen en geen vraag te gek was. De villa is rijkelijk uitgerust en van alle gemakken voorzien. De bedden zijn van goede kwaliteit waardoor je 's ochtends weer uitgerust en fris aan de dag kan beginnen. Om de fietsen te stallen is er een mooie ruimte beschikbaar waar div. gereedschap en onderhoudsartikelen aanwezig zijn waardoor ook je fiets niks tekort komt. Ed en Wies nogmaals bedankt voor deze memorabele week en we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Martin01-05-2019

Ik kom hier zeker terug, top!

Afgelopen week een verblijf bij Ed en Wies in deze fantastisch mooie finca gehad met een fietsgroep, het is een ruime comfortabele villa met alle voorzieningen die je wenst, heerlijke bedden om in te slapen en meer dan voldoende ruimte in en rondom de villa. We werden zeer gastvrij ontvangen en de verzorging (we hadden een all-inn arrangement) was super! Door de centrale ligging van villa op het eiland is dit een toplocatie als je een mooie fietsvakantie zoekt!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Wout13-03-2019

Super locatie!

Ed heeft goed voor ons gezorgd.

• 10Niels Disveld12-03-2019

Fantastisch mooi schoon verblijf

Het was een super mooi en schoon verblijf we hebben er met de groep een leuke tijd gehad zeker aan te raden komen zelf volgend jaar weer terug

• 8Finn Canton11-03-2019

Fantastische week gehad!

Ruime luxueuze villa waar je goed met een grote (fiets)groep kunt verblijven. De villa is net en hygiënisch en de voorzieningen zijn bestemd voor grote groepen. Daarnaast kun je lekker in en langs het zwembad genieten van het geweldige Spaanse weer. De verhuurders zijn enorm gastvrij en laten je direct welkom voelen. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Arjan11-03-2019

Super georganiseerd.

Top locatie om met een groep op fietsvakantie te gaan. Het was super georganiseerd. De fietshuur was uiteraard ook super geregeld.

• 8Lod Vaessen11-03-2019

Coole ervaring

Grote nette villa, prachtige locatie met mooi uitzicht en een zwembad. Genoeg ruimte en gastvriendelijkheid. Alleen jammer dat de stroom vaak uitviel en de wasbak verstopt zat en de loodgieter niet kwam opdagen.

• 10Arno Bouten07-03-2019

Top trainingskamp, door het huis, lokatie en Ed.

Top geregeld, je hebt lokaal een man die overal de weg weet. Qua fietsroutes maar ook voor alles wat je op reis kan gebeuren heb je de zekerheid dat je een hulplijn hebt. Ik ga het huis en Ed Claassen bij alle vrienden aanbevelen. Qua lokaties zit je precies dicht genoeg bij de bergen.

Vakantiehuis Can Domingo info

• Aantal personen8 tot 12