Hotel Victoria 4

Spanje, Madrid, Madrid

8.2Fantastisch

119 reviews over Hotel Victoria 4

• 8Francis11-02-2016

Zeer centraal en goed verzorgd hotel. Goed!

Ruime kamers met zeer goede (niet te hard) bedden. Met ramen dicht is er geen geluidsoverlast. Wel (in feb) zeer warme kamers. Verzorging is prima. Hotel ligt zeer centraal dus prima uitvalbasis. Voor de avond stikt het van de tapasbarretjes er omheen. Leuk! Ontbijt niet uitgebreid maar meer dan voldoende om de dag te beginnen.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Antoinet van der wel03-05-2014

Mooie ligging in het centrum

Zeer vriendelijk hotel. Ruime kamers met leuke balkonnetjes. Midden in het hart van madrid. Het restaurant camelia is ook zeer goed

Gereisd met vrienden in april 2014

• 8dientje6506-11-2012

Super locatie

Erg mooi hotel op een superlocatie. Vlak bij de Puerta del Sol, hartje centrum. Kamers prima, wij hadden een kamer aan de Calle Victoria. Inderdaad met de raam open veel geluidsoverlast in het weekend. Maar als alles dicht is, valt het best mee. Wel erg warm op de kamers en in deze tijd van het jaar is er geen airco, centraal geregeld. Ontbijt prima. Voor een continentaal ontbijtbuffet erg uitgebreid. Je kan eventueel ook van de kaart bestellen. Ik ben zelf reisagent en ben erg blij dat ik hier ben terechtgekomen. Bij mijn volgende bezoek aan Madrid weer dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in november 2012

• 7sylvia300316-10-2012

Pima gelegen stadshotel

Door de zeer centraal gelegen ligging midden tussen de restaurantjes, tapas-bars en vlak bij het Plaza del Sol een prima hotel voor een stedentrip. Alle bezienswaardigheden zijn lopend bereikbaar. De kamers zijn erg netjes, worden goed schoongemaakt. Enigste negatieve puntje is de kleine ontbijt ruimte.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Riet15-09-2012

Superhotel

We komen net terug van hotel Victoria 4 in Madrid. De ligging is super,op een paar stappen van de Puerta del Sol. De kamers zijn heel erg netjes,met free wifi,behoorlijk ontbijt. We sliepen aan de voorkant,dus de drukke kant tot vroeg in de morgen,maar eenmaal de luiken en ramen dicht,totale stilte! Een super hotel en we hebben er veel gehad hoor!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Peter02-07-2012

Goed hotel op een prachtige locatie

Hotel Victoria 4 ligt vlakbij de Puerta del Sol, het middelpunt van Madrid. Het is goed te bereiken met de Metro (kijk uit voor zakkenrollers!), een taxi kost al gauw € 35-40 van Vleigveld naar hotel. Vanuit hotel kan je alle bezienwaardigheden heel goed lopend doen. Kamer was ruim en netjes. De kamer lag aan de straatkant, maar is goed geisoleerd, dus weinig lawaai. Personeel is erg aardig en bij het ontbijt is er voldoende keus.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Josca van Nijendaal15-05-2012

Hotel Victoriaa 4 ligt heel centraal

We hadden een kamer aan de achterkant dus geen last van lawaai. Helaas deed de airco het niet goed zodat het erg warm in de kamer was. De monteur was er binnen 5 minuten maar kon er helaas niets aan doen en daarom kregen we direct een andere kamer. Het ontbijt was erg karig. Maar de ligging van het hotel is super en de leukste en lekkerste restaurants zitten vlak bij het hotel.

Gereisd met partner in mei 2012

• 6Elly 25-04-2012

Vlak bij Sol maar wel veel geluidsoverlast

Hotel Victoria 4 is anders dan wat je doet vermoeden een 3* hotel. Kamers zijn niet groot, wel netjes. Laminaat ligt er overal. Gelukkig hadden we een groupon aanbieding die resulteerde tot een bedrag van 380 euro voor een 2 persoonskamer incl. 1x diner en 1 fles rioja voor 4 nachten. Als je de normale prijs zou moeten betalen was je 760 euro kwijt, en dat is het absoluut niet waard. Ontbijt was erg karig in een veel te kleine ruimte waar je hutjemutje op elkaar zat. Pluspunt was wel dat je dicht bij Puerta del Sol zat, en eigenlijk in het hart van de stad zodat je alles te voet kunt doen. Verder 10/15 minuten van Plaza Major af. Maar rustig slapen is er met al het geluidsoverlast dus echt niet bij.

Gereisd met partner in april 2012

• 8Jorg17-11-2011

Prima hotel

Enkele nachten in dit hotel verbleven. Kamer en badkamer goed onderhouden (volgens mij pas gerenoveerd). Erg goed gelegen ten opzichte van Sol, restaurants, metro. Alles binnen drie minuten loopafstand. Kamers wel bijzonder gehorig.

Gereisd met partner in november 2011

• 8Pieter en Ellen22-09-2011

Mooi hotel, gunstig gelegen. Een aanrader!!!

Hotel Victoria 4 is een mooi en leuk hotel. Heel gunstig gelegen. De kamers zijn ruim en mooi en netjes ingericht. Het ontbijt is goed. Je loopt het hotel uit en bent zo in de straatjes met vele terrasjes en restaurantjes. Madrid is een mooie stad en veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Wij hebben genoten van zowel het hotel als Madrid. Echt een aanrader!!!!!

Gereisd met partner in september 2011

Hotel Victoria 4 info