Mallorca

Reviews over accommodaties in Mallorca

Prima vakantie

Kai,
    4-2-2019

Mooie verzorgde kamers. Ligt wel op een heuvel dus niet geschikt voor mensen slecht te been. Voor kinderen top! Mooi zwembad met glijbanen. Eten is prima(wel jammer dat het binnen is) en het is best druk op het park in hoogseizoen. plaatsje ligt op kleine 10min lopen en is best leuk om een paar keer te bezichtigen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuk aparthotel met lekker eten.

Sietske van der Helm,
    26-1-2019

Het is echt een super leuk aparthotel. Het eten is goed en er is genoeg te doen voor kinderen. Het zwembad is leuk en het strand is niet al te ver(je kan het lopen, ongeveer 20 minuten. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Gereisd met vrienden in april 2018

dit is echt vakantie

jessie van Rooij,
    11-1-2019

wij hebben echt onwijs genoten. eten was super, gevarieerd en vers.ook voor de kinderen zat er iedere dag wel iets tussen. all in was ook goed. personeel gaf advies over een goede wijn die bij de all in formule behoorde. als iets niet all in was, was er altijd wel een goed alternatief wat wel all in was. zwembad is super tof voor kinderen van de basisschool leeftijd. en piratenboot was ook leuk voor peuters kleuters zonder diploma. wij hadden royale terasse kamer. pal in de zon niet te harden op het terras overdag. savonds wel lekker. jaccuzi werd goed onderhouden. dagelijks ph metingen etc. wij hebben er achteraf te weinig gebruik van gemaakt, voor ons niet het geld waard. overdag was het te heet op het terras en savonds zaten we bij de show. wellicht voor een ander wel die savonds nog veel op het terras zit. wij gingen vaak met de kids na het avond programma om een uur of 22.30 ook naar bed. kamer en handdoeken goed schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastich. Voor herhaling vatbaar.

Miranda,
    2-12-2018

Het was heerlijk! Ik ben hier geweest met een groepje vrienden, we zijn allemaal tussen de 20 en 27 jaar. Het was top! We waren met zn 8en, en we hadden 4 kamers. De prijs viel heeeel erg mee! We waren veel minder kwijt dan verwacht. De kamers waren top, en super schoon. Bedden opgemaakt. Heerlijk uitzicht. De service was ook perfect. Ik had een aantal vragen en werden meteen uitgebreid en aardig beantwoord. Het eten was beter dan verwacht, vers en warm. Er waren ook kinderen aan t spelen in een speciale kinderhoek, dus ze zaten niet overal doorheen te rennen. En het zwembad... pfoe! Heerlijke temperatuur, best groot, en hygienisch, er zaten geen bladeren of iets in. Deze bestemming ga ik zeker vaker heen. Echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2018