• 1.085
      1.103

1.531

vakantie Mallorca

Reviews over accommodaties in Mallorca

Fantastich. Voor herhaling vatbaar.

Miranda,
    2-12-2018

Het was heerlijk! Ik ben hier geweest met een groepje vrienden, we zijn allemaal tussen de 20 en 27 jaar. Het was top! We waren met zn 8en, en we hadden 4 kamers. De prijs viel heeeel erg mee! We waren veel minder kwijt dan verwacht. De kamers waren top, en super schoon. Bedden opgemaakt. Heerlijk uitzicht. De service was ook perfect. Ik had een aantal vragen en werden meteen uitgebreid en aardig beantwoord. Het eten was beter dan verwacht, vers en warm. Er waren ook kinderen aan t spelen in een speciale kinderhoek, dus ze zaten niet overal doorheen te rennen. En het zwembad... pfoe! Heerlijke temperatuur, best groot, en hygienisch, er zaten geen bladeren of iets in. Deze bestemming ga ik zeker vaker heen. Echte aanrader!!

Héérlijk

José,
    1-12-2018

Gemoedelijk, fijn hotel. Netjes. Goede schoonmaak, lekker eten en op een prima locatie

Vervelen doe je je hier zeker niet!

Marieke Macquiné,
    30-11-2018

Zon, zee, strand en dat allemaal op loopafstand! We hebben hier genoten van een heerlijke zomervakantie. Animatie was top, hotel was verschrikkelijk...GOED! Een ontzettend groot opgezet park en heel erg kindvriendelijk. Er zijn verschillende zwembaden waaronder 1 zwembad gericht op kinderen, altijd voldoende ligbedjes, een dierenweide, sportmogelijkheden, kinderen kunnen een rondje varen in een bootje en noem het maar op. Midden op het park is een theater waar iedere avond een minidisco is en ook zijn er vele andere activiteiten. Sa Coma zelf is een klein plekje, maar je bent met de bus of een gratis treintje al snel in één van de naast gelegen dorpjes. Een wandeling naar het kasteel is ook zeker een aanrader en houd je niet van wandelen kun je met paard en wagen worden gebracht. Oftewel, wij hebben hier 8 dagen ontzettend genoten van onze zomervakantie 2018 en zijn zeker van plan om nog eens terug te gaan!

Prachtige week!

Cooper Schilders,
    29-11-2018

Een geweldig hotel waar wij echt hebben genoten. Veel goed eten, vooral goede service en vriendelijke mensen. Wij gaan met dezelfde groep aankomende zomer in 2019 weer heen.

Heerlijk relaxen samen met kinderen

Janneke,
    29-11-2018

Dit was echt een mega fantastische vakantie!! Ondanks dat onze kinderen toen 4 en 5 waren, geweldig relaxt verblijf gehad. Geweldig kindebad, peuter bad, lief personeel, kids club, animatie gewoon echt super. We hadden geen all inclusieve maar de supermarkt bij het hotel had heerlijke verse broodjes e.d en de boulevard was op slechts 1km lopen van het resort af. Dus ook voor de kinderen prima te doen.