Hotel Victoria 4

KinderhotelWeer vandaag25°13°
Hotel Victoria 4
8,2

63 reviews over Hotel Victoria 4 in het Nederlands

Zeer centraal en goed verzorgd hotel. Goed!

Francis, 11-2-2016

Ruime kamers met zeer goede (niet te hard) bedden. Met ramen dicht is er geen geluidsoverlast. Wel (in feb) zeer warme kamers. Verzorging is prima. Hotel ligt zeer centraal dus prima uitvalbasis. Voor de avond stikt het van de tapasbarretjes er omheen. Leuk! Ontbijt niet uitgebreid maar meer dan voldoende om de dag te beginnen.

Mooie ligging in het centrum

Antoinet van der wel, 3-5-2014

Zeer vriendelijk hotel. Ruime kamers met leuke balkonnetjes. Midden in het hart van madrid. Het restaurant camelia is ook zeer goed

Super locatie

dientje65, 6-11-2012

Erg mooi hotel op een superlocatie. Vlak bij de Puerta del Sol, hartje centrum. Kamers prima, wij hadden een kamer aan de Calle Victoria. Inderdaad met de raam open veel geluidsoverlast in het weekend. Maar als alles dicht is, valt het best mee. Wel erg warm op de kamers en in deze tijd van het jaar is er geen airco, centraal geregeld. Ontbijt prima. Voor een continentaal ontbijtbuffet erg uitgebreid. Je kan eventueel ook van de kaart bestellen. Ik ben zelf reisagent en ben erg blij dat ik hier ben terechtgekomen. Bij mijn volgende bezoek aan Madrid weer dit hotel.

Pima gelegen stadshotel

sylvia3003, 16-10-2012

Door de zeer centraal gelegen ligging midden tussen de restaurantjes, tapas-bars en vlak bij het Plaza del Sol een prima hotel voor een stedentrip.

Alle bezienswaardigheden zijn lopend bereikbaar. De kamers zijn erg netjes, worden goed schoongemaakt. Enigste negatieve puntje is de kleine ontbijt ruimte.

Superhotel

Riet, 15-9-2012

We komen net terug van hotel Victoria 4 in Madrid. De ligging is super,op een paar stappen van de Puerta del Sol. De kamers zijn heel erg netjes,met free wifi,behoorlijk ontbijt. We sliepen aan de voorkant,dus de drukke kant tot vroeg in de morgen,maar eenmaal de luiken en ramen dicht,totale stilte! Een super hotel en we hebben er veel gehad hoor!

Goed hotel op een prachtige locatie

Peter, 2-7-2012

Hotel Victoria 4 ligt vlakbij de Puerta del Sol, het middelpunt van Madrid. Het is goed te bereiken met de Metro (kijk uit voor zakkenrollers!), een taxi kost al gauw € 35-40 van Vleigveld naar hotel. Vanuit hotel kan je alle bezienwaardigheden heel goed lopend doen.

Kamer was ruim en netjes. De kamer lag aan de straatkant, maar is goed geisoleerd, dus weinig lawaai. Personeel is erg aardig en bij het ontbijt is er voldoende keus.

Hotel Victoriaa 4 ligt heel centraal

Josca van Nijendaal, 15-5-2012

We hadden een kamer aan de achterkant dus geen last van lawaai. Helaas deed de airco het niet goed zodat het erg warm in de kamer was. De monteur was er binnen 5 minuten maar kon er helaas niets aan doen en daarom kregen we direct een andere kamer. Het ontbijt was erg karig. Maar de ligging van het hotel is super en de leukste en lekkerste restaurants zitten vlak bij het hotel.

Vlak bij Sol maar wel veel geluidsoverlast

Elly , 25-4-2012

Hotel Victoria 4 is anders dan wat je doet vermoeden een 3* hotel. Kamers zijn niet groot, wel netjes. Laminaat ligt er overal. Gelukkig hadden we een groupon aanbieding die resulteerde tot een bedrag van 380 euro voor een 2 persoonskamer incl. 1x diner en 1 fles rioja voor 4 nachten. Als je de normale prijs zou moeten betalen was je 760 euro kwijt, en dat is het absoluut niet waard. Ontbijt was erg karig in een veel te kleine ruimte waar je hutjemutje op elkaar zat. Pluspunt was wel dat je dicht bij Puerta del Sol zat, en eigenlijk in het hart van de stad zodat je alles te voet kunt doen. Verder 10/15 minuten van Plaza Major af. Maar rustig slapen is er met al het geluidsoverlast dus echt niet bij.

Prima hotel

Jorg, 17-11-2011

Enkele nachten in dit hotel verbleven. Kamer en badkamer goed onderhouden (volgens mij pas gerenoveerd).

Erg goed gelegen ten opzichte van Sol, restaurants, metro. Alles binnen drie minuten loopafstand.

Kamers wel bijzonder gehorig.

Mooi hotel, gunstig gelegen. Een aanrader!!!

Pieter en Ellen, 22-9-2011

Hotel Victoria 4 is een mooi en leuk hotel. Heel gunstig gelegen. De kamers zijn ruim en mooi en netjes ingericht. Het ontbijt is goed.

Je loopt het hotel uit en bent zo in de straatjes met vele terrasjes en restaurantjes.

Madrid is een mooie stad en veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Wij hebben genoten van zowel het hotel als Madrid. Echt een aanrader!!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria 4 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria 4 in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria 4 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victoria 4 scoort een 8.22 uit 10 op basis van 119 reviews.