Hotel Vincci Madrid Centrum

Hotel Vincci Madrid Centrum

8.1Fantastisch

Spanje, Madrid, Madrid

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Vincci Madrid Centrum voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Vincci Madrid Centrum

• 2019
    8Dominique13-06-2019

Fijn en net hotel op een toplocatie!

Fijn en net hotel op een toplocatie. Veel restaurants en cafés in de buurt en centrum en bezienswaardigheden op loopafstand.

Gereisd met partner in april 2019

• Oude reviews

9Fam.23-01-2013

Super

Mooi hotel met hele mooie kamers. Personeel was ook erg vriendelijk!

Gereisd met partner in mei 2011

• 0Gerlinde29-02-2012

Goed gelegen hotel in het centrum van Madrid

We zijn een weekend in Madrid geweest. We kwamen vroeg aan en konden direct in onze hotelkamer. Het was wel warm in het hotel. De kamer was netjes en op de 6e etage heb je geen last van geluidsoverlast. De bedden waren helaas wat hard. Het ontbijt 's ochtends was heerlijk en Plaza del Sol en Plaze Mayor zijn op loopafstand. We hebben genoten in Madrid.

Gereisd met partner in februari 2012

• 7Rick31-05-2011

Designhotel in het centrum

Uitstappen bij metrohalte sevilla en in minder dan vijf minuten ben je bij het hotel. De ligging is perfect, want in zo'n 10 minuten ben je bij de Gran Vía of kan je al gaan zitten op een terrasje bij Plaza Mayor. Loop je de andere kant op, ben je binnen tien minuten bij het Parque del Retiro, waar je echt het idee krijgt dat je niet meer in een stad bent met al dat groen. De hotelkamer viel erg tegen. De kamer, op de 8ste etage, zelf zag er mooi en modern uit, echter uitzicht hadden we niet. Onze kamer had wel een raam, maar dan met uitzicht naar de "binnenplaats" van vier bij vier meter (het hotel is in een soort blokvorm gebouwd). Verder was het bloedheet in de kamer, omdat de airco niet vol functioneerde (stond "op een lager pitje" in deze periode). Als er gewoon uitzicht was naar buiten en de airco functioneerde normaal, dan was de prijs-kwaliteitsverhouding perfect. O ja, gratis internet is enkel met LAN kabel die je bij de receptie kan krijgen. Dus geen gratis WIFI.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 10Marjo30-12-2009

Geweldig!

Super hotel, perfecte ligging. Wij hadden kamer 603 (met balkon). Je kunt hier wel het beste een kamer zo hoog mogelijk nemen (ivm geluidsoverlast van de straat). Goede service. Andere tips: restaurant Negro de Anglona, op de Segovia (zaaaaaaalig eten) en voor een lekker en rookvrij (!) ontbijt: le Pan Quotiedien op de gran Via 46.. heerlijk. Park Retiro is een aanrader en verder is heel Madrid geweldig!

Gereisd met partner in december 2009

• 10Marjo30-12-2009

Super en geweldig

Gereisd met partner in december 2009

• 7Fam. van den Berg21-07-2009

Mooi centraal gelegen

Helemaal niets mis met dit hotel. Goede centrale ligging. Kamers vrij klein, maar wat ben je daar nou. Ontbijt ook niets op aan te merken.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 8Jacques23-03-2009

Leuk en centraal gelegen

Het hotel ligt op loopafstand van het Prado, Thyssen-Bornemisza, Reina Sofia-museum en de Botanische Tuin. Puerta del Sol met cafe's en warenhuis El Corte Ingles liggen op een paar honderd meter. Metro-station is om de hoek. Tientallen Pin-automaten in de directe omgeving. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid, vers en goed van kwaliteit. De ontbijttijden zijn van 0700 tot 1030. In het weekend een uur later.

Minpuntjes: de toiletten zitten op kinderhoogte en het is in het hotel behoorlijk warm, daar kan de bescheiden airco op de kamer niet tegenop.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Marjo Hendrickx17-10-2008

Helemaal goed!!!

Goed hotel : mooie kamers, gunstige ligging overal dichtbij, geweldig ontbijt.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9rosa bouwman30-05-2008

Top hotel

Perfecte loktie echt hartje centrum vlak bij alle bezienswaardigheden. Gezellige pleintjes en terasjes in de buurt.

Mooi hotel hip en luxe gewldige kamers en prima prijzen

Aanrader huuren bootje in park el Retiro

Gereisd in mei 2008

Hotel Vincci Madrid Centrum info