Sorteren

Reviews over accommodaties in Madrid

Ideaal stadshotel !

Katia Simon
    31-10-2018

Ideale ligging op de Gran Via. Ook makkelijk bereikbaar met de bus van de luchthaven naar het hotel (airport express shuttle tot Plaza de Cibeles + 5 min te voet). De hop-on hop-off bus stopt ook vlakbij. Kamers zijn ruim voor 2 personen, alsook de badkamer.

Goed ontbijt: alles heel vers en je kan eieren laten maken naar wens.

Een extra plus is zeker het zwembad en de zomerbar op het dak van het hotel.

The place to be voor een citytrip !

norbertjozef
    15-6-2018

Ideale ligging voor een stadsbezoek. Supervriendelijk personeel, goed geïsoleerde kamers, uitstekend ontbijt. Het desk-personeel heeft goede tips zoals Restaurant Casa Gallega (fijne Galicische keuken) en de flamencoshow Torres Bermejas en dit alles op wandelafstand.

Goed hotel voor een meerdaags verblijf in Madrid

Ruud
    10-4-2018

Hotel Acta Madfor is strategisch gelegen aan de rand van de oude binnenstad (wel: lopend een flinke heuvel op!) en tegenover shoppingmall Principe Pio (oud station). Leuk winkelen en ook goed dineren, diverse restaurants. De metro stopt hieronder. Hotelkamer; vraag om een kamer aan de achterzijde, etage 5 of hoger, dan heb je een balkonnetje met leuk uitzicht. 'Het ontbijt is voldoende, de kamers wat gehorig maar goed schoon en voor een verblijf van enkele dagen zeer geschikt. De regendouche is prettig. Wij verbleven hier met plezier.

Super goed hotel! Echt aanrader

Jill
    28-11-2017

Een fijn hotel waar je je welkom voelt.

Er wordt een goed ontbijtbuffet gepresenteerd met live cooking. Verse producten en er word nagedacht over het milieu. De kamers zijn prima en erg schoon. In de lobby kun je gratis van alles pakken zoals frisdrank, bier, wijn, broodjes en soep. Kortom een top hotel. Het hotel ligt 15min lopen van metrostation Barrio de la Concepion. Je kunt ook lijn 21 pakken, die brengt je van voor het hotel zo naar het metrostation. De ligging is daardoor ook prima.

prima!..

once
    12-11-2017

goed ontbijt, gedateerd maar schoon, receptie vriendelijk, nederlands, engels sprekend,