Sorteren

Reviews over Villaviciosa de Odón

Super! Zeker de moeite waard!

Molenaar
    12-7-2018

Reizend met camper afhankelijk van openbaar vervoer om in Madrid te komen. Fijne camping. Lekker rustig en heel schoon. Mooie ook ruime plekken met schaduw aanwezig. Kleine campingwinkel met alle basisbehoeften. Gewoon improviseren zoals een kampeerder kan. Goede bar/restaurant. Fijn schoon zwembad waar de kinderen niet worden terug gefloten. Vriendelijk behulpzaam en bijna allemaal Engelstalig. Dorpje op loopafstand (30min) maar ook bus voor de deur. Met buskaart voor mooie prijs in Madrid. Echt aan te bevelen en we zijn al heel wat gewend/verwend.

goede uitvalbasis

tonny morssinkhof
    16-10-2015

deze camping uitsluitend zien als een goede uitvalbasis voor een bezoek(en) aan Madrid-El Escorial en Toledo. Camping gelegen aan een drukke weg, hetgeen aan het begin van de camping nog wel eens voor geluidoverlast kan zorgen. ook staan op de camping veel vaste mobil homes en huisjes variërend van nieuw tot bouwval, van spanjaarden die met hun gezinnen tot diep in de nacht nog wel eens luidruchtig zijn! Zwembad goed , maar zonder uitstraling. Wij hadden een houten bungalow gehuurd, sober,maar doelmatig ingericht. Alles schoon. Fijne overdekte varanda. Goede busverbinding voor de camping naar centrum Madrid-ruim een half uur

Prima camping. Schoon en netjes Sanitair

R. Wiersma
    30-8-2015

Lekker zwembad op de camping. Word veel aan animatie voor kinderen gedaan. Het eten in het restaurant is redelijk.

De camping wordt bezocht door grote Spaanse gezinnen, wat tot diep in de nacht geluidsoverlast kan veroorzaken.

In plaats van de bus is het ook mogelijk om in het naastgelegen dorp Boadila (circa 4 km.)de metro richting Madrid te nemen. Deze rijdt freqenter.

Rustige camping dicht bij Madrid

hilda van Loon
    5-8-2013

Camping Arco Iris in Villaviciosa de Odón is een rustige camping met schaduwplekken en een heerlijk zwembad. Het personeel is erg vriendelijk en met de bus (halte ligt voor de camping) ben je binnen 45 minuten in het centrum van Madrid.

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Madrid

E.Borghouts
    21-6-2013

Op zich een prima camping om Madrid te bezoeken. De bus stopt voor de camping en in een half uur ben je in het centrum van Madrid. De bewegingssensoren voor douches en afwasbakken zijn even wennen, maar werken prima. Het personeel bij de receptie en in de bar is erg vriendelijk en behulpzaam.

Let op: het barretje op veel plaatsen bovenaan de camping is gemaakt van asbest!. Op sommige plaatsen is dit afgebroken en ligt zomaar open op de plaats.

Villaviciosa de Odón scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews