Hotel Vincci Via 66

• Sauna
Tonen op kaart

12 reviews over Hotel Vincci Via 66

• 8k.iking20-10-2013

Goed hotel, centraal gelegen en rustig

Een weekend Madrid geboekt voor 4 personen. Anderhalve dag van tevoren ging touroperator failliet en hadden we dus geen kamers.Hotel gebeld en alle medewerking gekregen. We moesten opnieuw boeken, dus ook 2e keer betalen. Hotel gaf ons als compensatie een superior room en gratis ontbijt. Het waren de laatste 2 beschikbare kamers. Zij hadden dit niet hoeven doen, maar alle lof voor de service. Hotel is keurig, badkamer is perfect. Bedden heerlijk. Binnen hoor je niets van de hectiek buiten. Vanaf het hotel is het meeste lopend te bezichtigen.Heerlijk nagenieten op het mooie dakterras.

Gereisd met partner in september 2013

• 8cock_gisele19-05-2013

Prachtig hotel met heerlijke bedden!

Keurig verzorgde kamers, goede bedden met (bijna) alles erop en eraan. Goede bedden, heerlijke douche, koelkastje en tv maar geen koffie/thee-kokertje en de airco deed nagenoeg niets. Het ontbijt is vers en zeer uitgebreid: verse broodjes, vleeswaren, kaas, sapjes, zoetigheden, koffie/thee, scrumbled egg etc.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9doorn5010-11-2012

Fantastich hotel

Het hotel was echt geweldig, charleston achtig inrichting, rustig, schoon en prima ontbijt. Het was alleen erg rustig in de lougne bar en restaurant. Maar we hebben in de restaurantjes in de buurt heerlijk gegeten. Als je op het fantastisch dakterras bent kun je je drankje beter zelf halen want als je belt om een glaasje wijn dan zeggen ze er al bij dat het minstens een kwartier gaat duren (naar 11 hoog brengen vinden ze dus niet leuk) De kamers zijn stil en pikdonker ondanks hartje centrum. Het is er alleen erg warm in het hele hotel ( 25 gr. in nov !) dus met ramen open geslapen en dan hoor je het lawaai van buiten wel.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9Suikerbroer22-10-2012

Perfect hotel voor een citytrip

mooi design van de kamers, rustig

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 9Jeroen31-03-2012

Heel goed en netjes hotel op een perfecte locatie

Vanaf het vliegveld met de metro in ca 20 minuten ben je in je hotel. Lijn 8 overstappen op Nuevos Ministerios en dan lijn 10 en uitstappen op Plaza Espana (uitgang Gran Via). Na 100 meter vind je het hotel opde hoek van de straat.

Hotel is schoon en netjes. Ga vooral even kijken op het terras bovenop het hotel. Geweldig uitzicht over de stad. Ontbijt is prima, niet al te uitgebreid maar voldoende. Kamers zijn klein maar schoon en modern ingericht. Hotel ligt op loopafstand van alle belangrijke bezienswaardigheden en winkelstraten. Kortom: perfect! Een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2012

• 9Anne Geelof27-11-2011

Perfect hotel voor een stedentrip

We verbleven in dit perfecte hotel als uitvalbasis voor een stedentrip in Madrid. De hotelkamers zijn in Art Deco stijl, met uitstekende bedden, een kluisje, tv en een complete zeer ruime badkamer. Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt bij de receptie en in het ontbijtrestaurant goed Engels. Het ontbijt levert een dikke voldoende op. Vanaf de Madrileense luchthaven Barajas kun je beter de metro (binnen een halfuur ben je in het hotel) dan een taxi (ongeveer € 30,00) nemen. Pak op de luchthaven metrolijn 8 (richting Nuevos Ministerios), stap op Nuevos Ministerios over op metrolijn 10 (richting Puerta del Sur) en stap uit op het station Plaza de Espana. Het is dan nog amper 200 meter lopen naar het hotel, dat aan de drukke Gran Via ligt. Met een Madrid Tourist Travel Pass (voor vijf dagen € 19,00) kun je onbeperkt van het openbaar vervoer gebruikmaken en ben je in zeer korte tijd bijvoorbeeld op de Sol, bij het Prado Museum of bij het stadion van Real Madrid.

Gereisd met partner in november 2011

• 8Jessica Bode16-08-2011

Top hotel op top locatie

Dit hotel voor 3 nachten geboekt via een touroperator. De vlucht en drie nachten kostte €350 p.p. en we hebben het geweldig gehad! En dan ben ik een zeer verwende hotelgast. Dit hotel ligt in het midden van het centrum en vlakbij de metro. Maak hier gebruik van. Het is snel en goedkoop (vooral dagkaarten). Ook van en naar het vliegveld (15 minuten). Ga niet met de taxi. Het duurt langer en is duurder.

Dit hotel is modern en de kamers zien er luxe en nieuw uit. Losse bedden die heerlijk slapen. Ook is er in iedere kamer een airco, kluis, tv en minibar. Als we dan ergens over moeten klagen is de douche, je staat in het bad met een afscherming. Ook is er geen draadloos internet. Wel via een kabel maar daar moet je voor betalen. We hebben geen ontbijt genomen. Zou ik ook nooit doen. Is hartstikke goed op straat. Verder is er een heerlijk dakterras en een prachtige bar. Maar daar zou ik niet teveel zijn. De stad is nog veel mooier.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9PdB08-08-2011

Echt de moeite waard

Hotel vincci via 66 ligt dicht bij alles waar je voor komt in deze omgeving. Dicht bij shopping centrum, dicht bij het paleis wat zeer de moeite is te bezichtigen. Hotel is precies zoals het op de foto's van de site staat. Kamers zijn ruin, prettig en van alle gemakken voorzien. Mooie moderne inrichting. Drukke straat is in het hotel niet te horen. Mensen zijn er zeer behulpzaam, vriendelijk en spreken redelijk Engels en dat is in Madrid zeer bijzonder. Ik zou dit hotel zeker bij bekende aanraden en als ik nog eens terug ga naar Madrid of een andere plaats waar deze keten is, zal ik daar zeker gebruik van maken.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Irma Leijden van Amstel05-08-2010

Buitengewoon prettig hotel

Makkelijk bereikbaar v/a luchthaven metro 8 naar Nuevos Ministerios, overstappen op metro 10 naar Plaza de Espana. (Metro retour luchthaven Aeropuerto T2, let op: daar nog een Airport Supplement Ticket kopen van 1,= p/p om eruit te kunnen). Hotel ligt centraal , veel op loopafstand: restaurants, shops, Prado, Reina Sofia, Thyssen-Bornemisza, Palacio Real. Parque del Retiro is aangenaam in het weekend: gezinnen/muzikanten/levende standbeelden/roeibootverhuur/ijscokarren. Hotel heeft fraaie kamers met airco/kluis/moderne inrichting, badkamer riant & volledig, perfecte bedden+hoofdkussens, ramen geluiddicht. Voor een mooi uitzicht/relaxen: op het dakterras (ligbedden+stoelen) kun je drankjes, tapas, etc bestellen. Heerlijk ontbijt met ruim keus uit brood/beleg/salades/etc. Ook als je laat komt wordt er aangevuld. Hotel is buitengewoon prettig, vriendelijk+behulpzaam personeel van receptie tot ontbijt (spreken allen Engels). Van harte aanbevolen!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Andre12-07-2010

Prima hotel

Mooi en goed hotel in de drukke winkelstraat Gran Via. Mooie inrichting en luxe kamers. Goede bedden ,douches en een uitgebreid hotel. Wij hebben hier een prima tijd gehad en vanuit het hotel zijn de bezienswaardigheden goed te bereiken. Wanneer je vanaf het vliegveld komt, neem dan de metro Plaza Espana ipv Gran Via,dat scheelt je een stuk lopen met de koffer

Gereisd met partner in juli 2010

3 tips over Hotel Vincci Via 66

• cock_gisele, 19-05-2013

Dit hotel ligt aan de Gran Via. We hebben zowel een kamer aan de voorzijde als aan de achterzijde gehad. Die aan de achterzijde zijn rustig gelegen: het raam kan 's nachts open blijven zonder geluidsoverlast. Trendy dakterras met fantàstisch uitzicht! Als je met de metro komt/gaat, ga dan naar Metro Plaza d'Espagna. Winkelstraten liggen vlakbij, evenals goede restaurants: La Cava Argentina (t.o. de Opera) en Con 2 fogones (vlakbij hotel).

• doorn50, 10-11-2012

Fiets tocht (highlights) geweldig leuk om te doen Baja-bikes

• Jeroen, 31-03-2012

Tip voor als je net aankomt en je op zoek bent naar goed (internationaal) eten voor een betaalbare prijs zonder al te veel gedoe: VIPS. Ligt aan de overkant van de straat.

Verder zeker doen: een wedstrijd bezoeken van Real (kaartjes kopen bij het stadion 1 of 2 dagen van te voren). En een fietstocht maken met Bajabikes (nederlandse gids).

0 vragen over Hotel Vincci Via 66

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages